TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

DanSa

Membru din 18/07/2013

0

3

Povestea neamului romanesc Vol.1+2+3 - Mihail Drumes

In sfarsit cartea de istorie a Romanie pe care o cautam pentru copiii mei. Mult imi doream sa cunoasca istoria Romaniei, dar noi locuim in alta tara si ei merg la o scoala bilingva si nici una dintre limbi nu e romana. Au deja de studiat in paralel doua istorii, ale celor doua tari, cea de adoptie si cea a tatalui lor, asa ca nu mergea un manual de istorie obisnuit. Cartile lui Drumes sunt perfecte, se citesc usor la 8 si 11 ani, au rigoare istorica suficienta si in acelasi timp sunt destul de interesante ca lectur inainte de culcare. Avem doar volumele 1-3 si abia au parcurs primele 3 capitole, despre daci si romani. Daca se mentine nivelul in continuare, voi cumpara si restul volumelor. Felicitari editurii care a recuperat aceasta opera pe care nu o cunosteam si care ne ajuta sa rezolvam o mare lacuna.

2022-01-03 12:00:06

0

Micul urs - Lynne Reid Banks

Micul urs - Lynne Reid Banks

Visul secret al oricarui copil se implineste in aceasta carte in care o jucarie prinde viata. Dar nu e tipica “Tot Story”, este mult mai mult. O carte despre responsabilitate si empatie, cu multe aventuri, perfecta pentru baieti si fete. Cartea a fost un cadou de Craciun pentru un baietel de 8 ani si este fascinat de ea. Citeste in fiecare seara pana adoarme. Limbajul folosit este potrivit pentru 8 ani, destul de complex ca sa fie mai interesant, dar nu prea mult ca sa o faca de necitit la varsta asta. Editia este foarte ingrijita, cum ne-am obisnuit la Arthur. Singurul lucru pe care nu l-am inteles l traducere este de ce au ales sa foloseasca cuvantl “tarie” in loc de “apa de foc”, care ar merge mai bine cu contextul (ceva cald) si ar aminti de cartile cu Winetou pe care le citim in paralel. Dar asta este doar o mica pietricica in pantof, nu ne opreste sa ne bucuram de poveste. Recomand cu mare caldura aceasta carte.

2022-01-03 12:00:06

0

Tom Sawyer - Mark Twain, Anna Culleton

Tom Sawyer - Mark Twain, Anna Culleton

Este prima carte in engleza, destinata copiilor, pe care baiatul meu de 10 ani a citit-o cu placere. Studiaza engleza la scoala, de 2 ani de zile si are un vocabukar inca redus. Dar cartea este excelent facuta, cu un vicabular la sfarsit, care ii ajuta pe copii. Prezentarea este excelenta, ilustratiile interesante si textul usor de citit. Am cumparat si celelalte carti din colectie si imediat s-a lansat sa le citeasca. Speram sa ae amplieze colectia.

2021-03-22 03:00:01

0