Omul care si-a confundat jobul cu viata
Traducere din limba engleza de Oltea Catineanu.
Fragment din cartea "Omul care si-a confundat jobul cu viata" de Naomi Shragai:
"Chiar daca doresc sa delege, multi manageri incepatori si fondatori de firme nu stiu cata autonomie si responsabilitate pot delega personalului. Un tipar general este ca oscileaza intre a se amesteca in munca oamenilor si pozitia de la cealalta extrema, de a le acorda mana libera in orice. Pentru ca micromanagementul a fost mult criticat, ei vor tinde sa se dea inapoi si sa ramana cu speranta ca nu se va intampla nimic rau. Insa cand rezultatele nu sunt bune si le confirma temerile, ei revin la comportamentul de control excesiv.
Opinia generala despre micromanagement este ca e constituit dintr-o suma de comportamente negative, cum ar fi amestecul in munca oamenilor, lipsa permisiunii de a gandi autonom si crearea de tensiuni inutile si de panica la locul de munca. Dar a sugera ca micromanagementul este complet negativ nu este nici bine-venit, nici corect; caci conteaza mult si modul in care este perceput de persoana care se afla la celalalt capat. De exemplu, daca aceasta este nou angajata si i se da un proiect, sfaturile directe si indrumarile pot fi bine-venite. In alt context-probabil cu precadere in sectorul creativ-,interventiile de acest gen pot fi considerate intruzive si suparatoare. Exista situatii in care este convenabil sa ignori alti factori care contribuie la aparitia problemelor la serviciu si sa dai vina doar pe micromanagement. De exemplu, cineva caruia nu ii place sa primeasca ordine poate percepe feedback-ul ca pe un micromanagement si poate ajunge sa respinga astfel informatii importante.
PRP: 49.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
39.20Lei
39.20Lei
49.00 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Traducere din limba engleza de Oltea Catineanu.
Fragment din cartea "Omul care si-a confundat jobul cu viata" de Naomi Shragai:
"Chiar daca doresc sa delege, multi manageri incepatori si fondatori de firme nu stiu cata autonomie si responsabilitate pot delega personalului. Un tipar general este ca oscileaza intre a se amesteca in munca oamenilor si pozitia de la cealalta extrema, de a le acorda mana libera in orice. Pentru ca micromanagementul a fost mult criticat, ei vor tinde sa se dea inapoi si sa ramana cu speranta ca nu se va intampla nimic rau. Insa cand rezultatele nu sunt bune si le confirma temerile, ei revin la comportamentul de control excesiv.
Opinia generala despre micromanagement este ca e constituit dintr-o suma de comportamente negative, cum ar fi amestecul in munca oamenilor, lipsa permisiunii de a gandi autonom si crearea de tensiuni inutile si de panica la locul de munca. Dar a sugera ca micromanagementul este complet negativ nu este nici bine-venit, nici corect; caci conteaza mult si modul in care este perceput de persoana care se afla la celalalt capat. De exemplu, daca aceasta este nou angajata si i se da un proiect, sfaturile directe si indrumarile pot fi bine-venite. In alt context-probabil cu precadere in sectorul creativ-,interventiile de acest gen pot fi considerate intruzive si suparatoare. Exista situatii in care este convenabil sa ignori alti factori care contribuie la aparitia problemelor la serviciu si sa dai vina doar pe micromanagement. De exemplu, cineva caruia nu ii place sa primeasca ordine poate percepe feedback-ul ca pe un micromanagement si poate ajunge sa respinga astfel informatii importante.
Detaliile produsului