-50% -20% -67% -45% -10%

SteffieA

Membru din 13/09/2020

0

3

Supravietuirea unei civilizatii. Cercul de foc - Liviu C. Tudose

Am primit cartea “Supraviețuirea unei civilizații. Cercul de foc” frumos împachetată și cu niște detalii care m-au emoționat. Recunosc că am fost în egală măsură curioasă dar și circumspectă, gândindu-mă că la vârsta mea nu are cum să mă mai atragă basmele. Ei bine, v-o recomand cu căldură. Este genul de carte ușor de citit care odată începută nu poate fi lăsată din mână. Detaliile care pe unii pot plictisi, mie mi-au plăcut. Ajungi ușor în ținuturile de basm, fiind călăuzit vizual de hărțile create fără cusur și unde forțele răului și ale binelui se întâlnesc asemeni vieții de zi cu zi, Mesajul este clar și educativ - ”Luptati cu încăpățânare, indiferent de obstacole și greutăți, pentru ideile care vă-mplinesc sufletește. Rezultatul va fi impresionant! Satisfactia? Infinita! Doar simplul fapt ca va vine sa strigati de fericire pentru reusita merita tot efortul depus”, ca să citez întocmai din autorul Liviu C. Tudose Recomand această carte indiferent de vârsta pe care o aveți. Nu e niciodată târziu să citim cărți care să ne facă imaginația să zboare spre locuri imaginare, minunate.

2021-04-05 06:00:01

0

Sapiens. Scurta istorie a omenirii - Yuval Noah Harari

Am primit cartea “Supraviețuirea unei civilizații. Cercul de foc” frumos împachetată și cu niște detalii care m-au emoționat teribil de mult. Recunosc că am fost în egală măsură curioasă dar și circumspectă, gândindu-mă că la vârsta mea nu are cum să mă mai atragă basmele. Ei bine, v-o recomand cu căldură. Este genul de carte ușor de citit care odată începută nu poate fi lăsată din mână. Ajungi ușor în ținuturile de basm, fiind călăuzit vizual de hărțile create fără cusur și unde forțele răului și ale binelui se întâlnesc asemeni vieții de zi cu zi, Mesajul este clar și educativ - ”Luptati cu încăpățânare, indiferent de obstacole și greutăți, pentru ideile care vă-mplinesc sufletește. Rezultatul va fi impresionant! Satisfactia? Infinita! Doar simplul fapt ca va vine sa strigati de fericire pentru reușita merită tot efortul depus”, ca să citesc întocmai din autorul Liviu C. Tudose Vă recomand această carte indiferent de vârsta pe care o aveți. Nu e niciodată nu este târziu să citim cărți care ne fac imaginația să zboare spre locuri imaginare minunate și să ne stârnească imaginația.

2021-04-05 06:00:01

0

Relax, Dammit! Ghid de utilizare in epoca anxietatii. Editie revizuita - Timothy Caulfield

O carte foarte utilă și informativă care ne ajută să facem diferența între mituri si realitate. Va exista mereu un raport risc-beneficiu iar autorul ne ajută să luăm decizii informate. În final nu e cazul să ne facem griji. Putem pur și simplu să ne bucurăm de viață și să ne relaxam! Eu o recomand.

2021-02-16 06:00:01

0