Ica Elena-Paula

Membru din 09/09/2012

0

3

E-un rege nebun in Danemarca - Dario Fo

E-un rege nebun in Danemarca - Dario Fo

O etapa extrem de interesanta si prea putin cunoscuta din istoria Danemarcei. Foarte actuala, mai ales prin prisma schimbarilor care ar trebui facute in Romania in sistemul de invatamant, politica, justitie. Recomand cu caldura

2020-11-04 02:25:55

0

Furiile inimii - John Boyne

Furiile inimii - John Boyne

Intoleranta catolicismului a dus de-a lungul istoriei la multe abuzuri atat fizice cat si psihice. In Irlanda de dupa cel de-al razboi mondial blamarea si alungarea din societate atat a femeilor care ramaneau insarcinate in afara casatoriei precum si a celor cu orientari sexuale neagreate de biserica a dus la abuzuri fizice si psihice de neimaginat. O adolescenta gravida este alungata din familie si comunitate de un preot catolic. Ea naste un baiat pe care-l incredinteaza spre adoptie neavand posibilitatea sa-l creasca. Cartea este scrisa ca fiind autobiografia acestui baiat, care de foarte devreme isi da seama de orientarile sale gay, intr-o lume care nu-l poate accepta asa cum este. E o poveste a luptei, suferintei, acceptarii, scrisa cu mult aplomb. Recomand cu caldura chiar daca unele pasaje ar putea deranja persoanele mai pudice

2020-03-24 12:00:31

0

O lume se destrama - Chinua Achebe

O lume se destrama - Chinua Achebe

O carte excelenta pe care cu greu am reusit s-o las din mana, interesanta prin prisma prezentarii existentei africane precrestine. Viata de zi cu zi a triburilor africane, traditiile, obiceiurile sunt puse la grea incercare prin aparitia omului alb, care se doreste a fi civilizator. In numele crestinismului pe care vor sa-l impuna, manimatator si adeseori violent, ei vor distruge insusi spiritul acelor oameni mandri, razboinici si agricultori in acelasi timp.

2020-03-23 11:53:19

0