Dinu Ana-Maria3

Membru din 17/03/2015

1

9

Erus si Valea Recunostintei - Alec Blenche

Cea de-a patra misiune a lui Erus este in Valea recunoștinței. Autorul arată un talent deosebit de a le insufla copiilor valori morale, principii sănătate, care să ii ajute sa sporească inteligența emoțională. In Valea Recunoștinței, Erus învață sa isi controleze emoțiile dar, mai ales, și să fie recunoscător pentru tot ce i se întâmplă, pentru oamenii pe care ii întâlnește, sa nu judece ci sa ajute. Recomand aceasta carte tuturor!

2020-03-19 05:23:09

0

Erus si Valea Iubirii - Alec Blenche

Erus si Valea Iubirii - Alec Blenche

In Valea Iubirii, Erus descoperă virtutea capitală: iubirea. Imi place sa citesc această carte copiilor mei, de 5 si 2 ani, pentru ca le întipărește în suflet ce înseamnă să progresezi in lucrarea virtuților, le întărește educația alimentară: sa evite dulciurile, sa consume fructe si legume, cat de important este să bei apa, dar si sa o pastram curată.

2020-03-19 05:08:09

0

Erus si Valea generozitatii - Alec Blenche

A doua carte din seria Călătoriile lui Erus este la fel de captivantă și frumos colorată. Alec Blenche ne descoperă cat de usor e sa fii generos: trebuie doar să iti micsorezi eul si sa il pui pe celălalt pe primul plan.

2020-03-19 04:38:09

0

Erus si Valea Rabdarii - Alec Blenche

Erus si Valea Rabdarii - Alec Blenche

Erus in valea răbdării ne descoperă tururor cat de valoroasă este virtutea rabdarii! Este o lecție foarte importantă, atât pentru copii cat si pentru adulti. In societatea noastra, aflată într-o grabă permanentă, sa ai răbdare,sa ai autocontrol, să intelegi si sa accepți ca nu tine de tine sa reușești totul asa repede cum iti propui e un mare dar. Revelația avută in urma lecturii acestei carti este ca ne aflam cu totii in valea răbdării, iar depășirea acestei văi tine doar de noi. Am citit cartea de 2 ori copiilor mei de 5 ani si 2 ani. Cel mic este încântat de imagini, o răsfoiește de multe ori, dorind sa revadă cum regele Nori il îmbrățișează pe Erus, înainte de a porni in misiunea sa. Recomand aceasta carte pentru copiii mici dar si pentru gimnaziu, clasele a 5-a, a 6-a.

2020-03-19 04:38:09

1

Psihologia copilului modern - Georgeta Panisoara

In această carte, Georgeta Panisoara recomandă educarea copiilor în sensul sporirii inteligenței emoționale. În ziua de azi, cei mai mulți psihologi recomandă sporirea inteligenței emoționale. Asta înseamnă ca e necesar să stabilim limite clare și consecințe pentru nerespectarea limitelor. Astfel se propune aplicarea disciplinei in locul pedepsei.

2020-03-17 10:38:09

0

Aventuri in Tara Nevirtutilor - Alec Blenche

In acest volum, Ema, eroina acestei serii, face cunoștință cu nevirtutile, cu păcatele opuse virtuților pe care le-a cunoscut in Tara Virtuților: domnul Madaumare, domnișoara Minciună, doamna Lene si domnul N-am chef, domnul Graba, dna Zgârcenie, pacate care se prind repede de sufletul copiilor, iar aceștia nu le cunosc si li se pare firesc să mintă, sa nu împartă cu alti copii, sa se grăbească, sa fie leneși și fără chef. O recomand pentru copiii mici( ai mei au 2-3 si 5-6 ani)

2020-03-17 10:38:09

0

Aventuri in Tara Virtutilor - Alec Blenche, Doina Zavadschi

Prin "Aventuri în țara virtuților ", Alec Blenche oferă copiilor un țel spre care să tindă. Limbajul este unul familiar, usor de înțeles. Cel mai important este ca prin lectura aceastei cărți, copiii inteleg cat de importante sunt virtuțile, precum: sinceritatea, loialitatea, curajul, respectul, modestia, compasiunea. Ca și profesoară, recomand cartea atât ca lectura cat si pentru că e o călăuza laică spre implinirea binelui.

2020-03-17 10:23:09

0

Lego Duplo: Camion si excavator pe senile 2-5 Ani ()

Am cumparat setul pentru baiatul meu cand avea 3 ani... E foarte incantat si acum sa se joace cu camionul si excavatorul, desi împlinește 6 ani peste 3 luni. Sunt jucării rezistente

2020-03-17 09:00:06

0

Parinti linistiti, copii fericiti - Dr. Laura Markham

Cartea Părinți linistiti, copii fericiți, oferă o nouă perspectivă de educație a copiilor, instaurand empatia in locul fricii. Laura Markham propune conectarea cu proprii copii, pentru a evita comportamentele negative. Ea afirmă că atunci când copiii nu au satisfăcută nevoia de conectare aceștia adoptă un comportament negativ, pentru a le atrage atenția părintilor. De multe ori, părinții sunt prea ocupați cu alte activități, ignoră comprtamentul negativ... E o carte care merită citita si pusă în aplicare in mod conștient și consecvent.

2020-03-17 09:00:06

0