Farcaș Alina Georgiana

Membru din 06/03/2020

0

2

Iarta-ma ca te-am iubit - Ela E.H.

Iarta-ma ca te-am iubit - Ela E.H.

O cartea interesantă, puțin deviată de la subiect în primele câteva pagini, dar în rest e o carte cu sfaturi bune de urmat ,deși nimeni nu o sa le urmeze până nu trece prin așa ceva și își amintește rândurile din carte. Recomand! Felicitări scriitoarei! Felicitări Libris.ro!

2020-04-28 08:43:06

0

Mai rece ca gheata - Jennifer L. Armentrout

Este o carte genială, la fel ca și primul volum! Merită citită, dar nu înainte să citești primul volum din această serie, altfel nu se leagă tot vălmășagul poveștii, iar eu aștept cu nerăbdare cel de-al 3-le volum. Revenind la carte, este ceva neașteptat, cel puțin pentru mine așa a fost, m-a surprins, într-un mod plăcut. Problema mea a fost că nu am mai știut în ce echipă vreau să fiu ,echipa Roth sau echipa Zayne, e așa de greu să decizi, nici acum nu știu cu cine aș vrea să fie Layla, deși la început o vedeam 100% cu Roth, acum, după ce am terminat cartea, e prea complicat. Am stat cu sufletul la gură răsfoind multe pagini la număr, efectiv nu mă mai puteam opri din citit, întorceam pagină cu pagină și mi se părea tot mai interesantă, tot mă atrăgea, din ce în ce mai mult. Așa am reușit să trec prin multe stări citind cartea asta, în doar două zile, o terminam într-o singură zi, asta-i sigur, dacă aveam și altceva de făcut. Recomand cartea, bineînțeles, alături de primul volum "Mai fierbinte ca focul"! Merită citite! E o poveste foarte palpitantă și deloc plictisitoare, ceva mai altfel decât toate poveștile despre un el și o ea normali, care trăiesc o iubire ca toate celelalte. Povestea asta e ceva altfel, forte altfel, din punctul meu de vedere, subliniez asta din nou. Deși știam că ce citesc e o ficțiune și nu e nimic adevărat, am pus sentimentele mele la bătaie de la început cărții, râzând împreună cu Layla, Zayne și cu Roth, admirând-ul împreună cu Layla atât pe Roth, cât și pe Zayne, suferind cot la cot cu Roth ,plângând mult pentru Layla. Felicitări celei care a scris cartea!🙏🏻 Felicitări celei care a tradus cartea!🙏🏻 Eu aștept să citesc volumul 3. Voi? Apucați-vă de volumul 1 și 2, nu o să regretați

2020-04-28 08:43:06

0