TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

TibiBa

Membru din 08/08/2016

0

12

Panzer Commander: The Memoirs of Colonel Hans Von Luck - Hans Von Luck

Hans–Ulrich Freiherr von Luck und Witten - a intrat in istorie si e cunoscut sub veriunea prescurtata a numelui sau - Hans von Luck ... omul care si-a petrecut 10 ani din viata in razboi sau "oaspete de onoare" al Rusiei ( ca si prizonier de razboi dupa 1945). Cariera lui militara e strans legata de Erwin Rommel - Divizia 7 Panzer - "Divizia Fantoma" care a contribuit "din greu" la cucerirea Frantei in 1940 - apoi din 1941 in Divizia 21 Panzer - in Africa sub commanda aceluiasi Rommel , frontul de Est in Rusia, ...debarcarea din Normadia si luptele in retragere in 1944/45, pt apararea Germaniei. Hans von Luck - descrie onest actiunile militare la care a luat parte si scrierile sale, sunt cele ale unui soldat , commandant de tancuri (prefata scrisa de Stephen E. Ambrose de asemenea e splendida) de succes , crescut in spiritul armatei prusace ,decorat cu cele mai inalte distinctii militare ... Din prizonieratul in URSS - vom afla de ce intre 1945 si 1950 - "Pravda" erau cele "mai fumate tigari" ...chiar daca suna ciudat , veti gasi explicatiile lui Hans von Luck in aceasta carte ... Pentru cei pasionati de istorie , memoriile lui Hans von Luck sunt o lectura obligatorie. Superb scrisa , merita citita.

2023-12-04 09:53:44

0

It's the World's Birthday Today - Christian Flake Lorenz

Pai ... cartea aceasta trebuie cititata -mai ales de fanii trupei Rammstein - dar de catre orice rocker care vrea sa inteleaga procesul de creatie al muzicii acesteia. Christian "Flake" Lorenz - omul care parcurge km buni - poate zeci - in timpul unui concert Rammstein (canta la clape pe o banda de alergat , si el "pedaleaza" in tot acest timp, cu putine pauze in timpul unui concert). "Flake" - descrie cu maxima onestitate sentimente, procese ale creatiei, amintiri din concerte , concerte in cluburi minuscule, concerte la festivaluri si in stadioane ...si da, hitul Rammstein pe care si cei care nu aculta muzica "grea" il cunosc si recunosc - "Du Hast" - are cateva pagini dedicate si e descris cu amanunte cum a luat nastere ... Veti citi si despre David Bowie, si despre carizmaticul Till Lindemann dar la un moment dat veti da si peste un cvasi citate din Kurt Vonnegut .... un amalgam care urmareste evolutia trupei Rammstein - prin ochii lui Christian "Flake" Lorenz ... fara perdea, onest , chiar sumbru pe alocuri , dar realmente spectaculos , exact ca muzica creata de Rammstein. Eu am citit-o in 2 zile ... si recommand tuturor fanilor Rammstein si celor care asculta "metal greu!" ...

2023-12-04 09:29:41

0

Disaster in the Desert - Ken Delve

Disaster in the Desert - Ken Delve

"Dezastru in Desert" - dar dezastrul e de partea aliatilor in aceasta carte. Cum ii zice si subtitlul "O istorie alternativa" ... Personal prefer adevarul istoric in versiunea lui originala - totusi cartea lui Ken Delve reuseste sa ramana interesanta - ancorata in realitatile razboiului din desertul africa intre 1941-42 - dar speculand intrebarea "what if?" ("dar daca") pe care multi istorici au ridicat-o in deceniile ce s-au scurs de la camapania Feldmaresalului Rommel in Africa. Ken Delve - completeaza, cu mult simt al actiunii, ce s-ar fi intamplat daca Erwin Rommel ar fi primit 2 divizii suplimentare (chiar Rommel zicea la un moment dat ca, in locul bastonului de Feldmaresal ar fi preferat sa primeasca o divizie Panzer complet echipata ...) , armament si provizii sa sustina razboiul de manevra, permanent in miscare , tipul de actiune in care excela - plecand de la notitele marelui comandant editate cu maiestrie de catre Basil Henry Liddell-Hart in cartea sa "The Rommel Papers" , Ken Delve exploreaza situatiile si bataliile care au dus in final la distrugerea temutei Afrikakorps. O carte interesanta de istorie "alternativa" unde Vulpea Desertului cucereste Egiptul ... iar la final se prezinta cititorului si realitatea istorica ... interesant pt. cei pasionati de istorie.

2023-12-04 09:12:00

0

Crete - Antony Beevor

Crete - Antony Beevor

Pt cei care sunt pasionati de istorie si mai ales de actiunile din al 2-lea razboi mondial numele lui Anthony Beevor este unul cunoscut si recunoscut. Beevor si in aceasta carte ( la fel ca si in "D-Day", "Stalingrad", "Berlin", etc. etc.) descrie cu amanunte innedite si cu o excelenta accuratete istorica , actiunile militare ale partilor beligerante cu accent pe caderea Greciei si cucerirea insulei Creta de catre trupele aeropurtate ale generalului Kurt Student (creatorul unitatilor Fallschirmjager ) - si respectiv descrierea actiunilor "Rezistentei Cretane"... O carte captivanta - care descrie caderea greciei continentale in urma actiunilor armatelor Germana, cucereriea insulei si cursul evenimentelor din 1941 pana la finalul razboiului ... pt cei pasionati de istorie e o carte "must read!".

2023-12-04 01:07:22

0

Rust in Peace: The Inside Story of the Megadeth Masterpiece - Dave Mustaine

Pt cei care sunt pasionati de genul musical Heavy Metal - "Rust in Peace" - lansat in 1990 - e un album de referinta care e cunoscut si recunoscut de orice "metalist"! - si pt foarte multi e cel mai bun album creat vreodata de Megadeth! In cartea aceasta "Mega"Dave Mustaine - impreuna cu toti cei care au fost implicati in realizarea albumului Rust in Peace - si nu numai , inclusiv nevasta acestuia Pam are cateva "pasaje" interesante - descriu, cu amanunte, din memorie, procesul "creatiei". O calatorie interesanta, "energizata" si in acelasi timp aproape distrusa, de consumul de droguri a membrilor formatiei si mai ales a lider-ului Dave Mustaine - si in acelasi timp descrie si drumul sau spre reabilitare si dezintoxicare ...din intunericul dependentei un drum spre o capodopera a genului. Pt. toti pasionatii genului, o descriere de prima mana facuta de "Mega"Dave Mustain, David Ellefson "Junior", Marty Freidman si Nick Menza O lectura captivanta - pt. toti fanii genului - si chiar daca scrisa in limba engleza - cartea se poate termina pe nerasuflate in mai putin de 1 zi de lectura ... dar merita cu prisosinta timpul investit

2023-12-04 12:52:15

0

The Top 500 Heavy Metal Songs of All Time - Martin Popoff

Martin Popoff ne propune un top de 500 de piese , heavy metal - de la formatiile care au marcat acest gen ... O perspectiva proprie, cititorul va regasi piese cunoscute, va gasi pareri personale ale autorului si ca in orice top va gasi si unele piese care poate nu neaparat ar fi avut loc in acest top 500... fiecare cu parerile lui. O lectura recomandata mai ales fanilor Heavy Metal...dar nu numai.

2023-10-03 01:56:04

0

Longest Day: The Classic Epic of D Day - Cornelius Ryan

"Cea mai lunga zi" - o carte de referinta in ceea ce priveste istoria celui de al 2-lea razboi mondial , Cornelius Ryan surprinde cu o acuratete unica si un still deosebit ziua de 6 iunie 1944 - debarcarea aliatilor pe plajele Normandiei, luptele crunte si succesul , cruzimea razboiului si sacrificiile care s-au intreprins pt. a invinge Germania lui Hitler. O carte deosebita care cu siguranta ii va captiva pe cei care sunt pasionati de istorie.

2023-10-03 01:52:16

0

Confess: The Autobiography - Rob Halford

Rob Halford - Vocal si "Frontman-ul" celor de la Judas Priest - o legenda vie , pt multi un adevarat zeu al heavy metalului. O carte care se citeste usor, iar fanii genului si a lui Rob primesc o perspectiva asupra artistului si a muzicii acestuia.

2023-10-03 01:48:23

0

The SS Dirlewanger Brigade: The History of the Black Hunters - Christian Ingrao

O poveste despre una din cele mai notorii divizii ale SS - brigada Dirlewanger . O carte despre una dintre cele mai controversate unitati militare - zugraveste cu acuratete ororile celui de-al 2-lea razboi mondial ...

2023-10-03 01:46:03

0

Spartans

Spartans

Foarte intereant ,ai ales pt iubitorii de istorie. O perpectiva istorica asupra Spartei si a spartanilor - o carte reusita.

2023-10-03 01:41:57

0

Joseph Hadad. Omul - Andra Ilies

Joseph Hadad. Omul - Andra Ilies

Joseph Hadad , aproape toti am auzit numele acesta si pt. multi este sinonim cu bucataria, dar mai ales mancarea de cea mai buna calitate. In cartea aceasta avem o perspectiva asupra lui Joseph ca om si daca doriti sa aflati mai multe despre ce inseamna sa fii bucatar de top si sa ramai om va recomand aceasta carte.

2020-11-11 01:37:05

0

Super food pentru toata familia - Jamie Oliver