zciosici

Membru din 02/05/2020

1

2

Banii: Stapaneste jocul (Money: Master the game) - Tony Robbins

Categoric: o carte de 5 stele. Am cumparat-o la o recomandare a unui expert in finante si investitii. Este o carte despre investitii financiare BUNE si cum sa te disciplinezi financiar. Obtii ENORM de multe informatii intr-o carte de 800 de pagini. Nu degeaba are vreo 10 pagini cu recomandari de la oameni influenti, si zeci de opinii. Deobicei cand citesc fac notite si subliniez. In cartea asta am avut ce sublinia, peste jumatate. Unele realitati si sfaturi sunt din contextul american, dar, asta nu scade valoarea ei pt noi, romanii. Garantez ca ai ce invata, daca ai rabdare sa o citesti, cap-coada. Este, probabil, cartea care a avut cea mai mare influenta asupra mea. Poate fi incadrata si la carti motivationale, dar...NU este o carte cu acest profil preponderent. Este o carte care te invata cum sa economisesti, cum sa investesti, cum sa acumulezi, cum sa profiti de legislatie, cum sa te orientezi. Foarte multe chestiuni practice si de aplicat. Temele va trebui sa ti le faci singur! Tony doar arata drumul. Daca doresti o schimbare, daca doresti sa nu mai cheltui aiurea, daca vrei sa iti securizezi financiar viitorul trebuie sa o citesti! Ah,...SI SA APLICI CEEA CE TE-A INVATAT :-) Sper ca ti-am fost de folos.

2020-05-27 11:31:41

1

Confesiuni gurmande - Mihaela Bilic

Confesiuni gurmande - Mihaela Bilic

O carte foarte utila si usor de citit (o zi). Grupeaza postarile Mihaelei de pe Facebook, dintr-un interval de timp (aprox un an). Sunt in jur de 100+ de teme, diferite despre NUTRITIE si despre sanatate in general, povestite intr-un mod f placut, vioi, usor de inteles. Cu siguranta merita cumparata pt a pune in practica sfaturile, si a avea o sanatate mai buna. Am citit si celelalte 4 carti ale Mihaelei, din acesta serie de 4 (deocamdata). Aceasta este ultima din serie. Sunt carti potrivite pt a le oferi cadou celor dragi, si nu costa mult. Stiu ca se vand si unele cu autograful ei.

2020-05-27 11:31:41

0