Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online

De (autor): Florin Nechita , Claudiu Coman , Maria Cristina Bularca

0
(0 review-uri)
Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online - Maria Cristina Bularca, Florin Nechita, Claudiu Coman
Rasfoieste

Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online

De (autor): Florin Nechita , Claudiu Coman , Maria Cristina Bularca

0
(0 review-uri)
Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea, studenti si potentiali studenti, intr-o era a digitalizarii comunicarii. Astfel, universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii studenti prin retelele de socializare, formula care a fost analizata in prezenta lucrare. Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor, care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile dintre retelele sociale utilizate, au fost alese universitati de top din Europa, din afara Romaniei, dar si din Romania.

Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru universitati. Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica online, dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii online.
 
Din cuprins:
• Strategii de comunicare si promovare in mediul online
• Comunicarea si promovarea pe retelele sociale
• Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale
• Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene
• Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19
• Descrierea universitatilor
 
Puncte forte:
• Analiza activitatii universitatilor pe retelele de socializare
• Compararea numarului de postari a universitatilor pe diferite retele de socializare
• Analiza metodelor de promovare online a universitatilor
• Prezentarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor metode de promovare
• Recomandari pentru imbunatatirea promovarii online
• Referinte bibliografice
Citeste mai mult

39.90Lei

39.90Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea, studenti si potentiali studenti, intr-o era a digitalizarii comunicarii. Astfel, universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii studenti prin retelele de socializare, formula care a fost analizata in prezenta lucrare. Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor, care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile dintre retelele sociale utilizate, au fost alese universitati de top din Europa, din afara Romaniei, dar si din Romania.

Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru universitati. Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica online, dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii online.
 
Din cuprins:
• Strategii de comunicare si promovare in mediul online
• Comunicarea si promovarea pe retelele sociale
• Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale
• Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene
• Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19
• Descrierea universitatilor
 
Puncte forte:
• Analiza activitatii universitatilor pe retelele de socializare
• Compararea numarului de postari a universitatilor pe diferite retele de socializare
• Analiza metodelor de promovare online a universitatilor
• Prezentarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor metode de promovare
• Recomandari pentru imbunatatirea promovarii online
• Referinte bibliografice
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one