AndreeaMN

Membru din 23/04/2020

3

4

Piranesi - Susanna Clarke

Piranesi - Susanna Clarke

O carte la care, recunosc, m-a atras atat coperta cat si descrierea, dar povestea a fost cea care nu m-a lasat sa o tin pe raft necitita. Incercarea de a descoperi adevarul intr-un labirint, singur, pare o provocare grea, dar Piranesi o indeplineste cu succes. O poveste adecvata celor carora le plac misterele si au dorinta de a explora lumi noi, pentru ca asta ofera labirintul lui Piranesi.

2020-10-26 10:00:01

0

Cele sapte morti ale lui Evelyn Hardcastle - Stuart Turton

O poveste perfecta pentru adeptii misterului si finalului fericit. Spun sincer ca nu am putut sa o las din mana, facandu-mi tot felul de scenarii, dar finalul a fost cu totul neasteptat si mi-a placut foarte mult ideea cu trecerea dintr-o constiinta in alta. Pot spune ca a fost un joc al increderii si manimatarii, din care majoritatea gazdelor personajului principal nu au iesit prea bine.

2020-05-21 11:26:28

0

Micutele doamne - Louisa May Alcott

Micutele doamne - Louisa May Alcott

Aceasta carte prezinta o poveste de familie foarte emotionanta (inclusiv filmul). Trebuie sa recunosc, filmul m-a facut sa citesc cartea si bine a facut. Povestea din prima carte prezinta in principal viata a patru surori, in tinerete. Acestea au caractere foarte diferite, ajungand destul de des la conflicte, dar care se sting usor datorita mamei lor. Mi-a placut foarte mult sa descopar viata acestora atat de simpla si totusi atat de frumoasa datorita prieteniei care se formeaza intre personaje. Aceasta prima carte se incheie intr-un moment de rascruce pe care eu una nu vreau sa il trec, stiind ce urmeaza. Prefer sa raman cu gustul dulce al aventurilor copilaresti si prieteniei sincere. Am acordat 4 stele pentru ca pe alocuri este putin lenta, din punctul meu de vedere, dar chiar merita citita pana la final.

2020-05-18 09:11:28

1

Robotii 5: Robotii si Imperiul - Isaac Asimov

Am citit acest ultim volum al seriei Robotii in urma cu putin timp si pot spune ca a fost un cadou surpriza perfect ca fan al acestei serii. Cel mai mult mi-au placut discutiile dintre cei doi roboti, Daneel si Giskard, care au dezbatut subiecte legate de omenire, si nu numai, intr-un mod cu totul nou si fascinant. Un alt aspect care mi-a satisfacut curiozitatea a fost sa aflu lucruri legate de ce mai facuse ,,partenerul Elijah" , in scurtele momente in care personajele isi aminteau de el. ,,Robotii" este seria mea SF preferata si o recomand tuturor celor care vor sa citeasca si despre roboti care nu fac tot posibilul sa distruga omenirea.

2020-05-17 06:43:11

0