Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Relatii publice si comunicare pentru administratia publica

De (autor): Antonio Sandu

0
(0 review-uri)
Relatii publice si comunicare pentru administratia publica - Antonio Sandu
Rasfoieste

Relatii publice si comunicare pentru administratia publica

De (autor): Antonio Sandu

0
(0 review-uri)
Cartea are in principal o valoare educativa, bazandu-se pe o sinteza a bibliografiei de specialitate.

Dincolo de dimensiunea didactica, volumul se adreseaza specialistilor in administratia publica, mai ales celor care indeplinesc functia de comunicator institutional sau au atributiuni in domeniul relatiilor publice si comunicarii, atat in mediul public, cat si in cel privat. Sunt avute in vedere atat dimensiunea comunicarii interpersonale care este tratata dintr-o perspectiva socio-semiotica, cat si comunicarea publica prin intermediul mass-media clasica si a noilor media.

Abordarea volumului este una social constructionista, plecandu-se de la premiza ca intreaga realitate sociala este construita comunicational. Pentru ilustrarea unor strategii de comunicare, s-a facut apel la cateva elemente specifice de programare neuro-lingvistica, adaptate particularitatilor contextului romanesc al comunicarii institutionale.
Citeste mai mult

29.00Lei

29.00Lei

Primesti 29 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cartea are in principal o valoare educativa, bazandu-se pe o sinteza a bibliografiei de specialitate.

Dincolo de dimensiunea didactica, volumul se adreseaza specialistilor in administratia publica, mai ales celor care indeplinesc functia de comunicator institutional sau au atributiuni in domeniul relatiilor publice si comunicarii, atat in mediul public, cat si in cel privat. Sunt avute in vedere atat dimensiunea comunicarii interpersonale care este tratata dintr-o perspectiva socio-semiotica, cat si comunicarea publica prin intermediul mass-media clasica si a noilor media.

Abordarea volumului este una social constructionista, plecandu-se de la premiza ca intreaga realitate sociala este construita comunicational. Pentru ilustrarea unor strategii de comunicare, s-a facut apel la cateva elemente specifice de programare neuro-lingvistica, adaptate particularitatilor contextului romanesc al comunicarii institutionale.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one