headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Text si imagine in mass-media. Contributii la o semiotica a discursului filmic

De (autor): Dan Curean

0
(0 review-uri)
Text si imagine in mass-media. Contributii la o semiotica a discursului filmic - Dan Curean

Text si imagine in mass-media. Contributii la o semiotica a discursului filmic

De (autor): Dan Curean

0
(0 review-uri)
Teza de doctorat a regizorului, documentaristului, realizatorului de televiziune si profesorului Dan Curean, se constituie, la o lectura atenta, intr-un mic organon - simultan filozofic, semiologic si pragmatic - dedicat raporturilor dintre imaginea cinematografica si de televiziune si constructia de real a destinatarului-spectator, fie acesta aflat in spatiul public sau in cel intim. Construita cu minutie si calm, cu o organizare de discurs de o precizie aproape farmaceutica dar si intr-un limbaj fluent, simplu, lesne de parcurs, teza se adreseaza atit spatiului academic propriu-zis (profesori si studenti), cit si acelor artisti si producatori din lumea audio-vizualului interesati de o reflectie teoretica profunda cu privire la propria lor activitate de fiecare zi. Din acest punct de vedere, trebuie precizat de la bun inceput ca lucrarea poate si cu siguranta va servi ca tratat de specialitate, iar necesitatea alcatuirii ei mi se pare una incontestabila. - Miruna Runcan
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Teza de doctorat a regizorului, documentaristului, realizatorului de televiziune si profesorului Dan Curean, se constituie, la o lectura atenta, intr-un mic organon - simultan filozofic, semiologic si pragmatic - dedicat raporturilor dintre imaginea cinematografica si de televiziune si constructia de real a destinatarului-spectator, fie acesta aflat in spatiul public sau in cel intim. Construita cu minutie si calm, cu o organizare de discurs de o precizie aproape farmaceutica dar si intr-un limbaj fluent, simplu, lesne de parcurs, teza se adreseaza atit spatiului academic propriu-zis (profesori si studenti), cit si acelor artisti si producatori din lumea audio-vizualului interesati de o reflectie teoretica profunda cu privire la propria lor activitate de fiecare zi. Din acest punct de vedere, trebuie precizat de la bun inceput ca lucrarea poate si cu siguranta va servi ca tratat de specialitate, iar necesitatea alcatuirii ei mi se pare una incontestabila. - Miruna Runcan
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one