Eternal

Membru din 09/10/2018

1

1

Atingerea - Bogdan Ispas

Atingerea - Bogdan Ispas

242 de pagini într-o singură zi ! N-am mai citit atât de multe de când ... Sincer , nu îmi aduc aminte . În ultimul timp , mi-am impus un număr de pagini pe care să îl citesc și în câte zile să termin cărțile . În cazul cărții " Atingerea " nu a fost vorba de așa ceva . M-a ținut în suspans pe tot parcursul lecturii și m-a făcut să îmi pun o mulțime de întrebări. Mie îmi plac foarte multe legendele , mitologia , iar "Atingerea" are din plin. Mi-a adus aminte de vremea când eram mică și mă uitam la Scooby Doo :)) . Pe coperta cărții scrie că unul dintre autorii preferați ai scriitorului este și J.K.Rowling și nu m-am putut abține să nu caut asemănări . Pe lângă faptul că B. Ispas scrie fantasy , toate capitolele sunt lungi și se termină în suspans. Te face sa vrei să îl citești și pe următorul . Se citește lent , dar mie mi-a plăcut . Descrierile artistice sunt geniale . Lumea este foarte bine creionată . Nu am mai întâlnit de foarte mult timp acest tip de descriere . Pur și simplu ajungi să o savurezi . Pe lângă rolul artistic al acesteia , descrierea întărește și suspansul . Personajul principal , Ana , este o fată obișnuită , dar are un secret , care o face să se izoleze de restul lumii . Eu am înțeles-o . Mă bucur că pe parcursul cărții a devenit mai curajoasă . Nu e genul de personaj perfect care le poate face pe toate . Cine nu s-ar fi speriat de ciudățenia orașului Fortuna ?! Protagonista învăță să se lupte cu anxietatea și să aibă încredere în ea . Trece printr-un proces de inițiere , de maturizare . Un punct în plus reprezintă și faptul că fiecare personaj secundar este creat cu un trecut cât mai amplu . De foarte multe ori autorul se întoarce în trecut ca să ne arăte prin ce a trecut acel personaj . Există și intervenții ale autorului în istorisire. De cele mai multe ori sunt un fel de preziceri . Poate o sa vi se pară simplu modul în care se va îndeplini "prezicerea" , dar nu uitați : sunteți pe un teritoriu total necunoscut vouă ! Totul este posibil !

2020-03-22 12:23:19

1