vera albu

Membru din 18/01/2013

10

6

Regasirea puterii interioare (ed. Princeps) - Niculina Gheorghita

O carte de exceptie , o carte in care de fapt sunt cuprinse cele 9 carti ale autoarei, o carte care te invata sa te iubesti, sa meditezi, sa inveti cum sa faci afirmatii corecte, cum sa iti schimbi si monitorizezi gandurile.Pentru mine a fost cea mai buna investitie pentru ca mi-a schimbat viata intr-un mod profund si benefic.Recomand cu caldura este o carte de psihologie paractica aplicata intai de autoare ,care dupa parerea mea este poate cel mai bun psiholog al Romaniei.

2020-05-13 12:58:07

2

Descult - Zaharia Stancu

Descult - Zaharia Stancu

Romanul Desculț de Zaharia Stancu este un roman cutremurator care descrie viața omului de la țară la sfârșitul secolului al XIX-lea si inceputul secolului XX cu toate durerile și lipsurile ei in special materiale dar și sufletești. Un roman de excepție care m-a facut să plâng pe alocuri vazand cât de cruda si rea poate fi fiinta umana. Romanul subliniaza saracia, neputinta omului cand depinde de alti oameni, totusi sfarsitul este neasteptat.Recomand pentru a intelege noi cei care astazi traim in atata indestulare cum este sa mergi pe camp si sa nu poti manca nici macar un strugure pentru ca ti- se pune de catre boier botnita la gura.Cutremurator, infiorator si totodata inuman, cam ceea ce s-a scris in acest roman a fost trait de strabunicii nostrii.Citind acest roman mi-am dat seama ca traiul in secolul XXI este extrem de usor si ca nu ar mai trebui ca noi generatiile de astazi sa nu ne mai vaitam si sa nu ne mai simtim atat de stresati cand din punct de vedere material nu ne lipseste absolut nimic, avem acces gratis la educatie si atatea oportunitati.

2020-05-12 08:28:07

0

Didactica biologiei. Teorie si aplicatii - Mariana Marinescu

Este o carte din punct de vedere al continutului foarte bine documentata, doar ca scrisul este destul de inghesuit si nu este in formatul in care este obisnuit un profesor de biologie adica schematic, aerisit, pare ca e scrisa liniar, plus ca cerneala se cam sterge dupa pagini. Repet ca si continut a meritat achizitia, dar ca sa inveti din carte fara sa iti faci singur scheme nu se poate.

2020-05-07 02:28:07

0

Memorator anatomie, genetica si ecologie umana - Clasele 11-12 - Daniela Firicel, Irina Kovacs

Am rasfoit memoratorul si pot spune ca este extrem de bine structurat foarte concis si foarte bine documentat si sistematizat pentru fiecare din cele trei ramuri pe care le cuprinde: anatomie, genetica si ecologie umana, este foarte bun pentru pregatirea tezelor, a olimpiadelor cat si pentru admiterea la facultate, datorita dimensiunilor mici poate purtat in geanta, chiar si in buzunar astfel ca puteti il puteti lua oriunde dupa dumneavoastra. Recomand cu incredere dat fiind ca informatia apartine unor profesori foarte bine pregatiti in domeniul biologie ( Irina Kovacs este profesor doctor in biologie.)

2020-05-07 02:13:07

0

Ed.3 Metodica si evaluarea pentru examenele de titularizare si definitivare in invatamant

Imi permit sa evaluez acesta carte din prisma omului care a mai cumparat si alte carti de metodica si evaluare de la alte edituri si vreau sa spun ca acesta carte este extrem de explicita chiar pentru persoanele care au pentru prima data in mana o carte de metodica. Este foarte bine structurata atat in ceea ce priveste notiunile referitoare la programa scolara ca de exemplu ce sunt competentele cat si cum se operationalizeaza un obiectiv cat si in prezentarea mijloacelor si materialelor didactice care in aceasta carte sunt prezentate mai ales atat pentru nivelul prescolar cat si pentru cel primar pentru a putea aplica acolo unde este nevoie cat mai corect si eficient mijloacele si metodele didactice.Referitor la evaluare este foarte interesant pentru ca incepe capitolul cu inrebari fundamentale: de ce evaluam? ce evaluam? pe cine evaluam? cand evaluam si mai ales cum evaluam? si cui foloseste evaluarea? pentru ce anume, care sunt beneficiile ei.Si in capitolul despre evaluare fiind foarte bine punctate si metodele de evaluare cat si ce mijloace didactice putem folosi in evaluare. Am considerat-o din punctul meu de vedere cea mai complexa si in acelasi timp cea mai bine structurata carte de metodica pe care am studiat-o deoarece intr-un timp relativ scurt m-a facut sa imi insusesc anumiti termeni care nu imi erau familiari atunci cand m-am pregatit pentru examenul de titularizare cat sa si folosesc parte din mijloacele si metodele de predare si evaluare la clasa cand am ajuns in postura de cadru didactic.Pentru mine ramane cea mai buna si actuala carte de metodica care m-a ajutat in demersul didactic de predare-invatare-evaluare in invatamantul primar, motiv pentru care o recomand cu caldura tuturor celor care vor sa se afle in postura de cadru didactic si care sustin pentru prima data examenul de titularizare in invatamnat si nu numai, deoarece este simpla si complexa in acelasi timp prezentand foarte la obiect atat mijloacele cat si metodele mergand pe principiul scurt si la obiect, care nu te incarca cu informatii pe care nu le poti aplica in demersul didactic. In incheiere cred ca merita toata aprecierea si descrierea de mai sus.

2020-04-02 01:53:23

7

Postul negru, o noua terapie - Thierry de Lestrade

O carte extraordinara, care are si explicatii stiintifice destul de clare existand chiar institute specializate care practica aceasta forma de terapie- terapia postului negru sau postul cu apa atat in Rusia cat si in Germania si nu numai , terapie care cu siguranta cei care au incercat pot confirma ca asa este.Postul cu apa este intr-adevar o terapie fara efecte negative cu profunde efecte curative si o spun nu doar pentru ca am citit doar cartea ci si pentru ca am aplicat si eu aceasta metoda de vindecare in cazul meu de purificare a organismului pentru ca am tinut post negru 7 zile insa cunosc o persoana care a tinut 31 de zile post negru si pe langa faptul ca a slabit aproximativ 10 kilograme pe parcursul terapiei cu apa avand zile cand s-a simtit slabita dar si zile cand s-a simtit plina de vitalitate si o mai buna stare de sanatate pe parcursul urmatoarelor luni de cand a tinut postulu.Din experienta proprie va pot spune ca a tine post negru este in primul rand un act de vointa,vointa care devine din ce in ce mai puternica, mai ales dupa ce ai trecut de primele trei zile, dupa care senzatia de foame se atenueza semnificativ si apare chiar senzatia usurare a organismului.Foarte importanta este revenirea din postul negru care se face treptat cate zile de post ai tinut, atatea zile de revenire trebuie sa tii in general revenirea din post se face cu sucuri de legume si fructe, niciodata cu produse de origine animala.Cartea merita neaparat citita pentru ca este foarte interesanta si cred ca si mai interesant este sa aplicati terapia postului negru-postul cu apa NUMAI DACA ATI DISCUTAT IN PREALABIL CU MEDICUL DUMNEAVOASTRA si ati cerut o parere avizata de la acesta si, neaparat sa nu suferiti de vreo afectiune sau sa luati vreun tratament. Foarte important de mentionat postul negru nu este o cura de slabire si va spun de ce: de slabit se slabeste dar organismul revenind dupa post la alimente calorice in scurt timp se revine la greutatea initiala poate chiar se mai pun kilograme in plus. Asa ca atentie- postul negru este o terapie si nu o dieta cu efecte imediate! Va urez spor la citit pentru ca este o carte care sigur merita toata atentia si consideratia.

2020-04-02 01:08:23

0