Live_in_books_g

Membru din 26/09/2022

0

4

Sfidand ratiunea Vol.1 - Maja Maxen

Sfidand ratiunea Vol.1 - Maja Maxen

Ceea ce m-a atras inițial la această carte este tema aleasă de MaJa, aceasta fiind ideea de bullying. E o temă atinsă în multe cărți, dar în niciuna dezvoltată. Însă MaJa o face prin Sfidând rațiunea și cred că e una dintre cele mai bune cărți pe care le puteți citi. �� E o carte despre cum unele suflete distrug alte suflete, în timp ce unele suflete le ajută pe acestea să se vindece. �� Ce m-a câștigat inițial sunt personajele create de autoare. Sunt printre cele mai originale și autentice personaje pe care le-am întâlnit într-o carte. Cred că m-au câștigat într-atât tocmai pentru că se aseamănă foarte mult cu oamenii din realitate. Cu acei oameni care încă mai pun preț pe suflete. Am adorat personajele. Sunt fix așa cum mi-aș fi dorit să fie. �� Quinn e adolescenta care se confruntă cu un amalgam de sentimente și gânduri. Insecurități și îndoieli înrădăcinate adânc în sufletul ei întocmai de către societate. Quinn e unul dintre sufletele care luptă zi de zi cu propria gândire și cu propria inimă pentru a nu lăsa vorbele celorlalți să o caracterizeze. �� Jayden e băiatul pe care orice fată și l-ar dori lângă ea. Cel care îndrâznește să lupte cu orice și oricine pentru a proteja sufletul persoanei iubite. Cel care în ciuda tuturor propriilor gânduri și sentimente negre încearcă să aducă zâmbetul pe buze altcuiva. �� Chimia și tensiunea dintre ei s-a simțit foarte bine, iar toate emoțiile lor au fost transmise atât de bine, încât am ajuns să simt odată cu personajele. �� Stilul de scriere al autoarei a evoluat foarte frumos. E un stil de scriere ușor de parcurs, cursiv, dar care transmite atât de bine. �� Mi-a plăcut mult primul volum și tot ce mai pot să spun e că le aștept pe urmatoarele, dacă se poate cât mai curând. �� E una dintre cărțile care merită din plin. De la stilul de scriere și până la personaje, totul e superb. Atâtea emoții cuprinse între paginile unei cărți. Foarte rar întâlnesc o așa carte. ✨ O recomand categoric!

2022-11-07 12:00:11

0

Raven si trenul care nu a mai venit - Sara Dust

Am așteptat acest volum cu foarte mare entuziasm și nerăbdare. Sfârșitul primului volum mi-a frânt puțin inima, însă volumul 2 m-a purtat pe norișori pufoși care mi-au dat senzația că zbor. ��Mi-a plăcut fără dar și poate mult mai mult ca primul volum. S-a observat foarte bine trecerea anilor și schimbarea gândirii personajelor. Nu mă așteptam la o asemenea dovada de maturitate din partea lor. N-am mai regăsit aproape nimic din comportamentul acestora din adolsecență. Ceea ce m-a bucurat enorm de mult. Personajele au fost foarte bine conturate și am observat în fiecare o evoluție. ��Pe Eleanor am adorat-o în mod special. Un personaj original și de o frumusețe aparte. M-am simțit foarte apropiată de ea și de multe ori mi-am și regăsit gândurile printre gândurile ei. ��Când am început cartea nu prevedeam așa ceva. Aveam așteptări mari de la Sara, sincer, dar nici nu mă așteptam să rămân atât de surprinsă. Deși am regăsit stilul Sarei de scriere, se simte o evoluție și aici. Un stil de scriere atât de frumos. Unic, chiar. Unul din motivele pentru care m-am îndrăgostit de cărțile Sarei este stilul de scriere. Dacă pe acela îl adoram, pe acesta îl iubesc categoric. ��Povestea lui Raven e o poveste unica. O poveste care mi-a rămas în minte și în inima și la care revin de multe ori cu drag. E una dintre cărțile la care revin atunci cand am nevoie de ceva care să mă facă să zâmbesc. E o poveste care îmi încălzește sufletul și îmi dă o stare de bine. ��Povestea lui Raven e diferită față de ce am mai citit până acum. Atât din rândul cărților scrise de autori români, cât și din rândul cărților traduse. ��E o serie care merită citită. Merită din plin! E o poveste care își pune amprenta puternic asupra ta.

2022-11-07 12:00:11

0

De la inceput Vol.1 - Nikayla Devin

De la inceput Vol.1 - Nikayla Devin

O carte cu o poveste superbă!Autoarea și-a pus amprenta foarte puternic în sufletul meu prin această carte.Personajele sunt superbe. Le-am adorat, am rezonat cu ele și mi-au transmis trairile și sentimentele lor atât de bine.Am simțiti fiecare emoție din fiecare cuvânt și moment din carte.Citatele sunt atât de frumoase și au avut un efect foarte puternic asupra mea. Povestea în sine transmite atât de multă emoție, încât mi-a rămas adânc imprimat totul in suflet. E o carte care merită cu adevărat citită! Una dintre acele cărți care îți rămân în minte mult timp după ce ai citit-o. ✨

2022-09-26 09:00:11

0

Raven si vocile din capul lui - Sara Dust

Raven este una dintre cele mai frumoase cărți pe care le-am citit vreodată. O carte plină de sensibilitate pură care îmi transmite fiori de emoție prin fiecare moment și citat superb. Personajele cărții sunt atât de frumoase și transmit atât de puternic sentimentele din sufletele lor. Sunt niște protagoniști unici care m-au făcut să zâmbesc, să sufăr și să plâng o dată cu ei. Mi-au transmis multe lucruri și mult mai multe emoții pe parcursul cărții. Am simțit cu adevărat povestea și personajele ei încă continua să trăiască printre gândurile mele. E o poveste care merită citită și recomandată mai departe! Vă asigur! ✨

2022-09-26 09:00:11

0