TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Sandor Veronica

Membru din 03/03/2015

2

5

Trei povesti de dragoste - Matei Visniec

Una dintre cărțile pe care le citești cu zâmbetul pe buze. Matei Vișniec reușește în paginile acestei cărți să surprindă în mod extraordinar contradicțiile ființei, profunzimile acesteia și te ține prins în labirintul iubirii și al viselor. Cuvintele reușesc să capteze revolta și să redea frumusețea apropierii sufletești, o hrană terestră.

2023-09-19 07:00:07

1

Interior Zero - Lavinia Braniste

Interior Zero - Lavinia Braniste

Prin intermediul unui limbaj ce reflectă perfect realitatea zilelor noastre, Lavinia Braniște redă în romanul său „Interior zero” experiențele cotidiene ale unei tinere de treizeci de ani, singură și aflată în căutarea unui echilibru interior. Cristina, un sine fragil, lucrează cu sârguință ca traducătoare în cadrul unei firme de construcții alături de o șefă ce îi neagă dreptul la opinie și își petrece cea mai mare parte a timpului căutând strategii de evadare din relații fără finalitate. Romanul se încheie cu definirea iubirii ca fiind „liniștea în care-ți ții respirația, ușor îngrozit, ca să auzi dacă îngerul tău păzitor mai e acolo.”

2020-04-26 06:28:03

0

Tara pe care o iubesc - Maria, Regina Romaniei

„Ţara pe care o iubesc: memorii din exil” este una din cărțile ce te fac să iei țara la picior și să cutreieri munți, dealuri și păduri, să vezi locuri vindecătoare de suflet, raiuri în culori schimbătoare. Volumul, publicat inițial la Londra a fost scris de Regina Maria în perioada Primului Război Mondial și surprinde frumusețea locurilor ce au reprezentat căminul reginei și felul în care acestea au ajutat-o să străbată acea „vale a plângerii” după pierderea unui copil și schimbările politice din acea perioadă. Textul devine astfel o așezare la marginea îndepărtată a minții, un colaj de metafore ce redau o iubire copleșitoare, iubirea de țară, chiar după război și exil…fără îndoială.

2020-04-23 09:28:03

0

Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie

În cartea sa, John Hattie prezintă învățarea asemeni unui prag autentic peste care trebuie trecut fiecare elev, un prag vizibil pentru toată lumea. Cartea vine în sprijinul celor ce își propun ca prin educație să insufle în ceilalți simpatie, chiar și dragoste față de conținuturile predate. Atunci când se confruntă cu medii pline de provocări, creierul răspunde dezvoltând mai multe conexiuni pentru a accesa informații suplimentare. Acest lucru este valabil atât pentru profesori cât și pentru elevi. Partea a doua a cărții prezintă diferiți pași în regândirea modului în care se realizează predare, fără a uita niciun elev, indiferent de mediul din care provine. Cartea propune liste de verificare pentru învățarea vizibilă și pentru proiectarea didactică, precum și exerciții ce pot fi adaptate cu ușurință la nevoile elevilor.

2020-04-23 08:58:03

0

Eseu despre orbire - Jose Saramago

Eseu despre orbire - Jose Saramago

O carte ce prezintă viața de dincolo de imaginea pitorească a sărmanilor orbi de la colțuri de stradă, o lume aflată sub domnia crudă și implacabilă a "orbilor pur și simplu". Unul câte unul, locuitorii simpli din interiorul unui orășel anonim se îmbolnăvesc de orbire. Barbaria se dezlănțuie, frica pune stăpânire pe sufletele celor asupriti de orbirea albă. Autoritățile decid izolarea orbilor și a celor cu care aceștia au intrat în contact în cele două aripi ale unui spital dezafectat. Atmosfera de teroare este filtrată prin ochii și sufletul singurului personaj neatins de boală. Soția unui medic oftalmolog ce mimează orbirea pentru a rămâne în carantină alături de el.

2020-04-21 09:28:03

0