Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Povestea de la coltul mesei

De (autor): Catalin Mahu

0
(0 review-uri)
Povestea de la coltul mesei - Catalin Mahu
Rasfoieste

Povestea de la coltul mesei

De (autor): Catalin Mahu

0
(0 review-uri)
La Mama - 20 de ani. Povestea de la coltul mesei 

Volumul reprezinta o colectie de memorii antreprenoriale semnate de fondatorul primei retele de restaurante cu capital romanesc - La Mama. 

Catalin Mahu povesteste, din experientele proprii, despre oportunitatile si piedicile pe care le-a intalnit in cei 20 de ani ai retelei si despre cum a evoluat Romania in aceste doua decenii. Nu lipsesc "povestile hazlii", intamplate autorului - tratate cu suficienta autoironie - sau intamplate clientilor din restauratnele pe care le-a detinut de-a lungul anilor.

Lumea Vinului ii este sper - recunoscatoare lui Catalin Mahu. El a facut din restaurantele La Mama o retea "wine friendly". Mancarurile gustoase intinse pe masa le-a cautat vinul insotitor - pe masura. A deschis usile, mereu cu un mare zambet cald, tuturor lansarilor, celebrarilor, competitiilor, paterneriatelor, degustarilor, happening-urilor cu, de si despre vin. Si asta timp de... doua decenii. - Catalin Praduraru

Mama e numai una, se stie. Si se stie ca La Mama sunt mai multe. In unele am ajuns sa intru, in altele, inca nu. Dar stiu ca in toate restaurantele La Mama te simti ca la mama: acasa, in familie, rasfatat cu ce e mai bun. Felicitari Catalin Mahu, tatal lui La Mama! - Ioan T.Morar, scriitor

Cea mai buna carte de business pe care am citit-o in 2019 este Povestea de la coltul mesei, in care Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama, isi povesteste viata si mai ales istoria acestui brand.
Probabil ca este cea mai buna carte de business pe care am citit-o in ultimii zece ani.
Intr-o lume in care toti vor sa povesteasca despre succes, despre strategii de business, despre idei geniale, despre leadership, Catalin Mahu vine cu o sinceritate extraordinara si povesteste versiunea lui despre celebra ruptura din spatele lantului La Mama, atunci cand Dragos Petrescu si Daniel Mischie au plecat cu oameni, idei, locatii. - Cristian Hostiuc, director editorial ZF

Fragment din cartea “Povestea de la coltul mesei” de Catalin Mahu:
 
"Am foarte multi clienti care, de-a lungul timpului, mi-au reprosat ba ca ciolanul are prea multa grasime, ba ca are prea putina. Un client, acum multi ani, in mijlocul terasei, dupa ce a comanda un ciolan cu fasole, a luat farfuria si a aruncat-o pe jos, stropind alti clienti si tipand ca nu e normal ca un ciolan sa aiba atata grasime. In ziua aceea vandusem zeci de portii de ciolan si oamenii spuneau ca e foarte bun, iar ciolanul are grasime, sorici si carne. Grobianismul acelui client nu ai cum sa il tratezi. Ii multumesti frumos si il rogi sa paraseasca restaurantul. Ceilalti clienti au luat ei atitudine la acea intamplare. Diferenta o face clientul si stiinta lui despre mancare.
In ceeea ce ma priveste, eu voi ramane in bucataria romaneasca citadina, urbana, sper eu toata viata acestei retele de restaurante. Nu stiu ce se va intampla daca as vinde vreodata reteaua de restaurante cel care ar veni dupa mine ar face altceva, dar viziunea mea despre La Mama este ca trebuie sa ramana in bucataria romaneasca. Impreuna cu Silvana, bucatarul nostru sef, si cu ceilalti colegi ai mei, inclusiv directorii de restaurante, incercam sa aducem si sa descoperim in permanenta retete, produse noi de peste tot sau sa adaptam cu tehnicile noastre diverse alte lucruri care - de exemplu unul din produsele care mi se parea extraordinar in copilarie era o tocana de ceapa cu cartofi si carne de pui. Nu stiu daca e un produs care ar merge la clienti, dar in momentul cand pentru o perioada scurta de timp am facut asta pentru niste clienti, la pranz intr-un restaurant si am facut o cratita, am ramas uimit ca intr-o ora jumate cratita aia sa se termine. A doua zi am facut o cratita mai mare, s-a terminat si aia. Dupa o saptamana, am scos-o si am inlocuit-o cu o macare de mazare cu carne de pui, clientul nu a zis da-mi tot din aia, a fost super fericit ca ii dai altceva. Atunci, eu cred ca in permanenta trebuie sa ai niste preparate de baza care sa asigure continuitatea meniului si continuitatea ideii de restaurant si in permanenta sa schimbi niste lucruri. De exemplu, faci un meniu de primavara – vara si un meniu de toamna – iarna. In meniul de toamna – iarna am introdus o tocana de carne de vita. Si tot asa..."
 
Citeste mai mult

43.00Lei

43.00Lei

Primesti 43 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

La Mama - 20 de ani. Povestea de la coltul mesei 

Volumul reprezinta o colectie de memorii antreprenoriale semnate de fondatorul primei retele de restaurante cu capital romanesc - La Mama. 

Catalin Mahu povesteste, din experientele proprii, despre oportunitatile si piedicile pe care le-a intalnit in cei 20 de ani ai retelei si despre cum a evoluat Romania in aceste doua decenii. Nu lipsesc "povestile hazlii", intamplate autorului - tratate cu suficienta autoironie - sau intamplate clientilor din restauratnele pe care le-a detinut de-a lungul anilor.

Lumea Vinului ii este sper - recunoscatoare lui Catalin Mahu. El a facut din restaurantele La Mama o retea "wine friendly". Mancarurile gustoase intinse pe masa le-a cautat vinul insotitor - pe masura. A deschis usile, mereu cu un mare zambet cald, tuturor lansarilor, celebrarilor, competitiilor, paterneriatelor, degustarilor, happening-urilor cu, de si despre vin. Si asta timp de... doua decenii. - Catalin Praduraru

Mama e numai una, se stie. Si se stie ca La Mama sunt mai multe. In unele am ajuns sa intru, in altele, inca nu. Dar stiu ca in toate restaurantele La Mama te simti ca la mama: acasa, in familie, rasfatat cu ce e mai bun. Felicitari Catalin Mahu, tatal lui La Mama! - Ioan T.Morar, scriitor

Cea mai buna carte de business pe care am citit-o in 2019 este Povestea de la coltul mesei, in care Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama, isi povesteste viata si mai ales istoria acestui brand.
Probabil ca este cea mai buna carte de business pe care am citit-o in ultimii zece ani.
Intr-o lume in care toti vor sa povesteasca despre succes, despre strategii de business, despre idei geniale, despre leadership, Catalin Mahu vine cu o sinceritate extraordinara si povesteste versiunea lui despre celebra ruptura din spatele lantului La Mama, atunci cand Dragos Petrescu si Daniel Mischie au plecat cu oameni, idei, locatii. - Cristian Hostiuc, director editorial ZF

Fragment din cartea “Povestea de la coltul mesei” de Catalin Mahu:
 
"Am foarte multi clienti care, de-a lungul timpului, mi-au reprosat ba ca ciolanul are prea multa grasime, ba ca are prea putina. Un client, acum multi ani, in mijlocul terasei, dupa ce a comanda un ciolan cu fasole, a luat farfuria si a aruncat-o pe jos, stropind alti clienti si tipand ca nu e normal ca un ciolan sa aiba atata grasime. In ziua aceea vandusem zeci de portii de ciolan si oamenii spuneau ca e foarte bun, iar ciolanul are grasime, sorici si carne. Grobianismul acelui client nu ai cum sa il tratezi. Ii multumesti frumos si il rogi sa paraseasca restaurantul. Ceilalti clienti au luat ei atitudine la acea intamplare. Diferenta o face clientul si stiinta lui despre mancare.
In ceeea ce ma priveste, eu voi ramane in bucataria romaneasca citadina, urbana, sper eu toata viata acestei retele de restaurante. Nu stiu ce se va intampla daca as vinde vreodata reteaua de restaurante cel care ar veni dupa mine ar face altceva, dar viziunea mea despre La Mama este ca trebuie sa ramana in bucataria romaneasca. Impreuna cu Silvana, bucatarul nostru sef, si cu ceilalti colegi ai mei, inclusiv directorii de restaurante, incercam sa aducem si sa descoperim in permanenta retete, produse noi de peste tot sau sa adaptam cu tehnicile noastre diverse alte lucruri care - de exemplu unul din produsele care mi se parea extraordinar in copilarie era o tocana de ceapa cu cartofi si carne de pui. Nu stiu daca e un produs care ar merge la clienti, dar in momentul cand pentru o perioada scurta de timp am facut asta pentru niste clienti, la pranz intr-un restaurant si am facut o cratita, am ramas uimit ca intr-o ora jumate cratita aia sa se termine. A doua zi am facut o cratita mai mare, s-a terminat si aia. Dupa o saptamana, am scos-o si am inlocuit-o cu o macare de mazare cu carne de pui, clientul nu a zis da-mi tot din aia, a fost super fericit ca ii dai altceva. Atunci, eu cred ca in permanenta trebuie sa ai niste preparate de baza care sa asigure continuitatea meniului si continuitatea ideii de restaurant si in permanenta sa schimbi niste lucruri. De exemplu, faci un meniu de primavara – vara si un meniu de toamna – iarna. In meniul de toamna – iarna am introdus o tocana de carne de vita. Si tot asa..."
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one