diana.milcov

Membru din 05/10/2016

1

3

Vicious - L. J. Shen

Vicious - L. J. Shen

LJ Shen s-a intrecut cu aceasta poveste de ura, dragoste si obsesie reusind sa creeze o poveste fascinanta. Ea este cunoscuta pentru stilul sau de scriere captivant, inteligent si sarcastic iar aceasta carte le are din plin. Mi-au placut primele capitole. Vicios este descris intr-un mod aproape vampiric, atat de palid si intunecat, chiar si la varsta de saptesprezece ani. Motivatia lui de a fi asa cum este, are sens dupa ce sunt dezvaluite mai multe detalii ale trecutului sau. M-a intrigat cu adevarat, dar trebuie sa recunosc ca eram satula de personalitatea lui abuziva. Modul perfect de a descrie aceasta carte este combinatia dintre stilul scriitoarei Penelope Douglas si Erin Watt. Daca intentionati sa cititi aceasta carte, trebuie sa fiti constienti de faptul ca exista abuzuri atat psihice cat si fizice, agresiuni, consum de droguri sau alte declansatoare pentru cititorii sensibili.

2020-09-01 03:39:22

0

Dorinte periculoase - Sarah MacLean

Dorinte periculoase - Sarah MacLean

Sunt un cititor indragostit de romane istorice, dar putini autori continua sa ma uimeasca. Sarah MacLean este unul dintre acei autori. Ador scrierea ei, felul in care reorienteaza istoria asupra perspectivei femeii, oferind eroine puternice si barbatii care le sustin.

2020-09-01 03:39:22

0

Capcana - Sandra Brown

Capcana - Sandra Brown

„Capcana” a fost un joc fantastic intre pisici si soareci. A avut multe rasuciri si, prin urmare, nu a existat nicio sansa sa ma plictisesc. Ceea ce mi-a placut cel mai mult la aceasta carte a fost punctul central, adica urmarirea, pentru ca daca il rezumi la elementele de baza, a fost o poveste despre doi barbati foarte inteligenti care incearca sa se depaseasca reciproc. In mod surprinzator, tensiunea a fost mare in intreaga carte. Ambii protagonisti de sex masculin erau incredibil de inteligenti si niciunul dintre ei nu era pregatit sa renunte. Modul in care au incercat sa se pacaleasca reciproc a fost incredibil de captivant. A fost o lectura intensa, captivanta, cu ritm rapid si plin de actiune. Este cu siguranta una dintre cartile mele preferate scrise de Sandra Brown.

2020-09-01 03:39:22

0