0

Dictionar uzual de neologisme - Florin Marcu

foarte ok, am gasit multe cuvinte noi pe care nu le stiam

2020-03-27 12:38:23

0

Programarea matematica folosind Ms Excel solver, Management Scientist, Matlab - Moise Cocan

Interesul legitim diferă de celelalte temeiuri legale, deoarece nu este centrate pe un anumit scop (de exemplu, încheierea sau executarea unui contract cu o persoană, respectarea unei obligații legale, protejarea intereselor vitale sau îndeplinirea unei sarcini publice). Interesul legitim este mai flexibile și ar putea, în principiu, să se aplice oricărui tip de prelucrare care are un scop rezonabil.

2020-02-13 02:20:59

0

Creeaza-ti jobul ideal - Irina Lupascu

Creeaza-ti jobul ideal - Irina Lupascu

Cartea Irinei Lupascu –,, Creaza-ti Jobul Ideal’’ este foarte bine fundamentata din punct de vedere teoretic, avand la baza ideile unor mari autori din domeniul neurostiintelor si cel motivational. Cu toate acestea, consider ca adevarata forta a lucrarii rezida din faptul ca este cladita pe experienta personala a autoarei. Irina a plecat de la o stare profesionala nemultumitoare, a cautat, a invatat , a facut diverse experiente, a riscat, insa acum a ajuns la acea situatie profesionala pe care si-o dorea si care o implineste. Acum incearca sa impartaseasca prin aceasta lucrare, tot ce a invatat in decursul acestei calatorii catre jobul ideal. Cartea este de fapt un ghid pentru a-ti crea un job cat mai bun, unde sa te simti util si satisfacut. Dar totodata, intreg acest concept poate fi extrapolat si la viata personala. ,, Creaza-ti jobul ideal’’ poate fi considerat mai degraba un manual pentru cei care isi doresc sa isi creeze o viata implinita, cu multe satisfactii profesionale si personale. Fiind un manual, un ghid sau o harta a implinirii personale, cartea nu trebuie doar citita, trebuie studiata, urmata pas cu pas. Autoarea ofera o solutie sigura catre implinire profesionala, insa avertizeaza ca drumul trebuie urmat cu strictete, rabdare, cu ambitie si incredere. Personal am gasit in aceasta lucrare idei deosebit de valoroase in ceea ce priveste credintele limitative si cum putem sa le schimbam, precum si la bivalenta dintre dorinta de a realiza ceva si emotia necesara indeplinirii acelui lucru. Irina spune ,, Nu conteaza cat de incet mergi, atat timp cat esti pe drumul cel bun’’. Va recomand sa gasiti drumul cel bun si sa invatati experientand. In aceasta calatorie, consider ca Irina Lupascu, prin intermediul cartii ,, Creaza-ti jobul ideal’’ va poate fi un mentor deosebit de util.

2019-12-05 08:00:06

0

Istoria culturii si civilizatiei, vol. IV, V - Ovidiu Drimba

O lectura interesanta. Cautam niste informatii despre civilizatia incasa si le-am gasit aici!! O lectura interesanta. Cautam niste informatii despre civilizatia incasa si le-am gasit aici!! O lectura interesanta. Cautam niste informatii despre civilizatia incasa si le-am gasit aici!!

2019-09-16 08:36:47

0

Copiii timpului - Adrian Tchaikovsky

Copiii timpului - Adrian Tchaikovsky

O carte cu un subiect și o abordare fresh dar în același timp cu toate atuurile unui SF clasic, de calitate. O carte ușor de recomandat faniilor genului SF și hard SF!

2019-03-22 03:14:33

1

Frumoasele adormite - Stephen King, Owen King

Desi este totusi o carte scrisa de Stephen King, adica are majoritatea calitatilor pe care le are scriitura lui, "Frumoasele adormite" se claseaza pentru mine printre cele mai putin apreciate carti ale maestrului. O sa dau vina pe fiul sau pentru tema, sau mai degraba pentru viziunea asupra unor lucruri care sunt sa zicem "in ton cu zilele noastre" si prea "politically correct" . Nu vreau sa intru in foarte multe detalii, Stephen King ramane unul dintre scriitorii mei preferati, dar "Frumoasele adormite" nu m-a dat pe spate. Chiar si trecand peste aspectul anterior mentionat, dupa cum zicea foarte bine cineva pe goodreads: o poveste despre niste oameni blocati intr-un oras in circumstante misterioase... stai, asta e Under the Dome. Ok, e despre o boala misterioasa si lupta din bine si... mnu, asta e The Stand. Bine, cartea este despre un prizonier cu puteri magice care poate sa... ups nu, asta era Green Mile... La cat de multe carti a scris Stephen King nu ma pot supara ca incep sa se repete temele, nu stiu daca efectiv mai sunt chestii despre care nu a scris, dar asta nu ma face sa-i dau mai mult de 3 stelute. Cheers!

2019-03-21 09:44:24

7

Elantris - Brandon Sanderson

Elantris - Brandon Sanderson

O poveste stand-alone captivanta. Cartea este cu adevarat action-packed dar dozata corect iar lectura decurge foarte fluent. Personajele sunt bine conturate si cu backstory interesant. Religie, poltica, intrigi, o poveste fantasy cu tot ce ii trebuie.

2018-01-03 09:46:58

2