Gheorghe Roxana9

Membru din 23/04/2015

1

1

Indrazneste sa conduci - Brene Brown

Indrazneste sa conduci - Brene Brown

Este o carte despre oamenii si pentru oamenii “cumsecade” care nu mai vor sa se ascunda in spatele “armurii titlurilor, pozitiilor, puterii sau influentei lor” si vor sa devina implicati si constienti pentru a conduce din inima nu folosindu-se de agresivitate si frica. Cartea se bazeaza pe interpretarea unor date colectate din interviuri desfasurate in ultimii 20 de ani si pe o cercetare sustinuta pentru dezvoltarea de instrumente practice. Aceste instrumente au fost puse in practica chiar de scriitoare si echipa ei si sunt rezultatul dorintei ei de a fi un lider mai bun, nu doar un profesor cercetator excelent. Conceptele prezentate in carte sunt simple si practice dar pentru a schimba modul in care cititorul vede leadershipul de conducere este nevoie de mult curaj si de exercitiu sustinut. Cartea care se doreste un manual practic contine multe instrumente si resurse valoroase pentru cei care isi doresc sa puna in practica principiile expuse. Cel care citeste cartea poate este deja (si aprofundeaza citind) sau poate deveni un lider mai curajos care incurajeaza vulnerabilitatea, conectarea si empatia, stie sa treaca cu gratie peste dezamagiri si esecuri si sa o ia de la capat, nu evita discutiile dificile si aduc in echipa lor responsabilitatea si invatarea, fara rusine si vina. Potentand valoarea certa a tuturor principiilor si instrumentelor prezentate, umorul si naturaletea cu care sunt prezentate acestea, ajuta cititorul sa parcurga cartea cu usurinta si sa asimileze informatiile astfel incat sa fie un lider curajos. Pentru Brené Brown “un lider curajos este orice persoana care isi asuma responsabilitatea pentru gasirea potentialului din oameni si care are curajul de a-l dezvolta”.

2020-03-13 10:21:53

1