Gabriela Ltc

Membru din 31/07/2017

3

50

Tine-ti copiii aproape - Gordon Neufeld, Gabor Mate

Relatia parinte-copil este supusa unor provocari la care prarintii nu gasesc intotdeuana solutii, mai ales cind prietenii copilului sunt mai important pentru el decit parintii. Autorii ofera informatii pretioase despre cum se poate construi si cultiva o legatura sanatoasa intre parinte si copil, si despre cum sa devenim noi prima sursa de influenta in viata lor.

2024-04-09 12:57:55

0

Bunele maniere. Carte cu sunete - Inesa Tautu

O resursa inestimabila pentru copii si parinti deopotriva, oferind îndrumari practice si educative despre comportamentul adecvat în diferite situatii sociale. Cu pagini cartonate si ilustratii colorate sugestive, cartea este perfecta pentru a captiva atentia si imaginatia copiilor în timp ce învata regulile de buna-cuviinta. Butoanele ofera o experienta interactiva si captivanta, permitând copiilor sa auda expresii în timp ce exploreaza paginile ilustrate.

2024-03-12 01:13:32

0

Peter 2.0 - Peter Scott-Morgan

Peter 2.0 - Peter Scott-Morgan

Povestea lui Peter m-a impresionat, dragostea chiar invinge totul! Peter ne invata sa ne privim pe noi insine si lumea intr-un mod diferit, sa iesim din tipare si conventii. Sa avem speranta si sa credem ca totul este posibil.

2024-03-12 01:07:05

0

Creatorii. De la Chaucer si Durer la Picasso si Disney - Paul Johnson

O carte interesanta din care am aflat ca Chaucer a imbogatit limba engleza cu 1000 de cuvinte, Mozart, la 19 ani, a compus cinci concerte pentru vioara intr-o vara, cit de influent a fost Dureer pentru renasterea germana, cine l-a convins pe Picasso ca nu are nici o sansa sa se afirme ca artist daca va picta in stitul conventional, Shakespeare este personalitatea cea mai creatoare din istoria lumii. Pentru cei pasionati de moda, autorul a introdus si un capitol despre creatorii Cristobal Balenciaga si Christian Dior.

2024-03-12 01:02:11

0

Invataturi - Sfantul Nectarie al Pentapolei

O comoara de întelepciune si lumina duhovniceasca pentru credinciosii ortodocsi care doresc sa-si aprofundeze viata spirituala si sa traiasca în conformitate cu învataturile lui Hristos. Sfântul Nectarie al Pentapolei, unul dintre sfintii contemporani ai Bisericii Ortodoxe, ne împartaseste în aceasta cartica întelepciunea sa profunda si experienta sa duhovniceasca bogata. Invataturile Sfântului Nectarie sint remarcabile nu doar prin profunzimea si întelepciunea lor, ci si prin caracterul lor practic si aplicabil în viata de zi cu zi.

2024-03-12 12:48:41

0

Mersul la biserica - Sfantul Ioan Gura De Aur

Sfintul Ioan Gura de Aur ne aminteste ca mersul la biserica nu este doar o obligatie religioasa, ci o oportunitate de a ne întâlni cu Dumnezeu. Slujbele bisericesti sunt momente de închinare, rugaciune si comuniune cu Dumnezeu si cu ceilalti frati si surori în credinta. Mersul la biserica nu trebuie sa fie doar un obicei formal, ci o expresie autentica a credintei noastre si a iubirii noastre fata de Dumnezeu si fata de aproapele nostru. Prin explicatiile si îndrumarile sale, Sfintul Ioan Gura de Aur clarifica aceste aspecte ofera credinciosilor o întelegere mai profunda a modului în care sa ne comportam în timpul slujbelor.

2024-03-12 12:44:18

0

Slava desarta, trufia si cugetul smerit - Sfantul Ioan Sinaitul

Invataturile Sfântului Ioan Sinaitul sunt mai relevante ca niciodata într-o lume dominata de egoism si orgoliu. In aceasta cartacica, sintem indemnati sa ne eliberam de iluziile slavei desarte si ale trufiei si sa ne concentram asupra cultivarii unui cuget smerit si al unei vieti de sfintenie si virtute. Cugetul smerit ne aduce aproape de harul lui Dumnezeu si ne permite sa ne deschidem inima catre iubirea si mila Lui.

2024-03-12 12:34:25

0

Postirea - Sfantul Vasile Cel Mare

Postirea - Sfantul Vasile Cel Mare

Un ghid esential pentru cei ce doresc sa îsi întareasca viata spirituala si sa se apropie mai mult de Dumnezeu prin practica postului. Sfântul Vasile cel Mare, unul dintre cei mai importanti parinti ai Bisericii, sublinieaza ca postul nu este doar o abstinenta de la alimente, ci si o disciplina a mintii si a trupului. Totodata, încurajeaza credinciosii sa nu vada postul doar ca pe o obligatie externa, ci sa îl abordeze cu smerenie si cu un spirit de rugaciune, întelegând ca acesta poate fi un mijloc de curatire a inimii si de crestere spirituala. El ofera sfaturi practice si îndrumari pentru o postire autentica, care sa fie însotita de fapte de milostenie si de rugaciune.

2024-03-12 12:04:42

0

Principalele porunci ale Evangheliei - Sfantul Nicodim Aghioritul

O comoara spirituala pentru toti cei ce doresc sa înteleaga mai adinc si sa traiasca în conformitate cu învataturile Evangheliei. Sfintul Nicodim Aghioritul subliniaza importana si profunzimea dublei porunci date de Iisus Hristos: iubirea lui Dumnezeu si iubirea aproapelui. El ne îndeamna sa ne concentram întreaga noastra viata spirituala si morala în jurul acestor doua porunci fundamentale, considerându-le esenaa crestinismului.

2024-03-12 11:54:59

0

Nu judeca! - Avva Dorotei

Nu judeca! - Avva Dorotei

Avva Dorotei, un parinte duhovnicesc din pustia egipteana, ne aminteste ca judecata este în primul rând un act al ego-ului si al orgoliului nostru. Când sintem atenti prea mult pe defectele altora, putem fi adesea orbiti de propriile noastre greseli, care pot fi mult mai mari decât cele pe care le observam la ceilalti. Inainte de a-i critica sau judecata pe ceilalti, trebuie sa ne uitam mai întâi la noi însine si sa ne recunoastem propriile noastre slabiciuni ai pacate.

2024-03-12 11:49:23

0

Pocainta - Sfantul Chiril al Ierusalimului

Nu exista mintuire fara pocainta, prin urmare, aceasta este fundamentul vietii spirituale. Pocainta incepe cu recunoasterea smerita si sincera a propriior greseli si a pacatelor comise in fata lui Dumnezeu. Este constientizarea faptului ca prin actiunile noastre am intristat pe Dumnezeu. Nu este doar o simpla exprimare de regret sau de remuscare, ci o hotarire ferma de a renunta la pacat si de a urma calea dreapta. Este o decizie activa de a cauta schimbarea si de a ne intoarce catre Dumnezeu.

2024-03-11 10:44:44

0

Menirea poporului roman - Sergiu Ciocarlan

Cartea include articole scrise de autor si publicate in diferite reviste de-a lungul anilor, care exploreaza teme relevante si actuale, oferind o perspectiva crestina asupra diferitelor aspect ale vietii contemporane. Societatii marcata de diviziune si frica, autorul ii propune sa isi indrepte atentia catre solutiile oferite de credinta crestina.

2024-03-11 10:38:05

0

Noaptea Nuntii - Nicolae Tanase

Noaptea Nuntii - Nicolae Tanase

Dumnezeu este prezent in toate aspectele vietii noastre, in relatiile interpersionale, in activitatile cotidiene si inclusiv in cele mai intime momente, dar putini sint constienti de aceasta prezenta. Carticia parintelui Nicolae Tanase ne reaminteste ce taina sfinta este casatoria si ca barbatul si femeia fac un legamint inaintea lui Dumnezeu. Dincolo de nevoile si grijile zilnice care ne fac sa ne ocupam mai mult de trup, sintem chemati sa lucram la mintuirea si cresterea noastra spirituala alturi de cel/cea care ne-a devenit sot/sotie.

2024-03-11 10:24:54

0

Cand traumele se prefac in minuni - Haralambos Papadopoulos

O lectura captivanta care exploreaza cum putem transforma traumele din trecut in resurse pentru a ne vindeca si a ne transforma vietile. Papadopoulos subliniaza importanta de a ne confrunta cu traumele din trecut in loc sa le evitam sau sa le reprimam. Cartea este bine documentata si ofera cititorilor o perspectiva holistica pentru vindecarea traumelor, inclusiv abordari psihologice si spirituale.

2024-03-11 10:10:22

0

Crocheting in Plain English: The Only Book Any Crocheter Will Ever Need - Maggie Righetti

Nu as recomand-o pentru incepatori desi recenziile in limba ebgleza sint destul de favorabile si multi o considera o carte de referinta. Imaginile sint alb-negru, ceea ce o face un pic neatractiva. Masuratorile sint in sistem non-metric si trebuie sa le transformi in sistem metric. Cei avansati isi pot reaminti tehnici si sfaturi pentru crosetat.

2024-02-06 04:09:27

0

Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria - Nicolae C. Paulescu

Opiniile exprimate de doctorul Nicolae Paulescu, descopritorul insulinei, fac parte integranta din opera acestuia si trebuie citite si cunoscute in totalitate. Nu doar doctor pentru trup, Paulescu este si un doctor al sufletelor pentru ca a militat pentru viata in duhul si legea Evangheliei, singura care ne poate scapa din robia patimilor, al degenearii morale si trupesti. Avem datoria sa cunoastem faptele istorice.

2024-02-06 04:02:17

0

Inocentii - Ioana Parvulescu

Inocentii - Ioana Parvulescu

O carte pe care doream de mult sa o citesc desi nu stiam prea bine despre ce e vorba. Titlul ma atragea si avem incredere ca nu autorea nu ma va dezamagi. Este povestea copiilor de altadata care au acum sint adulti, redate prin vocea micutei Ana, o fetita de 10 ani, care relateaza cu lux de amnunte copilaria pierduta pentru totdeauna.

2024-02-06 03:56:31

0

Hotul de umbre - Marc Levy

Hotul de umbre - Marc Levy

Este povestea unui baiat cu un dar neobisnuit, el poate fura umbrele celor care ii dezvaluie secretele lor iar umbrele dau in vileag defectele apartinatorilor lor. E o idee interesanta prin care autorul vrea sa ne ajute sa intelegem ca si defectele sint frumoase si ca de multe ori intelegem gresit ce inseamna adevarata frumusete. Este relevant pentru societatea noastra si poate fi aplicata in viata de zi cu zi.

2024-02-06 03:51:37

0

Stiutorii. Trei povestiri din Orbitor - Mircea Cartarescu

Este prima carte de Cartarescu pe care o citesc. Are aproape 200 de pagini si am savurat-o. La sfirsit am inchis-o cu regret ca s-a terminat prea repede. E o carte ca un remediu homeopat pentru seri sau dimineti, sau dupa-amieze lipsite de poezie, cu siguranta le va imbogati.

2024-02-06 03:44:25

0

Saga favoritelor - Jean des Cars

Saga favoritelor - Jean des Cars

Favoritele au fost intotdeauna femeile mai mult sau mai putin din umbra care au influentat barbati important de stat. Spre deosebire de o amanta, favorita nu se multumeste sa stirneasca doar pasiuni, ea vrea putere. Dorintele ei fac si desfac destine. Jean des Cars reuneste in acest volum o serie de femei celebre care s-au bucurat de favorurile unor barbate de rang inalt. Printre ele se numara: surorile de Nesle, Magda Lupescu, Gabrielle d’Estrees, Wallis Simpson, doamna du Barry, Diana de Poitiers, Agnes Sorel si altele.

2024-02-06 03:37:27

0

Jurnalul unei epoci Vol.3: 1939-1946 - Denis de Rougemont

Un jurnal non-intim, care nu respecta ordinea cronologica si nici nu reda exhaustive evenimentele, ci mai degraba reflecta starile interioare ale autorului iscate de evenimentele vremii. Pentru a intelege ce se intampla, e nevoie de lecturarea volumelor anterioare.

2024-01-30 12:42:23

0

Sfaturi Despre Cresterea Si Educarea Copiilor - Sfantul Porfirie Kavsokalyvitul

Educarea copiilor este o arta care incepe din clipa zamislirii acestora. Parintii au responsabilitatea sa isi indrume copii, acesti boboci nevinovati sa cunoasca Adevarul si iubirea lui Dumnezeu. Parintele Porfirie ne spune ca cea mai buna cale pentru viata implinita, este aceea a sfinteniei si a rugaciunii. Copiii au nevoie de modele de oameni sfinti iar primii pe care ii cunosc sunt parintii lor.

2024-01-30 12:27:58

0

Istoria evreilor in terile noastre - Nicolae Iorga

Iorga a descoperit documente si relateaza date foarte importante pentru istoria evreilor din România. Ofera detalii despre prezenta evreilor pe pamânturile daco-romane, despre imigratia lor din zonele invecinate si de mai departe, si despre impamântenirea lor în Tarile Române, fara sa omita tumultul creat la nivel politic in societatea româneasca de încetatenirea lor. O carte cu valoare istorica, prima de acest fel din România.

2024-01-30 12:16:46

0

Practici gresite si Inovatii in cult - Ioan V. Argatu

Un indreptar necesar pentru crestinul ortodox, în care sunt explicate si aratat cum trebuie facute anumite lucruri, pentru a întelege ca toate acestea nu sunt întâmplatoare si fara sens, ci sunt manifestari autentice ale unui anume mod de viata coerent si foarte profund.

2024-01-30 12:05:55

0

Sfantul Efrem Cel Nou: izbavitorul celor cuprinsi de intristare ori depresie

Sfântul Efrem Cel Nou este grabnic ajutator asa cum reiese din marturiile adunate in aceasta carticica. Fiecare povestire este emotionanta si evidentiaza momentele de ingrijorare, neputinta, teama, boala, traite de fiecare persoana care a avut curaj sa isi deschida sufletul sa ne impartaseasca ajutorul dat de sfintul Efrem.

2024-01-03 02:08:34

0

O iubesc pe mami - Giles Andreae, Emma Dodd

O carte adorabila si emotionanta. Textul liric si ilustratiile pline de culoare, care creeaza o atmosfera calda si placuta, ofera o lectura accesibila si captivanta pentru copii de toate vârstele. Este cu siguranta o carte pe care copiii si parintii o vor aprecia deopotriva.

2024-01-03 02:01:23

0

Depasirea emotiilor negative - Dmitry Semenik

O carte care ofera strategii si instrumente eficiente pentru a depasi si a gestiona emotiile negative în viata noastra. Autorul exploreaza diferite tipuri de emotii negative, de la furie si frica, la tristete si stres, si ofera metode practice si accesibile pentru a le întelege si a le depasi. Cartea se bazeaza pe cercetari actuale în domeniul psihologiei si dezvoltarii personale, îmbinate cu experienta personala a autorului, ceea ce adauga un nivel suplimentar de încredere si aplicabilitate.

2024-01-03 01:54:59

1

Povestiri duhovnicesti Vol.4 - Monah Pimen Vlad

O carte captivanta care ne ofera ocazia de a intelege puterea si ajutorul sfintilor. Parintele prezinta o serie de povestiri si întâmplari reale, cu privire la sfinti si credinciosi care au trait experiente minunate. Cartea arata ca sfintii pot interveni în viata noastra, protejându-ne si indrumindu-ne, si ne incurajeaza sa avem încredere în puterea rugaciunii si sa ne îndreptam catre sfinti pentru ajutor si sprijin în momentele dificile.

2024-01-03 01:50:47

0

Iertarea - Monah Pimen Vlad

Iertarea - Monah Pimen Vlad

Aceasta mica povestire ne reaminteste ca iertarea si recunostinta vindeca sufletele si relatiile, iar rugaciunea si credinta ne ajuta sa trecem peste greutati pentru a avea o viata implinita si armonioasa. Parintele Vlad are un farmec aparte de a povesti.

2024-01-03 01:44:09

0

Iertarea. Cum sa ne impacam cu noi insine si cu ceilalti - Marina Arhipova, Marina Mihailova

O carte care abordeaza un aspect esential al vietii noastre - iertarea. Autoarele exploreaza beneficiile si importanta iertarii în procesul de vindecare emotionala si de dezvoltare personala, oferind sfaturi practice pentru a întelege, accepta si a ierta atât propria persoana, cât si pe cei din jurul nostru.

2024-01-03 01:36:53

0

Alfabetul in versuri

Alfabetul in versuri

O carticica potrivita pentru copii, care aduce o abordare creativa asupra învatarii alfabetului. Autorul a transps fiecare litera în versuri care capteaza atentia micilor cititori încurajându-i sa exploreze lumea literelor iar ilustratiile colorate completeaza textele si aduc poezia la viata.

2024-01-03 01:34:14

0

Ii urasc, ma! O antologie a pamfletului - Magda Raduta

Aceasta antologie, care include texte pamfletare românesti de la cronicari pâna in perioada interbelica, s-a dovedit a fi o lectura captivanta si amuzanta care, totodata, dezvaluie confruntarile sociale ale vremurilor in care au fost scrise. Gasim fragmente din Bolintineanu, Caragiale, Eminescu, Lovinescu, Arghezi si altii.

2024-01-03 01:29:37

0

Psihopatologia autoritatii - Ariane Bilheran

Cartea este absolut necesara pentru a întelege nebunia care a cuprins guvernele, metodele lor de manipulare si dominare asupra noastra. Ariane Bilheran exploreaza în profunzime toate aspectele psihologice ale totalitarismului, oferind exemple convingatoare cu un profesionalism deplin. Cartea ne ajuta sa ne protejam impotriva oricarei forme de manipulare psihica si sa ne pastram sanatatea mentala.

2024-01-03 01:13:37

0

Scoli care invata - Peter Senge

Scoli care invata - Peter Senge

Peter Senge, un teoretician de avangarda cu o reputatie binecunoscuta si meritata, abordeaza în mod deschis provocarile cu care se confrunta sistemul de educatie public. Abordând cu sinceritate si impartialitate problemele existente, Senge propune o perspectiva noua si captivanta asupra celui mai important pilon al societatii noastre. Daca s-ar aplica teoriile lui Senge în institutiile de educatie, acestea ar deveni cu siguranta mai sanatoase si mai eficiente.

2024-01-03 01:08:36

0

Psihologia Fake News - Reiner Greifeneder, Mariela E. Jaffe, Eryn J. Newman, Norbert Schwarz

Nu am terminat inca de citit carte dar din ce am citit pina acum pot spune ca autorul ofera o analiza captivanta a fenomenului stirilor false, punând în lumina implicatiile lor asupra societatii si democratiei. Cu o bibliografie riguroasa si bazata pe cercetare, cartea exploreaza tactici si strategii utilizate în crearea si promovarea informatiilor false, oferind totodata exemple concrete si studii de caz.

2024-01-03 01:00:59

2

Panza pentru pictura pe sasiu 24 x 30

Panza pentru pictura pe sasiu 24 x 30

Panza pentru pictura pe sasiu este o alegere excelenta pentru oricine este pasionat de arta si doreste sa isi dezvolte abilitatile de pictura. Panza este neteda, rezistenta, culorile se aplica frumos si uniform pe suprafata sa.

2024-01-03 12:49:54

0

Panza pentru pictura pe sasiu 25 x 20

Panza pentru pictura pe sasiu 25 x 20

"Panza pentru pictura este de o calitate foarte buna, perfecta pentru orice artist. Suprafata sa neteda si rezistenta permite o aplicare usoara a culorilor. Recomand cu incredere!"

2024-01-03 12:46:30

0

Craiasa Zapezii - Bunica ne citeste povesti

Tema loialitatii, prieteniei si a binelui care învinge raul fac aceasta poveste atemporala si fara vârsta. Cred ca orice invatator ar putea stârni discutii aprinse cu si printre cititori. Mi-ar place sa aud parerea elevilor din clasele primare despre prietenia dintre Kai si Gerda si ce final ar propune ei. Cartea are ilustratii ceea ce o face si mai atractiva. Pot recomanda cu încredere acesta carte ca fiind una pe care copiii s-ar bucura ss o citeasca, învatând în acelasi timp.

2024-01-03 12:41:52

0

In cautarea consonantelor - Valentina Sandu-Dediu

O carte scrisa de un specialist în teoria si istoria muzicii care ofera o experienta captivanta si informatii valoroase, si care poate fi apreciata si de catre cei care nu au cunostinte avansate în domeniu. Unul dintre aspectele remarcabile ale cartii sunt informatiile bine documentate si actualizate. Autoarea se bazeaza pe cercetari riguroase si surse autentice pentru a oferi o întelegere solida a subiectului, în acelasi timp, aducând si aspecte contemporane în discutie si punând accent pe relevanta muzicii în lumea de astazi.

2023-12-27 04:35:17

0

Jocurile manierismului logic - Marta Petreu

Manierismul este un curent artistic si cultural care s-a dezvoltat în Europa in perioada Renasterii, aproximativ între secolul al XVI-lea și începutul secolului al XVII-lea, ca o reactive la formele clasice ale Renasterii și a pus accentul pe expresie, exagerare si complexitate, inlocuind armonia si simplitatea clasice. Cartea Martei Petreu exploreaza legatura dintre sofism si manierism, aratind ca sofismul, prin utilizarea sa abila a argumentatiilor false si a logicii defectuoase, poate fi vazut ca un precursor al manierismului. Ambele curente se bazează pe jocul cu aparentele si pe exprimarea individuala a artistului, cu o abordare nonconformista si uneori excesiva.

2023-12-27 04:29:53

0

Color Theory

Color Theory

Aceasta este cea mai practica, informativa si utila carte despre Teoria culorii pe care am cumparat-o vreodatăa Recent am inceput sa pictez și am cautat ceva de felul acesta. Multe carti de arta au foarte multe informatii detaliate inca de la inceput si il descurajeaza pe un incepator in arta pictatului. Gasesc ca este scrisa foarte bine si ilustrata frumos.

2023-12-27 04:22:52

0

Ma doare portofelul - Marie-Noelle Maston-Lerat

Nu am învatat mare lucru, am citit cartile lui Salomon Sellam care sunt mai detaliate. Sunt un pic dezamagita pentru ca ma asteptam sa gasesc mult mai multe informatii aici. Aceasta carte abordeaza doar subiectele fara sa le analizeze în profunzime. Mi se pare mult prea simpla. Dar poate fi un punct de plecare pentru cei care vor sa se familiarizeze cu acest subiect.

2023-12-27 04:10:29

0

Poveste de Craciun - Charles Dickens

Poveste de Craciun - Charles Dickens

Am vazut mai multe ecranizari dupa cartea lui Charles Dickens, insa nu am citit-o pina acum. Daca tot am primit-o cadou din partea Libris, m-am asternut pe citit sav ad cu suna povestea despre Scrooge in scris. M-a surprins cit de actuala este critica sociala pe care o facea Dickens acum peste o suta de ani, si ce umor fin are. Nu este doar o poveste clasica de Craciun, ci si o adevarata lectie de viata despre generozitate, iertare si redescoperirea sensului adevarat al Craciunului.

2023-12-27 12:34:02

0

Narcis si Gura-de-Aur (Rao Clasic) - Hermann Hesse

Navigam, odata cu cei doi prieteni Narcis si Gura de Aur, pe cararile artei, iubirii si a vietii. Desi au personalitati diferite, au un singur scop, descoperirea de sine. Au ocazia sa o faca prin intilnirile cu diferite persoane, oferind cititorului ocazia de a cunoaste profunzimile emotiilor umane. Cuvintele curg lin, fara efort, si creeaz imagini vii. Un roman care exploreaza teme filozofice, spirituale, cu accent pe conflictul dintre viata contemplative si cea senzuala.

2023-12-27 12:22:44

0

Virtutile esecului - Charles Pepin

Virtutile esecului - Charles Pepin

O carte care te provoaca si inspira in acelasi timp.Charles Pepin sustine ca esecul nu trebuie evitat cu orice pret ci ca face parte din viata noastra si ne ajuta sa crestem. Un punct forte al cartii este amestecul de filozofie, psihologie si intimplari personale din viata autorului pentru a-si justifica afirmatiile. Da exemple din vietile unor persoane celebre precum Thomas Edison si J.K. Rowlings care au avut parte de multe esecuri pina sa ajunga celebri. Prin aceste povestiri, arata cum esecul poate fi o ocazie de a invata si a te descoperi.

2023-12-27 12:10:00

0

Aventurile lui Buratino sau Cheita de Aur - Aleksei Tolstoi

O poveste clasica pentru copii si adulti deopotriva care ramine in inimile cititorilor. Marioneta Buratino porneste in calatorie sa afle adevarul si libertatea iar pe drum intilneste personaje memorabile si are parte de peripetii din care trage invataminte importante. Personajele sint vii si pline de culoare iar relatia dintre Buratino si tatal sau, maestrul Giombolone aduce, in poveste, elementul emotional. Limbajul folosit face ideala acesta carte pentru a fi citita inainte de culcare.

2023-12-27 12:00:39

0

Fata de pe peron - Samantha M. Bailey

Fata de pe peron - Samantha M. Bailey

O lectura rapida, cartea am citit-o in autobuz in drum spre serviciu si inapoi spre casa. Foarte multe femei sint afectate de depresia postpartum iar cartea prezinta in mod correct cit de dificila poate fi aceasta perioada. Mi se pare ca finalul a fost un pic grabit ceea ce il face sa ii lipseasca plauzibilitatea. Mi-ar fi placut sa citesc si despre cum vede lucrurile Mogan, dar si Nicole, poate personajul Morgan ar fi capatat profunzime daca autoarea l-ar fi dezvoltat maim ult. In general, e o lectura placuta dar un pic cliseica.

2023-12-27 11:31:11

0

Prada - Yrsa Sigurdardottir

Prada - Yrsa Sigurdardottir

Am ezitat inainte sa cumpar aceasta carte pentru ca nu imi plac povestile cu suspans dar a fost o lectura captivanta. Personajele sint bine conturate, ritmul povestii este constant iar atmosfera tensionata a fost construita gradat, nu stii la ce sa te astepti in scena urmatoare. Posibil sa mai citesc si alte carti ale autoarei.

2023-12-27 11:23:00

0

Curs de desen - Traian Bradean

Curs de desen - Traian Bradean

Desi nu este un curs pentru incepatori, totusi, cartea este o resursa valoroasa pentru oricine doreste sa invete despre arta desenului. In paginile ei, pictorul contemporan Traian Bradean ne impartaseste cunstintele sale extinse si experienta sa in domeniul artei. Unul din aspectele cartii care mi-a placut este modul in care Train Bradescu ne incurajeaza sa ne exploram creativitatea in propriul mod. Aceasta abordare incurajatoare este foarte inspirationala si ii incurajeaza pe cititori sa isi gaseasca satifactie in procesul de creare artistica.

2023-12-27 11:12:59

0

Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie

O contributie importanta si detaliata pe tema influentelor asupra rezultatelor educatinale ale elevilor. Desi adresata profesorilor, este accesibila si publicului larg. Cartea este structurata in sectiuni care detaliaza cum este inflentata invatarea de mediul familial, reformele scolare, directorul si profesorul, practicile didactice. Aproape toate influentele sint positive, dar scopul lucrarii este de a descoperi ce influente au un impact semnficiativ, astfel incit sa se poata aplica practice mai eficiente. Sint si intrebari la care nu se odera raspuns, de exemplu, ce inerventi functioneaza cel mai bine in cazul anumitor tipuri de elevi. Este foarte bine sa stim ce ce este in medie eficient, dar fiecare caz variaza, la fel si strategiile folosite.

2023-12-27 10:54:31

0