Crainic Ioana Madalina

Membru din 16/06/2016

10

14

Crede-ma cand mint - J.P. Delaney

Crede-ma cand mint - J.P. Delaney

Am citit cartea asta în 2 zile, e imposibil de lăsat jos din mână. Dacă v-a plăcut ”Pacienta Tăcută”, acest thriller periculos vă va placea și mai mult pentru că povestea este și mai întunecată și personajul masculin, și mai malefic. Recomand 10/10 !

2020-08-14 08:39:15

1

Harry Potter si piatra filosofala - J. K. Rowling

M-am îndrăgostit de seria Harry Potter din copilărie dar și acum, când sunt adult, îmi place să recitesc această serie de cărți pentru a reveni la magia copilăriei.

2020-08-14 08:39:15

0

Institutul - Stephen King

Institutul - Stephen King

Această carte m-a dus cu gândul la Stranger Things (sezonul 1, institutul în care se făceau experimente pe copii) dar și la filmul Cabin in the Woods. Deși este o carte de peste 600 de pagini, stilul caracteristic al lui King te face să citești pagină după pagină fără a te plictisi. Toate personajele sunt bine construite, cu poveștile și personalitatea lor. Fără a da prea multe detalii, acest roman te face să te gândești dacă sacrificiul unora merită pentru a asigura potențiala siguranță a majorității.

2020-05-13 11:43:07

1

Asiatici bogati si ticniti - Kevin Kwan

Asiatici bogati si ticniti - Kevin Kwan

Am cumpărat cartea în amintirea vremurilor când citeam „chick-lit” din această colecție Polirom. Personajele nu mi-au plăcut, nu m-a interesat soarta lor, explicația obscenă de la final a fost de comă (în sensul negativ, adică nu mi-a venit să cred că citesc așa prostie), nu pricep cum a putut așa o carte slabă să ajungă best seller și să mai și facă un film după ea! Traducerea titlului e greșită, nu e nimeni „țicnit”, ci termenul de „crazy rich” se referă la cineva extrem de bogat. Nu sunt virgule în titlul în engleză, ca să existe o justificare pentru așa traducere a titlului. Aș fi tradus „Asiatici nebuni de bogați”. În fine... Dacă vreți chick-lit simpatic, cumpărați ceva de Sophie Kinsella și dacă vreți să faceți o incursiune în lumea ultra-bogaților, atunci citiți „Divorțul în înalta societate” de Plum Sykes.

2020-05-07 02:13:07

0

Prima mea carte despre Cosmos - National Geographic Little Kids

Pe lângă faptul că această carte arată bine (full color, ilustrații frumoase, text cu caractere mari, copertă cartonată), informațiile despre cosmos sunt redate pe scurt și pe înțelesul copiilor. Le-am citit-o de multe ori copiilor, care au fost interesați, și s-au folosit de imaginile frumoase din carte ca inspirație pentru desenele lor cu teme cosmice. Merită să cumpărați cartea pentru copiii dvs, le va deschide interesul spre misterele spațiului cosmic.

2020-05-07 02:00:06

0

Origini - Dan Brown

Origini - Dan Brown

Excelent volum, Dan Brown nu dezamăgește niciodată. În timp ce citeam cartea, căutam în Google poze și informații suplimentare despre locurile, monumentele și operele menționate. Frumos oraș, Barcelona! Abia aștept următoarele aventuri ale profesorului Langdon. Dacă vă place Dan Brown, mergeți la sigur și cumpărați această carte!

2020-05-07 01:58:07

0

Homo Deus. Scurta istorie a viitorului - Yuval Noah Harari

Am cumpărat această carte pentru că mi-a plăcut foarte mult Sapiens. Spre deosebire de Sapiens, în acest volum, autorul nu vine cu nimic nou, doar se repetă. E greu să te bucuri de cartea asta după ce citești Sapiens și în nici un caz nu recomand să le citiți una după alta. E o carte nici slabă, nici excelentă și dacă ar fi sa aleg un singur volum al lui Yuval Noah Harari acela ar fi Sapiens.

2020-05-07 01:58:07

0

Biblia pierduta - Igor Bergler

Biblia pierduta - Igor Bergler

Aplaud inițiativa autorului de a crea un volum în stil Dan Brown ancorat în istoria românilor (Vlad Țepeș) dar problema lui Igor Bergler e că se pierde în detalii plictisitoare. Multe pagini umplute inutil cu informații istorice care nu au deloc relevanță în desfășurarea acțiunii. Cartea începe promițător, cu o crimă rituală violentă, dar acțiunea nu curge și totul se duce de râpă. O cataloghez drept o încercare nereușită de a copia un format care a avut succes.

2020-05-07 01:58:07

0

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Nu pot spune prea multe despre acest volum în afară de descrierea de pe site pentru că nu doresc să stric surpriza de la final! Am citit această carte în două zile, capitolele scurte te fac sa le citești unul după celălalt și e greu să lași cartea din mână. Cumpărați și citiți această carte dacă vă plac thrillerele psihologice, merită!

2020-05-07 01:43:07

0

In mintea unei caracatite - Sy Montgomery

Ușor plictisitoare pe alocuri, cartea descrie experiențele autoarei cu caracatițele întâlnite în Acvariul din New England cât și în libertate, în timpul scufundărilor. Am cumpărat această carte pentru că îmi plac caracatițele și am vrut să aflu mai multe despre ele. În ciuda titlului, nu aflăm nimic din ceea ce se întâmplă în mintea unei caracatițe (nici nu aveam cum) dar există multe observații legate de comportamentul lor (depunere ouă, reproducere, moarte, tentative de a evada din acvariu, etc). Doar pentru pasionații de octopode!

2020-05-07 01:43:07

0

Poate ar fi bine sa discuti cu cineva - Lori Gottlieb

Prin această carte putem privi în lumea terapeuților, care sunt și ei oameni, au problemele lor și se duc la alți terapeuți. Cartea abundă de situații de viață, diverse sfaturi și observații în care probabil mulți ne putem regăsi. Este o lectură plăcută.

2020-05-07 01:28:07

0

Endgame. Jocul final - Convocarea - James Frey, Nils Johnson-Shelton

Am cumpărat această carte pentru că este ieftină (9 lei) și eram în perioada „Maze Runner”, „Jocurile Foamei”, etc și căutam ceva similar. Ei bine, această carte este atât de prost scrisă, personajele sunt toate la fel, violente, fără substanță, personalitate...E clar o carte proastă tip „Young Adult” care se adresează adolescenților, dar decât să citească tinerii așa o prostie, mai bine să nu citească nimic. Mai bine cumpărați seria „Jocurile Foamei” dacă vreți să citiți despre adolescenți obligați să se omoare între ei.

2020-05-07 01:28:07

0

Mandrie. Prejudecata. Zombi - Jane Austen, Seth Grahame-Smith

Am cumpărat acest volum crezând că va fi o prostioară amuzantă, dar din păcate este extrem de prost scris. Recomand oricui sa îl evite și să citească romanul lui Jane Austen. Zombii din carte sunt introduși absolut gratuit, nu văd nici o legătură între ei și personajele create inițial de J. Austen, parcă autorul s-a folosit de notorietatea volumului clasic pentru a atrage niște cititori. O dezamăgire.

2020-03-01 01:36:28

0

Chemarea lui Cthulhu si alte povestiri - H.P. Lovecraft

Volumul conține 12 povestiri (9 scurte și 3 mai ample), cu teme diferite specifice universului lui H.P. Lovecraft: psihoză în grup, descoperiri terifiante legate de arborele genealogic, bine-cunoscutul mit al lui Cthluhu, pericole din imensitatea spațiilor interstelare, alienare și alte orori pe care mintea umană nu le poate cuprinde. Poveștile sunt scrise la persoana I-a, de către cei care le-au trăit, astfel că cititorul se simte inclus într-o confesiune de groază. H.P. Lovecraft e un clasic și il recomand tuturor fanilor genului.

2020-03-01 01:36:28

4