Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Cum sa ne purtam cu oamenii dificili

Cum sa ne purtam cu oamenii dificili - Roy Lilley
Rasfoieste

Cum sa ne purtam cu oamenii dificili

Oamenii dificili ne pot face viata imposibila. La serviciu lucram alaturi de tot felul de oameni si uneori ne este aproape imposibil sa ne intelegem cu ei si sa ne vedem de munca in conditii acceptabile. Intelegand comportamentul oamenilor dificili si actiunile lor, putem rezolva situatiile problematice sau neobisnuite. Cartea ne ajuta sa reusim acest lucru, investigand comportamentul individual, motivatiile lui si modalitatile cele mai eficiente de raspuns. Este ghidul esential pentru a face fata problemelor interumane.
 
Roy Lilley, scriitor, comentator si conferentiar pe subiecte de sanatate, management si probleme sociale in Marea Britanie si SUA, acopera in aceasta carte toate aspectele, inclusiv:
• recunoasterea celor sapte tipuri de persoane dificile;
• ce este conflictul si cum poate fi gestionat;
• cum sa ne purtam cu persoanele agresive;
• cum sa-i motivam pe colegii lenesi;
• cum sa ne descurcam cu clientii dificili;
• cum sa rezolvam reclamatiile.
 
Cartea ofera numeroase sfaturi, idei si avertizari asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori sa raspunda provocarilor lansate de oamenii dificili, sa le descifreze reactiile, sa le influenteze si sa le imbunatateasca performantele.

Fragment din cartea "Cum sa ne purtam cu oamenii dificili" de Roy Lilley:

"Cele sapte tipuri clasice de persoane dificile (sau cum sa deveniti experti in rastimpul pe care vi l-ar lua sa beti o ceasca de cafea)
 
Sunteti prea ocupati pentru a citi acum toata cartea? Nu-i nimic, luati o pauza si cititi cele cateva pagini care urmeaza - deocamdata nu aveti nevoie de altceva. Veti deveni experti!
 
Recunoasteti pe cineva?
Exista sapte tipuri principale de personalitate care-i includ pe oamenii dificili. In restul cartii ma voi ocupa de multe alte tipuri, care deriva insa din acesti sapte „pacatosi". Iata ghidul rapid pentru a deveni experti.
 
Ostil, agresiv, beligerant, si ofensiv
Incantatori oameni - am simtit ca este necesar sa incep cu ei. Pot fi infricosatori, alarmanti si capabili sa ne timoreze. Deseori sunt certareti si foarte dominatori.
In 1988, un guru al managementului pe nume Bramson a complicat lucrurile si mai mult identificand trei tipuri de oameni agresivi:
• tancul Sherman;
• lunetistul;
• explozivul.
Toti sunt oribili, fiecare in felul lui. Trebuie sa ne purtam usor diferit cu fiecare in parte. Tancul, lunetistul si explozivul sunt metafore atat de bune, incat se explica aproape singure.
Iata care este sfatul lui Bramson referitor la tancul Sherman:
 
Termenul „tanc Shennan" descrie foarte bine cum actioneaza o persoana ostila. Isi face aparitia sarjand. Are un stil abuziv, abrupt, intimidant si coplesitor. Se leaga de comportamentul si caracteristicile personale. Va bombardeaza cu critici si argumente neintrerupte. Tancurile Sherman isi realizeaza de obicei obiectivele pe termen scurt, dar cu pretul pierderii unor prieteni si al erodarii pe termen lung a relatiilor.
Tancurile Sherman au o nevoie puternica de a-si dovedi lor si celorlalti ca imaginea lor despre lume este cea buna. Au impresia ca stiu foarte bine cum trebuie sa se poarte ceilalti si nu se dau in laturi sa le-o spuna."
Citeste mai mult

32.00Lei

32.00Lei

Primesti 32 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Oamenii dificili ne pot face viata imposibila. La serviciu lucram alaturi de tot felul de oameni si uneori ne este aproape imposibil sa ne intelegem cu ei si sa ne vedem de munca in conditii acceptabile. Intelegand comportamentul oamenilor dificili si actiunile lor, putem rezolva situatiile problematice sau neobisnuite. Cartea ne ajuta sa reusim acest lucru, investigand comportamentul individual, motivatiile lui si modalitatile cele mai eficiente de raspuns. Este ghidul esential pentru a face fata problemelor interumane.
 
Roy Lilley, scriitor, comentator si conferentiar pe subiecte de sanatate, management si probleme sociale in Marea Britanie si SUA, acopera in aceasta carte toate aspectele, inclusiv:
• recunoasterea celor sapte tipuri de persoane dificile;
• ce este conflictul si cum poate fi gestionat;
• cum sa ne purtam cu persoanele agresive;
• cum sa-i motivam pe colegii lenesi;
• cum sa ne descurcam cu clientii dificili;
• cum sa rezolvam reclamatiile.
 
Cartea ofera numeroase sfaturi, idei si avertizari asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori sa raspunda provocarilor lansate de oamenii dificili, sa le descifreze reactiile, sa le influenteze si sa le imbunatateasca performantele.

Fragment din cartea "Cum sa ne purtam cu oamenii dificili" de Roy Lilley:

"Cele sapte tipuri clasice de persoane dificile (sau cum sa deveniti experti in rastimpul pe care vi l-ar lua sa beti o ceasca de cafea)
 
Sunteti prea ocupati pentru a citi acum toata cartea? Nu-i nimic, luati o pauza si cititi cele cateva pagini care urmeaza - deocamdata nu aveti nevoie de altceva. Veti deveni experti!
 
Recunoasteti pe cineva?
Exista sapte tipuri principale de personalitate care-i includ pe oamenii dificili. In restul cartii ma voi ocupa de multe alte tipuri, care deriva insa din acesti sapte „pacatosi". Iata ghidul rapid pentru a deveni experti.
 
Ostil, agresiv, beligerant, si ofensiv
Incantatori oameni - am simtit ca este necesar sa incep cu ei. Pot fi infricosatori, alarmanti si capabili sa ne timoreze. Deseori sunt certareti si foarte dominatori.
In 1988, un guru al managementului pe nume Bramson a complicat lucrurile si mai mult identificand trei tipuri de oameni agresivi:
• tancul Sherman;
• lunetistul;
• explozivul.
Toti sunt oribili, fiecare in felul lui. Trebuie sa ne purtam usor diferit cu fiecare in parte. Tancul, lunetistul si explozivul sunt metafore atat de bune, incat se explica aproape singure.
Iata care este sfatul lui Bramson referitor la tancul Sherman:
 
Termenul „tanc Shennan" descrie foarte bine cum actioneaza o persoana ostila. Isi face aparitia sarjand. Are un stil abuziv, abrupt, intimidant si coplesitor. Se leaga de comportamentul si caracteristicile personale. Va bombardeaza cu critici si argumente neintrerupte. Tancurile Sherman isi realizeaza de obicei obiectivele pe termen scurt, dar cu pretul pierderii unor prieteni si al erodarii pe termen lung a relatiilor.
Tancurile Sherman au o nevoie puternica de a-si dovedi lor si celorlalti ca imaginea lor despre lume este cea buna. Au impresia ca stiu foarte bine cum trebuie sa se poarte ceilalti si nu se dau in laturi sa le-o spuna."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

florindragan01 16/03/2020 20:16
O carte excelentă, din care înveți să îți clarifici comunicarea cu oamenii de care ești înconjurat.
Acest manual de comunicare, merită fiecare secundă investită pentru a-l parcurge.
Deoarece poate fi consultat pe capitole, este bine de păstrat la îndemână, lucru ce va face foarte plăcută recitirea fragmentelor de maxim interes.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one