Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Promovarea si brandingul universitatilor

De (autor): Claudiu Coman , Florin Nechita

0
(0 review-uri)
Promovarea si brandingul universitatilor - Claudiu Coman, Florin Nechita
Rasfoieste

Promovarea si brandingul universitatilor

De (autor): Claudiu Coman , Florin Nechita

0
(0 review-uri)
Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Romania. In plus, oportunitatile absolventilor in stiintele comunicarii sunt valorificate prin punerea la dispozitia acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.
 
Din cuprins:
- Promovarea online in mediul universitar
- Canale de promovare online
- Elemente de identitate vizuala a universitatilor
- Descrierea vizuala a marcii

 
Autori: Claudiu Coman, Maria Cristina Bularca, Florin Nechita

Claudiu Coman este doctor in sociologie, profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Florin Nechita este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Maria Cristina Bularca este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati.
Citeste mai mult

29.90Lei

29.90Lei

Primesti 29 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Romania. In plus, oportunitatile absolventilor in stiintele comunicarii sunt valorificate prin punerea la dispozitia acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.
 
Din cuprins:
- Promovarea online in mediul universitar
- Canale de promovare online
- Elemente de identitate vizuala a universitatilor
- Descrierea vizuala a marcii

 
Autori: Claudiu Coman, Maria Cristina Bularca, Florin Nechita

Claudiu Coman este doctor in sociologie, profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Florin Nechita este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Maria Cristina Bularca este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one