dinubianca11

Membru din 20/08/2020

0

2

Un vrajitor din Pamantsimare - Ursula K. Le Guin

Cu toate ca pare o simpla carte de adolescenti, "Un vrajitor din Pamantsimare" prezinta o poveste care poate atrage cititori de toate varstele. Am vrut foarte mult sa citesc aceasta carte dupa ce am vazut filmul "Tales from earthsea" de la Studio Ghibli. Filmul este bazat pe povestea primelor 4 carti din serie si, ca orice film de la Studio Ghibli, nici acesta nu m-a dezamagit. Cartea urmareste povestea lui Ged din momentul in care isi descopera abilitatile de vrajitor si pana cand acesta ajunge sa se maturizeze cu desavarsire prin atingerea echilibrului dintre bine si rau. In drumul sau intalneste un adevarat sortiment de oameni, trebuie sa treaca peste nenumarate pericole si sa isi infrunte destinul.

2023-02-22 11:55:02

0

Furia rosie - Pierce Brown

Furia rosie - Pierce Brown

Cand am decis sa cumpar aceasta carte nu stiam absolut nimic despre ea, nici macar ce gen este. Insa, nu m-a dezamagit. Dupa primul volum mi-am dat seama ca a devenit una dintre cartile mele preferate. Am plans (iar eu nu plang la carti), am ras si am ramas surprinsa de intorsaturile pe care le-a luat povestea de asa de multe ori. Un lucru pe care l-am apreciat foarte mult a fost faptul ca Pierce Brown a construit un personaj principal care de-a lungul seriei nu s-a oprit niciodata din a evolua. Fix cand se termina un nou character divelopment, o alta problema aparea, din care Darrow mai invata ceva. In plus, scriitorul a reusit sa faca aceasta carte extrem de interesanta fara sa puna personajul principal in situatii enervante, adica clisee, doar pentru a face povestea sa continue. Totusi, nu as recomanda cartea aceasta la persoane mai mici de 14 ani.

2021-08-21 09:00:07

0