cvranau

Membru din 06/04/2020

1

4

Stilurile de atasament - Amir Levine, Rachel S.F. Heller

Genul de carte care trebuie parcursa cu atentie, eventual cu un pix/marker in mana. Mi-a placut enorm si nu am citit-o repede tocmai pentru a putea intelege in profunzime ce se scrie. O lectura exelnta pentru a afla mai multe despre noi insine, cat si despre alte persoane din viata noastra.

2023-06-30 01:01:05

0

Puterea prezentului. Ed.6 - Eckhart Tolle

O carte interesanta si usor de parcurs, cu o idee foarte frumoasa, aceea de a trai in prezent. Imi place conceptul si exemplele prin care putem face acest lucru, insa pe personal simt ca e o idee ce merge cel mai bine impreuna cu lucruri de genul a trata deschis traumele trecutului. Nu vad alta cale de a trai in prezent, ca un om fericit si sanatos mental, fara a rezolva problemele din trecut. Din pacate cartea trateaza subiectul trecutului invers, asta e punctul unde nu am rezonat.

2023-06-30 12:59:33

1

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Wow. Nu știu de unde sa încep. Nu ma impresionează ușor orice carte, cu siguranță nu un thriller. Am fost totuși curioasa de ea, în urma review urilor pozitive. Cartea asta a fost la fel de interesanta de la pagina 1 pana la 366. Nici o clipa nu m-a plictisit. Trebuie sa recunosc ca am intuit finalul și cartea asta ar fi perfecta pentru un film! E genul de carte care e scrisa simplu, însă e asa de bine gândit firul povestii încât nu îți dai seama când o termini. Efectiv continui sa citești. Te prinde. O recomand.

2020-05-09 11:43:07

0

Minus infinit - Renert Dusout

Minus infinit - Renert Dusout

O lectura usurica, dar destul de slaba raportat la descrierea cărții. Am avut alte așteptări, recunosc. Am rămas dezamăgită, de fapt personajele nu își pun nici una din întrebările existențiale cu adevărat importante pe care un om și le-ar pune după ce a aflat ca a murit. Par sa ducă același stil de viata, în cele 8 ore, ca în viata lor reala de dinainte sa moara. Pare o petrecere de prost gust, personajele sunt complet lipsite de logica. Am citit-o pana la capăt pentru ca am fost curioasa de final, dar nu m-a impresionat nici acela.

2020-04-11 02:16:07

0