andreeapopescu

Membru din 07/09/2011

2

6

Primele cuvinte in limba engleza. Carte cu sunete - Inesa Tautu

Pentru primul contact cu limba engleza a unui copil mic este o carte foarte buna. De asemenea copilul poate invata si numerele pana a 20. Este viu colorata. Are si cantecelul cu twinkle twinkle little star. Copilul a fost atras de ea si chiar a incercat sa repete unele cuvinte.

2021-01-06 12:00:01

0

Curajul de a fi vulnerabil - Brene Brown

Brene scrie despre cum sa invatam sa fim rezilienti la rusine si sa ne asumam vulnerabilitatea cu care se confrunta orice persoana indiferent ca este barbat sau femeie, de mai multe ori in viata. Este o carte care identifica lucurile pe care le gandim in momente dificile dar pe care nu avem curaj sa le spunem cu voce tare sau sa le recunoastem/acceptam nici macar noi insine.

2020-08-25 11:54:17

0

Hoinari prin anotimpuri: Toamna - Rotraut Susanne Berner

Initial, am crezut ca seria " Hoinari prin anotimpuri" este pentru copii dupa 3 ani si mi s-a parut o ingramadeala de personaje si desene. Cu toate acestea am ajuns sa apreciez aceste carti foarte mult vazand efectele asupra copilului inca de la 1 an. Initial punea degetelul ca sa-i spun ce reprezinta fiecare desen/personaj, iar acum eu pun degetul ca sa numeasca ce vede sau o pun sa caute diverse personaje prin pagini. Este o carte extraordinar de utila pentru dezvoltarea atentiei si memoriei. Copilul a ajuns sa observe detalii si obiecte mici pe care eu nici nu le vazusem. Este cartonata ,foarte rezistenta, plina de informatie chiar si pentru copii micuti si cred ca o vom mai folosi pentru metode boi de invatare si in anii urmatori. A ajutat copilul sa faca corelatii, sa invete cuvinte, dezvolta atentia la detalii si este un mod de " a citi" pentru copiii care inca nu stiu literele.

2020-05-13 11:58:07

0

Luna iti spune nopate buna! - Carla Hafner

O carte minunata pentru copii mici cu ilustratii frumoase si strofe simple, pe intelesul lor. La 1 an si jumatate este prima carte pe care are rabdare sa o asculte citita, o cere la fiecare somn. Ilustratiile sunt foarte sugestive, cu animalute, versurile dezvolta limbajul pentru ca retine cuvintele scurte. Noi o indragim foarte mult si ne-a ajutat sa facem un ritual linistit de somn, fara plans, fara suzeta. Dintre toate celelalte carti cu personaje care se pregatesc de somn, aceasta e preferata.

2020-05-13 11:58:07

0

Violoncelistul din Sarajevo - Steven Galloway

Steven Galloway reuseste in romanul sau sa contureze o realitate dura a unui oras sub asediu. Viloncelistul care canta intre ruine este simbolul sperantei si renasterii. Fiecare personaj are povestea lui cu trairi intense, motivatii diferite pentru a supravietui intr-un oras in razboi. Este o carte care ramane in suflet.

2020-02-28 11:00:06

0

Carte cu sunete: Fiinte mici pentru pici - Inesa Tautu

Este o carte foarte frumoasa chiar si pentru copii mici( 1 an+). Ilustratiile sunt viu colorate si haioase. Are o descriere sonora pentru albina , buburuza , tantar, musca, paianjen,fluture, greier si cate un cantecel scurt pentru fiecare dintre insecte. Cantecelele sunt tare haioase si vesele si sunt adorate de copii. Noi le ascultam de nenumarate ori pe zi, la initiativa copilului care isi ia singur cartea si apasa pe butoane dupa care incepe sa topaie pe langa carte. Dintre toate cartile achizitionate ,aceasta este preferata, dezvolta limbajul pentru ca tot auzind cantecelele a inceput sa repete unele cuvinte.

2020-02-28 10:36:23

0