0

O portie zilnica de intelepciune Vol.1+2 - Alan Cohen

O porție binemeritata de intelepciune,încredere,optimism și speranța pentru anul care vine.Recomand ambele volume cu multa caldura,atat tinerilor cat si celor cu experienta mai multa de viata.

2020-12-29 10:53:04

0

Ai incredere in propriile insticte - Sonia Choquette

Aceasta carte se doreste a fi un ghid sau indrumar in a-ti descoperi vocea interioara de care nu ascultam de cele mai multe ori si care se afla in noi toti, insa de a carei suflare timida mereu uitam. Autoarea doreste sa ne reaminteasca de faptul ca mereu e bine sa ne intrebam si sufletul si mintea cand ne aflam in fata unei situatii dificile sau la o rascruce de drum si daca aceste doua raspunsuri coincid atunci suntem pe calea cea buna. Pentru un echilibru optim psihoemotional ar fi bine ca atat vocea ratiunii cat si cea interioara sa fie pe aceeasi lungime de unda.Asadar ...aveti incredere in propriile instincte...intotdeauna!

2020-04-24 08:28:03

1

111 cele mai frumoase poezii - Cezar Ivanescu

merita citita aceasta carte.de o finite rara,delicate,melancolice aceste poezii trezesc note sublime de sensibilitate in inima oricarui impatimit al poeziei.

2020-04-24 08:28:03

0

Bucuria. Fericirea care vine din interior - Osho

intr-adevar fericirea vine numai si numai din interiorul nostru..daca noi suntem impacati cu noi insine, daca am reusit sa facem pace cu trecutul nostru si viitorul sa nu ni-l privim cu angoasa sau nerabdare si sa ne bucuram doar de ziua de azi atunci putem spune ca suntem niste fiinte fericite...de fapt ce este fericirea?...o colectie de crampeie zilnice de stare de bine pe care noi ne-o inducem cu ajutorul gandurilor noastre care la randul lor creeaza perceptia asupra realitatii curente. Gandurile ne genereaza emotiile care ne confera o stare de bine sau de nemultumire pe care o resimtim in fiecare zi. Modul in care se inclina balanta tine doar de perceptia noastra asupra prezentului in care traim.

2020-04-19 01:00:06

0

Seneca despre invatatura - Seneca

Seneca despre invatatura - Seneca

o carte speciala,din colectia cugetarilor lui SENECA, pe care o recomand tuturor, mai ales generatiilor actuale de tineri. Dupa parerea mea culegerile cu gandurile pline de intelepciune ale lui Seneca si cugetarile sale despre timp, moarte,prieteni, viata si invatatura ar trebui sa ne fie ca niste carti de capatai pe care sa le folosim de-a lungul vietii....

2020-04-19 12:46:10

0

Ghidul persoanei fericite - Vanessa Mielczareck

Am citit cu multa placere aceasta carte pentru ca adopta un stil destul de lejer, placut, relaxant si poate astfel sa fie un ghid de referinta oricarei persoane care doreste sa se aplece mai mult asupra sufletului si cerintelor mute ale acestuia.Cerinte care din pacate de cele mai multe ori sunt in contradictie cu ceea ce ne dicteaza mintea,pentru ca trebuie sa recunostem ca suntem tributari ei prin toate tiparele mentale arhaice adanc inradacinate inca de la nastere in materiile noastre cenusii. Recomand cu caldura aceasta carte tuturor celor care vor sa parcurga calatoria uneori anevoioasa, uneori frumoasa si lina a redescoperirii Sinelui care nu este de fapt altceva decat arta de a fi fericit, ceea ce japonezii numesc simplu ikigai.

2020-04-07 04:31:07

1

Puterea este in interiorul tau - Louise L. Hay

ECHILIBRUL INTERIOR este un element cheie care constituie de fapt forta cu care noi ne putem duce la indeplinire toate indatoririle noastre de adulti si fara de care nici nu am putea functiona corect. Din pacate suntem din ce in ce mai multi dintre noi deficitari la acest capitol fara chiar sa realizam acest lucru pentru ca ne-am obisnuit de prea mult timp sa functionam doar pe pilot automat.Si acest lucru duce la frustrare, nemultumire, furie prost gestionata, anxietate si chiar depresie.Numai fiind constienti de faptul ca trebuie din cand in cand sa ne mai oprim din acesta goana nebuna cotidiana si sa ne intrebam daca suntem in acord si cu cerintele noastre sufletesti putem ajunge sa spunem ca suntem cu adevarat echilibrati -minte-corp-suflet. Iar acest lucru poate fi facut doar de catre noi insine ,iar cartea de fata constituie un excelent ghid pentru a ne ajuta sa strabatem mai usor prin hatisul cautarii de sine, caci acest drum nu este mereu cel mai usor.

2020-04-07 04:16:07

2

Femei puternice - Louise L. Hay

Femei puternice - Louise L. Hay

Louise Hay este una dintre preferatele mele in ceea ce priveste dezvoltarea personala cat si recapatarea echilibrului interior pe care uneori uitam sa mai punem accent.Cartea emana putere, forta mobilizatoare, curaj de a razbi si de a trece cu mai multa serenitate peste vicisitudinile vietii si te invata secretele unei mai bune gestionari a trairilor noastre interioare.De asemenea poate constitui un adevarat manual de inspiratie pentru noi femeile,care suntem atat de incercate zilnic in a face fata tumultului cotidianului si cerintelor din vietile noastre personale.Cheia puterii unei femei de fapt consta in iubirea, pretuirea si respectul de SiNE. Daca nu avem aceste elemente interioare bine consolidate nu putem nici sa oferim mai departe celor apropiati dragostea si sprijinul de care au nevoie.Nu putem veni in completarea celorlalti pana nu ne completam pe noi insine.

2020-04-07 04:00:06

2

A Fi In Echilibru - Wayne W. Dyer

A Fi In Echilibru - Wayne W. Dyer

o carte destul de interesanta,care te ajuta sa iti regasesti echilibrul interior si implicit te ajuta sa te ragasesti pe tine, atat in postura de adult cat si in postura de copil interior care uneori are nevoie de sprijin si incurajari. Autorul explica pe larg ce inseamna acest echilibru interior,cat de necesar ne este pentru a fi functionali ca adulti si ce impact are asupra noasra atunci cand sufletul nu mai rezoneaza pe deplin cu ceea ce ne dicteaza mintea.

2020-04-07 04:00:06

1

Cele 5 rani care ne impiedica sa fim noi insine ed.7 - Lise Bourbeau

Pentru cei care sufera de traume psihoemotionale aceasta carte poate fi considerata un mic indreptar de un real folos intrucat descrie tipologiile celor care sufera de aceste traume precum si ce se ascunde in spatele acestora.Lise Bourbeau,in stilul ei caracteristic prezinta si modul in care iti poti recunoaste aceste rani, care sunt triggerii care le pot reactiva de-a lungul vietii unui individ precum si modul in care le putem vindeca.Faptul ca majoritatea acestor rani se dezvolta in copilarie si ne afecteaza mai apoi functionalitatea ca adulti a determinat-o pe Lise sa scrie mai pe larg in alta carte si despre felul cum putem sa constientizam prezenta ranilor emotionale,cand este momentul oportun sa cerem ajutor specializat tip psiholog sau psihiatru fara sa ne simtim stigmatizati de acest lucru si modul in care putem lucra cu noi insine pentru a scoate la iveala tot ce este mai bun si mai frumos din noi. Recomand de asemenea si cartea" Vindecarea celor 5 rani emotionale" scrisa de aceeasi autoare precum si restul cartilor ei de dezvoltare si vindecare personala.

2020-04-07 03:46:07

0

Bucuria de a trai fara masca - Niculina Gheorghita

Recomand toate cărțile Niculinei Gheorghiță care sunt adevarate comori pentru dezvoltarea personala a fiecaruia dintre noi.sunt explicate pe larg modul cum functioneaza creierul nostru,cum se produc sinapsele si ceea ce cauzează dezechilibrele psihice ale omului.Niculina ne dezvăluie cate substraturi are subconștientul nostru care este comparat cu o tava plină de resturi arse pe care doar un detergent bun le poate dizolva.toate aceste substraturi din subconștient si inconștient ne dirijeaza fără să vrem viata,ne cauzează frici,tipare adânc înrădăcinate de care putem scăpa doar prin conștientizarea lor si prin înlocuirea lor cu altele pozitive si ne obligă cumva sa ne confecționam fără să vrem mai multe măști cu ajutorul cărora să putem supravietui si trece prin viata.numai ca nu ne dăm seama că ne pierdem pe noi înșine in spatele acestor măști...uitam esenta noastră,uitam cine suntem noi cu adevărat...iar îndepărtarea lor este un proces anevoios si dureros uneori dar necesar si util fiecaruia dintre noi.

2020-04-07 12:31:07

1

Afirmatiile pozitive - Louise L. Hay

Afirmatiile pozitive - Louise L. Hay

Recomand toate cărțile scriitoarei Louise Hay.sunt adevarate ghiduri pentru o viață echilibrată.mantrele nu mai sunt doar un moft la moda,ci o adevărată comoară pe care o putem folosi pentru a schimba toate tiparele negative din subconștientul nostru,tipare pe care le avem inca din copilărie și care ne afecteaza percepția asupra vieții și a viitorului.

2020-04-07 12:16:07

0

Despre frici si credinte - Lise Bourbeau

O carte concepută pe baza unor răspunsuri foarte bine punctate la intrebari ale cititorilor,intrebari care ne macină pe majoritatea dintre noi,bazate pe traume psihoemotionale din trecut sau pe anxietati izvorăte din grija excesivă fata de un viitor incert.

2020-04-07 12:16:07

0

Sa facem pace cu trecutul! - Lise Bourbeau

Pacea si linistea sufletească a fiecaruia dintre noi conteaza pentru echilibrul nostru.si nu se poate realiza decat prin înțelegerea si acceptarea trecutului,prin iertarea greselilor noastre si ale celor dragi si prin asumarea tuturor deciziilor luate.dar mai ales prin acceptarea si conștientizarea faptului că trecutul nu mai poate fi schimbat ci doar sa fie un pas pentru un viitor mai bun si mai optimist.

2020-04-07 12:16:07

0

Despre senzualitate si sexualitate - Lise Bourbeau