headerdesktop eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend English Books -20%-40%

siii

Transport la DOAR 4.99 lei!

Comanda acum!

De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului

De (autor): Andreea Iacob

0
(0 review-uri)
De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului - Andreea Iacob

De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului

De (autor): Andreea Iacob

0
(0 review-uri)
De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului este o carte pasionanta. Reusita autoarei e cu atat mai remarcabila cu cat fenomenul investigat este in plina desfasurare. Andreea Iacob se achita cu brio de dificila si pasionanta sarcina de a descifra si analiza o forma noua de teatru, care e departe inca de a‑si fi spus ultimul cuvant. - Mihai Maniutiu
 
Debutul editorial al Andreei Iacob beneficiaza de pe urma formatiei deopotriva regizorale si teatrologice a autoarei. Inclinatia ei spre teoretizare si spre analiza empatica, de detaliu, se asociaza cu interesul pentru praxis‑ul teatral, dar si pentru performativitatea de dincolo si de dincoace de scena. […] De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului este un text care "prinde" la lectura, un excurs critic suplu, dar si doct la nevoie, fara a fi pedant‑academic. Detenta lui interdisciplinara vine nu ca rezultat al unei supuneri la o voga interpretativa, ci e mai mult o forma de adecvare la fenomenele teatrale hibride supuse analizei. - Laura Pavel
 
In noile forme de teatru, spectatorul se afla in centrul atentiei. Tendinta spectacolului tehnologic de a invita spectatorul, pe modelul artelor instalatiilor, "sa intre" in spatiul produsului artistic si sa-l experimenteze direct, sa fie unul activat, sa intervina in desfasurarea spectacolului, si, mai mult de atit, sa detina controlul asupra felului in care spectacolul evolueaza si sa devina, astfel, co-autor, este amplificata de teatrul imersiv. In teatrul imersiv, specta(c)torul este activat, are control asupra spectacolului si asupra propriei experiente, devine un detectiv care investigheaza in cautarea de informatii despre spectacol si, posibil, despre sine. El este, finalmente, un co-creator al spectacolului la care, efectiv, ia parte, iar acestei participari ii poate fi atribuita imaginea unui exercitiu pentru antrenarea functiei sale de co-creator al propriei lumi. - Andreea Iacob
Citeste mai mult

50.00Lei

50.00Lei

Primesti 50 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului este o carte pasionanta. Reusita autoarei e cu atat mai remarcabila cu cat fenomenul investigat este in plina desfasurare. Andreea Iacob se achita cu brio de dificila si pasionanta sarcina de a descifra si analiza o forma noua de teatru, care e departe inca de a‑si fi spus ultimul cuvant. - Mihai Maniutiu
 
Debutul editorial al Andreei Iacob beneficiaza de pe urma formatiei deopotriva regizorale si teatrologice a autoarei. Inclinatia ei spre teoretizare si spre analiza empatica, de detaliu, se asociaza cu interesul pentru praxis‑ul teatral, dar si pentru performativitatea de dincolo si de dincoace de scena. […] De la tehnologic la imersiv. Spre un teatru al spectatorului si al spatiului este un text care "prinde" la lectura, un excurs critic suplu, dar si doct la nevoie, fara a fi pedant‑academic. Detenta lui interdisciplinara vine nu ca rezultat al unei supuneri la o voga interpretativa, ci e mai mult o forma de adecvare la fenomenele teatrale hibride supuse analizei. - Laura Pavel
 
In noile forme de teatru, spectatorul se afla in centrul atentiei. Tendinta spectacolului tehnologic de a invita spectatorul, pe modelul artelor instalatiilor, "sa intre" in spatiul produsului artistic si sa-l experimenteze direct, sa fie unul activat, sa intervina in desfasurarea spectacolului, si, mai mult de atit, sa detina controlul asupra felului in care spectacolul evolueaza si sa devina, astfel, co-autor, este amplificata de teatrul imersiv. In teatrul imersiv, specta(c)torul este activat, are control asupra spectacolului si asupra propriei experiente, devine un detectiv care investigheaza in cautarea de informatii despre spectacol si, posibil, despre sine. El este, finalmente, un co-creator al spectacolului la care, efectiv, ia parte, iar acestei participari ii poate fi atribuita imaginea unui exercitiu pentru antrenarea functiei sale de co-creator al propriei lumi. - Andreea Iacob
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one