Chilibonu Cristina-Ionela

Membru din 21/11/2014

2

3

Sarpe si porumbel - Shelby Mahurin

Sarpe si porumbel - Shelby Mahurin

E o carte pentru adolescenti mai mult, dar a fost interesanta. Intriga e draguta, o vrajitoare si un vanator de vrajitoare care locuiesc impreuna. Totusi, mi s-a parut ca punctul culminant nu a fost atat de extraordinar pe cat mi-as fi imaginat. De-a lungul cartii, vrajitoarea se ascunde de cineva si ma gandeam va fi un mister extraordinar, dar nu m-a uimit indeajuns cand am aflat despre ce e vorba. Totusi, mi-a placut suficient cat sa vreau sa iau si volumul 2. Este o carte care se citeste lejer. In plus e foarte haioasa pe alocuri, deci numai buna pentru cei care vor sa rada putin.

2021-07-15 07:00:02

0

Pachinko - Min Jin Lee

Pachinko - Min Jin Lee

Cartea spunea povestea unei generatii de coreeni - de la strabunici pana la stranepoti. E interesant de vad cum viata fiecarei generatii se imbunatateste de-a lungul timpului. Pe alt plan, este urmarita perceptia strainilor coreeni in societatea japoneza, acolo unde acestia emigreaza. Pe fundal se desfasoara diferite evenimente: Coreea sub dominatia Japoniei, razboaiele mondiale, separerea Coreei in Nord si Sud, Japonia sub administratie americana. Cred ca e o carte pe care ar aprecia-o si ar rezona mult cu cei plecati din Romania in alta tara. Coreenii care se nasc in Japonia si sunt practic cetateni japonezi (desi nu au cetatenie), care nu cunosc prea bine limba coreana, sunt inca stigmatizati. De aceasta stigma pot avea parte si alte nationalitati, deci poate rezona si cu romanii plecati afara. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost ca au fost 5-6 pagini tiparite gresit, unde lipseau pasaje din text sau erau taiate pe jumatate (din tipar). Am reusit totusi sa inteleg continutul, chiar si cu partile lipsa, dar ar fi bine sa verificati comanda.

2021-07-15 07:00:02

0

Biblioteca de la miezul noptii - Matt Haig

Mi-a placut foarte mult ideea cartii. Pentru cei care traiesc cu regrete, o recomand. Inveti din cartea aceasta ca uneori oamenii se agata prea mult de scenariile imaginare despre ce ar fi putut fi. Totusi, nu putem sti cum ar fi putut fi ceea ce nu s-a intamplat deja. Insa avem controlul asupra prezentului pe care ar fi bine sa-l traim din tot sufletul. Foarte faina cartea, o recomand cu drag.

2021-07-15 07:00:02

2