7

Marea intrebare a micului cameleon - Caroline Pellissier

O carte minunata pentru copii cu varste de la 3 la 7 ani. Are ilustratii f frumoase. E f usor de citit. Fetita mea de 7 ani o citeste singura in fiecare seara

2021-12-29 09:00:11

0

Omul in cautarea sensului vietii - Viktor E. Frankl

Cand mi a fost recomandata aceasta carte aveam mari asteptari de la ea. Prima parte e intr adevar foarte interesanta, te tine in suspans, parca traiesti odata cu autorul ororile din lagarele de concentrare. Ma asteptam ca in partea a doua sa gasesc o explicatie mai "usoara" a subiectului cartii. Dar e greoie, dificil de urmarit si cu un limbaj specific psihanalizei. Daca reusesti sa extragi ideea de baza si faci abstractie de termenii greoi, atunci iesi castigat.

2020-07-25 09:00:06

0

Puterea extraordinara a subconstientului tau - Joseph Murphy

Carte minunata, de avut in casa in biblioteca si de re-citit cand simti ca lucrurile nu merg asa cum ti-ai dori. Ar trebui sa fie introdusa o ca lectura obligatorie in liceu. Daca macar jumatate dintre noi am fi constienti de puterea care o are subconstientul in viata noastra am schimba nu numai destinul nostru, ci si al omenirii, oamenii ar fi mai fericiti, mai calzi, empatici si ar aprecia lucrurile marunte. Cartea te ajuta sa intelegi de ce unele lucruri s-au intamplat intr o anumita maniera in viata ta, ce poti face sa schimbi asta, cum te poti ajuta sa ai o viata mai buna, cum sa ai o sanatate de invidiat, cum sa intelegi cauzele bolilor. Recomand cartea, e fenomenala din toate punctele de vedere.

2020-06-06 08:00:06

0

Darurile imperfectiunii - Brene Brown

Darurile imperfectiunii - Brene Brown

Autoarea e cunoscuta pentru cartile ei motivationale. Cartea e usor de parcurs, nu pot spune ca m a incantat enorm. Te ajuta sa te reconectezi cu tine, sa te pretuiesti mai mult, sa nu iti mai pese de ce spun ceilalti. Lectura usoara dar parca prea comerciala.

2020-06-06 07:46:45

0

Cele doua imparatii - Katia Antonova

Cele doua imparatii - Katia Antonova

Am cumparat o pentru fetita mea de 5 ani. Pt varsta ei mi se pare o carte greoaie, limbajul folosit e obositor de urmarit. A trebuit sa adaptez povestile ca sa le poata intelege. Dar consider ca e o carte frumoasa, speciala. O ajuta sa inteleaga emotiile printr o altfel de prezentare, o lume fascinanta a povestilor. Preferata fetitei e povestea cu Contesa Durere si Printesa Mangaiere. As recomand o pentru 6-8 ani.

2020-06-06 07:46:45

0

Cele 5 rani care ne impiedica sa fim noi insine ed.7 - Lise Bourbeau

Revelatia anului 2019 pt mine Imi pare atat de rau ca nu am citit cartea cand aveam 20 ani, mi ar fi schimbat total relatia cu mine, cu eul si traumele mele. As fi trecut mult mai usor si mi as fi inteles greselile. Dar cum nimic nu e intamplator, cartea a aparut dintr odata in viata mea si m-a bulversat. Nu e o carte usor de citit. Si nici informatia nu e chiar pentru oricine. Trebuie sa ai mintea deschisa ca sa o poti parcurge. E o carte fenomenala. Citind o iti dai seama cate tipare sunt in jurul tau, ca fiecare om are traume ascunse care sunt evidentiate de propriul corp. Recomand celor care cauta sa se dezvolte la nivel spiritual.

2020-06-06 07:16:45

0

Codul inteligentei - Augusto Cury

Codul inteligentei - Augusto Cury

Cartea a fost revelatia anului, alaturi de inca 2 carti. Chiar daca e greoaie la citit, e o carte care iti largeste orizontul gandirii, o carte la care revii cu drag mereu. Citind o iti dai seama ca mai ai multe de invatat, unde anume trebuie sa insisti si de ce viata ta nu e ceea pe care ti ai imaginat o. Daca iti schimbi modul de a gandi, insusind ce scrie in carte viata ta se va schimba, cu siguranta. Recomand din toata inima

2020-06-06 07:16:45

0