Educatia copilului meu in 25 de tehnici - Meg F. Schneider

Recomand cartea! Este scrisa lejer, fără cuvinte de specialitate, ușor de înțeles și cu o abordare a situațiilor foarte interesanta în ceea ce privește educarea copiilor pana spre adolescenta.

2020-11-25 03:32:17

0

Gandeste ca un calugar - Jay Shetty

Gandeste ca un calugar - Jay Shetty

O carte excepțională, asa cum puține găsești. Scrisa pentru a fi citita cu ușurință, pentru a înțelege într-o maniera simpla lecțiile pe care Jay Shetty le prezintă. O carte ce merita a fi recomandata tuturor, chiar și celor ce considera ca viata lor este liniștită și fără de probleme. Cu fiecare capitol reflectezi fără sa vrei asupra vieții proprii prin prisma cuvintelor autorului și realizezi cât de greșit abordezi unele situații.

2020-11-25 03:32:17

0

Fantasmele in viata cotidiana - Julia Segal

Cartea conține informație psihanalitica foarte bună. O analiza a cotidianului, a unor momente din viata fiecăruia la care nu s-ar gândi cineva ca ar putea fi explicata într-un asa fel. Este o carte ce necesita o atentie maxima pana la final, o înțelegere pe măsură și dedicarea timpului întru totul pentru a putea digera informația psihanalitica greoaie pe alocuri.

2020-11-10 09:51:22

0

Ars - Richard Hilaty Weber

Ars - Richard Hilaty Weber

Un roman aparent plictisitor în prima faza, însă de la jumătatea cărții începe acțiunea cu adevărat, acțiune care te tine cu sufletul la gura, curios de cum se va termina totul și ce personaje vor trai pana la finalul întâmplărilor. Finalul este destul de impactant, impresionant dacă luam în considerare consecințele psihice ale personajelor.

2020-11-10 09:36:22

0

O nunta... cu bucluc - Morgan Matson

O nunta... cu bucluc - Morgan Matson

O adevărată comedie americana. Cu toate ca întreaga activitate a cărții (aproape 500 de pagini) se desfășoară pe o perioada de doar 3 zile și detaliile acțiunilor ar părea obositoare la un anume moment, cartea are note extrem de amuzante. Aceasta nunta are parte de absolut toate ghinioanele posibile în ceea ce privește organizarea evenimentelor, suprapuse totodată cu neînțelegerile familiale ale personajelor. Personajul narativ destul de tânăr învață suficiente lecții și are parte de o maturizare rapida în doar câteva zile, căpătând o imagine de ansamblu mult mai reala a familiei sale, a viselor sale. Recomand romanul.

2020-11-03 11:14:19

0

Ragdoll. Ultima ta zi - Daniel Cole

Ragdoll. Ultima ta zi - Daniel Cole

O carte de un suspans rar. Întâmplările terifiante și încercarea de soluționare a cazurilor te plasează într un peisaj macabru și te ține prins în acțiune pana la aflarea adevărului total. Recomand cartea, este printre puținele romane polițiste /cu detectivi / care m au acaparat complet și m au determinat sa citesc pagina cu pagina sa aflu detaliile și întâmplările acesteia.

2020-11-03 11:14:19

0

Fericirea imi scapa printre degete - Agnes Martin-Lugand

O poveste cu o încărcătură greu de descris, cu un final greu de previzionat, insa marcanta. Tipicul femeii plafonate, cufundata in cotidianul unei casnicii in care nu se mai regăsește, totuși cu gândul la visul pe care niciodată nu l a văzut realitate. Din punctul in care decide sa încerce sa l realizeze, totul se schimba, iar firul povestii ei conduce către un drum total diferit, alături de un nou bărbat. Finalul este impactant. O carte care este ușor de citit, însă cu o transmitere de emoții diferite.

2020-06-19 03:47:41

0

A doua sansa - Kristin Hannah

A doua sansa - Kristin Hannah

Tipicul femeii familiste care trage cu dinții de familia pe care si -a considerat o perfecta ani la rand, pana cand realizează in urma unei greșeli uriașe a soțului, faptul ca ea chiar merita mult mai mult, ca poate fi iubita la un nivel de intensitate ridicat. In ciuda începutului sceptic, cartea formează un fir de poveste care se identifica pe alocuri cu poveștile din viata reala, tot mai des întâlnite in societatea înaltă.

2020-05-28 02:46:41

0

Nu exista copii rai - Janet Lansbury

Nu exista copii rai - Janet Lansbury

Am fost întotdeauna reticenta in a cumpăra cărți despre psihologia copilului, comportamentul lor, etc. de teama ca nu le voi înțelege la adevarata lor valoare. Insa aceasta carte m a surprins prin modul simplu si concis de a explica lucrurile prin experiente reale, prin modalități categorice si simple de a controla acțiunile nefavorabile ale copilului. Recomand cartea pentru un început ușor de înțelegere a unui univers de copil.

2020-05-28 02:31:41

0

Oamenii fericiti citesc si beau cafea - Agnes Martin-Lugand

O poveste de viata impresionanta. O lecție pe care esti nevoit sa o înveți atunci cand un eveniment tragic se petrece in propria viata. Este o carte ușor de citit, cu momente de impact emoțional, cu momente care te tine cu sufletul la gura, te face sa fii nerăbdător sa afli continuarea. Recomand cu drag!

2020-05-19 10:56:28

1

Strainul de langa mine - Irina Binder

Strainul de langa mine - Irina Binder

O carte care m a captat prin puținele pasaje în care m am regăsit,si nu numai. Poate părea slaba pentru unii, însă mesajul transmis prin fiecare poveste de viata a personajelor m a făcut sa mi revizuiesc gândirea.

2020-03-12 10:21:53

0