-50% -20% -67% -45% -10%

Mara Cernat

Membru din 18/12/2017

0

3

Doamnele din Grace Adieu si alte povestiri - Susanna Clarke

O traducere excelenta a unei colectii remarcabile de povesti scurte bazate pe folclorul mistic al Irlandei si Marii Britanii. O autoare indragita de marele Neil Gaiman, Susanna Clarke aduce in lumina povesti cu spiridusi buni si rai, zane care rapesc mintile oamenilor, vrajitoare, broderii magice si Regele Corb. Ilustratiile de tip gravura si coperta intocmai ca exemplarul original contribuie la farmecul cartii.

2020-08-29 08:09:22

0

Bizaroproze - Flavius Ardelean

Bizaroproze - Flavius Ardelean

Nu pasiti in aceasta carte asteptandu-va la mai putin decat bizarerii fara retineri. Flavius Ardelean socheaza cu subiecte si abordari neconventionale, nu explica ideile pentru a satisface pe oricine, ci lasa mult la nivelul imaginatiei sau a intelegerii cititorului mai departe de nivelul ultimului punct al povestirii. Prima poveste, "Vegetal" te transpune intr-o garsoniera acaparata de o entitate cu spori ascunsa sub o mocheta si duce la acte de cruzime neasteptate. Una dintre preferatele mele, "Sute de inimi mici ca sute de sori prinsi sub pamant", mi-a ramas bine detot agatata in memorie prin dinamica si oroarea unui cosmar pe care personajul lui Flavius il traieste iar si iar. O carte mica extrem de incarcata cu ciudatenii ascunse.

2020-08-29 08:00:06

0

12 povestiri fantastice - Danut Ungureanu, Marian Truta

Am fost placut surprinsa de povesti, imaginatia celor doi autori a oferit povestiri diverse, unele SF, altele fantasy. Unele dintre ele au momente haioase, altele te fac sa te simti tras cu totul in interiorul universurilor create. Mi-au placut in mod deosebit "Cronicile oamenilor iridium" (Danut Ungureanu), Vanatoare pe sub luna" si "Stere" a lui Marian Truta. Cartea merita din plin timpul cititorului.

2020-08-29 07:54:22

0