Popa Florentina24

Membru din 06/04/2018

1

2

Furtuna razboiului - Victoria Aveyard

Furtuna razboiului - Victoria Aveyard

Întreaga serie Regina roșie m-a captivat deși,recunosc,la început când am primit în dar aceste cărți nu m-au convins.Însă o data luate spre lectură,povestea lui Mare,o roșie oarecare a cărei lume este împărțită în două, după culoarea sângelui: cei cu sangele comun, rosu, ii servesc pe cei cu sange argintiu, elita societatii, cei care sunt dotati cu puteri supranaturale. Mare face parte din rosii si-si duce traiul de pe o zi pe alta, ca hot intr-un mic sat de la tara, pana cand destinul o aduce in fata regelui, a reginei si a tuturor nobililor, unde ea descopera ca este si rosie, dar si argintie, în același timp. Ca sa ascunda un adevăr dur, regele o obliga sa minta si sa joace rolul unei doamne dintr-o Inalta Casa pierduta, cu o putere impresionanta, si o promite de mireasa unuia dintre fiii lui, astfel devenind o printesa argintie. Pe masura ce patrunde si mai adanc in lumea argintiilor, Mare risca totul si isi foloseste noua pozitie pentru a-i ajuta pe cei ca ea, un grup de rebeli rosii răsculat va surprinde întreaga rutină și va schimba cursul poveștii. O miscare gresita ii poate aduce moartea, dar in jocul periculos in care a intrat singura certitudine este tradarea și iubirea. Pe lândă captivanta poveste de viață a unei fete roșii printre argintii,cartea surprinde și prin povestea nebănuită de iubire a protagonistei,prin seria de trădări neașteptate,prin dorința de răzbunare pe care o poate simți un frate,o iubire trădată,prin misterioasa imagine a lui Cal tânărul rege ce vrea cu orice preț răzbunare,dar vrea și inima complexei Mare. Odată începută povestea lui Mare Barrow te va captiva și cel puțin o dată te vei regăsi în trairile sale,prea abundente,prea arzătoare,prea adevărate.Fiecare volum va aduce în viața lui Mare noi provocări,reușite dar și înfrângeri,compromisuri și durere. Recomand întraga serie celor ce vor să se îndrăgostească de o lectură de calitate.

2020-04-25 03:28:03

1

Arta de a pacatui Vol.1: Pacatul meu - Georgiana A. Petcu

O carte pe care mi-o doresc de luni întregi ,pe care am avut norocul să o găsesc și lecturez cu plăcere de nenumărate ori fără a clipi,o poveste care te va ține cu sufletul la gură . O recomand tuturor celor pasionați de lectură care doresc să citească ceva captivant. Povestea lui April , genul de fată retrasă şi introvertită,cu care viața nu s-a arătat prea miloasă , prezintă o serie de provocări prin care tânăra trece, menite să-i dea putere. O simplă tudentă la psihologie, uită de principalele teorii ale vieții şi ale mentalității umane atunci când vine vorba de ea şi de trecutul său. După mai multe pierderi dureroase, realizează că nimic din ceea ce trăieşte nu este o simplă iluzie. Apariția lui Xander Mianov îi va schimba percepțiile tinerei studente. Acesta nu numai că va reuşi să-i schimbe modul de viață, dar îi va și ura bun venit în lumea sa lipsită de reguli şi toleranță. ,,De monștrii pe care-i creezi nu vei reuși să scapi." O carte care te ține cu ''sufletul la gură,, de la prima pagină până la ultima! Aștept cu nerăbdare Volumul 2 !

2020-04-25 03:00:06

0