Veronica Gavril

Membru din 19/05/2020

4

15

Atrage ajutorul divin - Theona Balan

Atrage ajutorul divin - Theona Balan

„Atrage ajutorul divin” nu este o carte științifică menită să le știe pe toate. Ci din contra, este o carte care te invită să gândești pentru tine, să iei decizii și să acționezi în direcția ta. Autoarea îndeamnă la trăire, conștientizare și schimbare prin propria ei experiență de viață. Oferă soluții experimentate și propuneri pentru o viață împlinită. Cartea depășește granițele teoriei, fiind o metodă practică de a face schimbarea necesară. Scriitura este una simplă, fluentă, accesibilă oricui. Pentru mine a fost un reminder de bun augur, o trezire din tumultul cotidianului. O recomand pentru a simți recunoștință, abundență și ajutorul divin în fiecare clipă a vieții.

2023-09-22 05:02:33

0

Scrisori catre copilul din tine - Roxana Postolache

Veți găsi metode practice de dezoltare personală, exerciții pentru voie bună și echilibru interior, semnificații pentru diverse emoții, încurajări pentru provocările vieții, îndemnuri la fericire și iertare și multe alte informații care vă vor surâde și vă vor umple de energie pozitivă. Cu adevărat un ghid care ne poate ajuta să facem schimbarea pe care ne-o dorim. Un ghid de grădinărit interior care să ne curețe rănile și care să ne ajute să implementăm în obiceiurile noastre de zi cu zi recunoștința, iubirea și bucuria de a trăi.

2023-04-25 11:33:21

2

Pachet Wow! Noul ghid ca sa traiesti acum o viata abundenta si implinita. Carte + DVD + CD audio - Florin Pasat

Cartea menționată este un ghid de dezoltare personală care poate fi aplicat în orice domeniu. Fie că-ți dorești rezultate profesionale mai bune, venituri mai mari sau relații armonioase, cartea aceasta îți poate fi un ajutor de nădejde. Autorul oferă explicații studiate și argumente personale care te pot motiva îndeajuns încât să-ți atingi orice obiectiv. Atrage și tu o viață abundentă prin recunoștință, curățarea subconștientului, clarificarea intențiilor tale și gestionarea emoțiilor cu ajutorul acestui ghid practic.

2023-04-03 06:30:15

0

De mana cu tine - Andreea Pirlea

De mana cu tine - Andreea Pirlea

Andreea Pîrlea e o fire sensibilă, creativă, profundă și generoasă. Iar toate aceste trăsături reies chiar din propria scriitură. Își expune sufletul cu dăruire și ne invită să cunoaștem iubirea din toate perspectivele: iubirea ca dor, iubirea ca vis, iubirea ca necunoscut, iubirea ca miracol. Dar, mai ales, iubirea ca liant între oameni, vieți și lumi. Căci cartea ei e o incursiune în trecut, în mitologie, în istorie. Întâlnim elemente fantastice, simboluri, tradiții străvechi, valori și principii care formează destine. Totodată, povețe și sfaturi de viață care ne amintesc de esența din noi, de sămânța divină care ne caracterizează. „Mulți cred că moartea va aduce vindecare, eu cred însă că dacă nu rezolvăm problemele acum, cât ni se îngăduie, moartea ne va fi blestem.”

2023-02-13 10:57:17

0

Regulile de aur ale longevitatii - Dr. Ann Louise Gittleman

Să îmbătrânești este cu adevărat un privilegiu... Iar să îmbătrânești frumos este o artă... Despre care ne vorbește cu dovezi clare și soluții practice chiar Dr. Ann Louise Gittleman, doctorandă în Nutriție Holistică, în cartea sa „Regulile de aur ale longevității”. Longevitatea nu e doar o iluzie, ci o realitate pe care oricine dintre noi o poate trăi. Există reguli de trai privitoare la alimentație, atitudine și mentalitate care pot asigura o viață lungă și prosperă. Poți foarte bine să te simți ca la 30 de ani și la 50 și poți să funcționezi pe deplin chiar și la 80 de ani.

2023-01-27 06:36:57

0

Manifestul educatiei - Andy Szekely

Manifestul educatiei - Andy Szekely

Manifestul educației de Andy Szekely, apărută în 2020 la Editura Act și Politon, e o invitație la implicare, la informare, la schimbare. Dacă toți părinții și dascălii ar citi-o, copiii noștri ar avea acces mai ușor la dezvoltare personală, la evoluție. Pentru că dincolo de măști și etichete sociale, identitatea proprie este clădită pe fondul unor emoții, gânduri și sentimente.

2023-01-02 04:41:04

0

Ai incredere in viata! - Louise Hay

Ai incredere in viata! - Louise Hay

Recomand din suflet cartea pentru a o răsfoi în orice moment din zi, pentru a depăși orice emoție negativă, pentru a reveni la viață cu încredere chiar și după cele mai mari decepții, pentru a căpăta mai multă încredere în parcursul existențial și pentru a învăța să iubești viața cu toate încercările ei.

2022-12-30 09:39:14

0

Manifestul educatiei - Andy Szekely

Manifestul educatiei - Andy Szekely

Manifestul educației de Andy Szekely, apărută în 2020 la Editura Act și Politon, e o invitație la implicare, la informare, la schimbare. Dacă toți părinții și dascălii ar citi-o, copiii noștri ar avea acces mai ușor la dezvoltare personală, la evoluție. Pentru că dincolo de măști și etichete sociale, identitatea proprie este clădită pe fondul unor emoții, gânduri și sentimente. Cine suntem noi în societate nu ține doar de examenele din școală, ci și de imaginea de sine și de provocările cotidiene. Viața nu este o luptă, ci o scenă uriașă în care fiecare dintre noi este un spectacol unic. Citiți, iubiți, trăiți!

2022-08-05 03:00:11

0

Momente cu tine - Aurelia Grosu

Momente cu tine - Aurelia Grosu

Momente cu tine e cea mai importantă călătorie pe care o vei parcurge în această tumultoasă, dar irezistibilă viață – este acea călătorie către tine care te va ajuta să te descoperi așa cum ești cu adevărat – important, unic, valoros. Și totuși, chiar dacă e un moment cu tine, nu te vei simți nicicum singur/ă. Aurelia Grosu îți ține companie în pauza de ceai sau cafea și te ghidează spre lumină, înțelepciune și speranță.

2022-03-23 09:00:06

0

Copii educati, parinti impliniti - Aurelia Grosu

Copii educați, părinți împliniți de Aurelia Grosu este continuarea cărții Educă-mă cu viziune. Ambele sunt două cărți de dezvoltare personală inspiraționale menite să încurajeze generațiile de părinți la construirea unui viitor familial armonios. Cartea cuprinde sfaturi și metode de educație a copiilor de pus în aplicare de câtre părinți, bunici și cadre didactice.

2022-03-19 06:00:11

0

Jamuna sau Amintiri despre trecuta mea iubire viitoare - Radu Constantin Gavril

O carte care te pune pe ganduri si te invita la meditatie pura. Mai mult decat atat meditatia se imbina armonios cu actiunea rezultand o traire autentica, profunda, atemporala. O carte care nu te lasa sa o uiti. Te plimba prin India, prin Grecia, pe meleaguri moldovenesti, pentru ca apoi sa te intorci la tine! Mai OM, mai viu, mai adevarat ca niciodata!

2022-03-09 12:00:11

0

Arhetipurile - Caroline Myss

Arhetipurile - Caroline Myss

Indiferent că ești un simplu cititor, psiholog sau consilier, cele 10 arhetipuri își vor fi de mare folos pentru a te ajuta să te cunoști mai bine și pentru a identifica tiparele comportamentale din jurul tău. Odată cunoscute și conștientizate, le poți folosi ca instrument de eficientizare a relațiilor interumane sau ca resursă principală în consilierea clienților, implicit pacienților. În plus, cunoașterea celor 10 arhetipuri este esențială în dezvoltarea stimei de sine, a empatiei și a iubirii necondiționate. Îți va fi mai ușor să te accepți așa cum ești și vei deveni mai responsabil în reacțiile și acțiunile tale.

2022-01-15 06:00:06

0

Insuportabila usuratate a fiintei - Milan Kundera

Milan Kundera descrie insuportabila usuratate a fiintei exact asa cum o intalnim in lumea reala. Exact asa cum o traim in fiecare zi. Greutatea poverii apropie viata umana de pamant si o transforma intr-o experienta unica, adevarata, iar absenta poverii usureaza fiinta si o elibereaza. Romanul lui Kundera este o provocare de a raspunde unei intrebari apasatoare: sa alegem greutatea sau usuratatea?

2021-01-06 07:49:28

0

Caiet de scriere - Semne grafice. Comunicare in limba romana (Ma pregatesc sa merg la scoala 3)

Caietele de scriere sunt foarte utile pentru a invata a scrie corect inca de la inceput. Baiatul meu de 5 ani inca scrie stramb si nu pastreaza linia dreapta, iar aceste exercitii il ajuta foarte mult.

2020-06-10 03:30:44

0

Jocuri pentru copii inteligenti. Carte de activitati +3 ani