elena denisa

Membru din 24/10/2017

0

13

comentarii

Viata pe care am visat-o - Kerry Lonsdale

Viața pe care am visat-o de Kerry Lonsdale este un roman care vorbește despre iubire, despre noi începuturi, despre secrete și oameni răi. Mi-a plăcut, deși au fost câteva lucruri care mi s-au părut adăugate doar așa, ca să fie acolo, eventual să stârnească reacții. Finalul mi-a dat o stare stranie și mi-aș dori să existe o continuare, care să aibă ca punct de plecare scrisoarea de la finalul acestui roman.

2021-02-08 06:00:01

0

Arta conversatiei - Alexander von Schonburg

Sunt oameni care adora "small-talk-ul", sunt oameni care il urasc in schimb, care prefera discutiile cu substanta sau sunt oameni care prefera tacerea. Eu zic ca e important si sa stii cand sa taci, cu cine poti sa taci sau cum sa mentii tacerea, dar e foarte important si sa stii cand si cum sa faci conversatie de duzina sau sa initiezi o conversatie sanatoasa. In maniera inedita, in stilul cartilor Alexander von Schonburg ne si amuza, nu ne plictiseste si, in acelasi timp, ne invata si pe noi sa nu plictisim in conversatiile noastre, tratand si subiecte care apar cel mai des intr-o conversatie si care ar fi mai bine sa nu.

2021-01-04 10:25:40

0

Cartea pierduta a vrajitoarelor - Deborah Harkness

Alchimia, mitologia şi supranaturalul se împletesc într-un volum încărcat de magie si mister, creând o lume fascinantă si intunecată, care-ţi taie respiraţie şi te seduce încetul cu încetul, pagina cu pagină, capitol cu capitol. Povestea de dragoste intensă şi interzisă, manuscrisul antic şi periculos, plin de secrete, personajele fermecătoare şi complexe şi scriitura ireproşabilă, transforma Cartea pierdută a vrăjitoarelor într-o lectura uluitoare şi impresionantă.
Autoarea crează o lume alternativă în care vampirii, vrăjitoarele şi demonii trăiesc printre oameni, ascunzându-se printre umbre şi încercând să nu se implice sau să influenţeze într-un fel sau altul existenţa fragilelor făpturi umane.

2021-01-01 05:53:54

0

Caut suflet pereche - Rachel Winters

Caut suflet pereche - Rachel Winters

Cartea asta este solară. O explozie de lumină și de voie bună. Personajele sunt rupte din realitate, creionate cu defecte și calități, construite în așa fel încât să adauge greutate și credibilitate poveștii. Nu e vreun lucru complicat cu romanele astea. Nu există nu știu ce răsturnări de situație sau nu știu ce chestii care să lovească cititorul mai rău decât o tornadă. Dar romanele astea sunt exact ca unele voiaje. Nu este importantă destinația, este importantă călătoria. Și călătoria alături de personajele lui Rachel Winters a fost una extrem de amuzantă și de plăcută, o călătorie de care toți avem nevoie la un moment dat.

2021-01-01 02:53:54

0

Cum sa furi o inima cu un sarut - L.J. Shen

Cum să furi o inimă cu un sărut” consider că este o poveste mafia, un gen pe care nu îl găsesc în fiecare zi tradus la noi. În engleză am tot citit povești asemănătoare, însă traduse mai rar. Dacă vorbim de mafia, vorbim evident de italieni. Francesca Rossi este o tânără de 18 ani care aparține unei familii de mafioți din Chicago, cu descendență italiană. Situația complicată începe din momentul în care pe Francesca pune ochii un senator influent, Wolfe Keaton, și acesta nu se lasă cu una cu două. O dorește pe Francesca pentru el și nu va renunta la ea. Problema este că Francesca este într-o relație foarte frumoasă cu prietenul său din copilărie, Angelo, și cei doi doresc să își unească destinele în curând. De aici începe drama adevărată, pentru că deși dragostea sinceră există, totul complotează împotriva lor și în scurt timp universul lor va fi dat peste cap.
Oricum, eu iubesc un triunghi amoros bun, deci vă încurajez și pe voi să îi dați o șansă acestei cărți, mai ales dacă vreți să vă relaxați și să citiți o carte frumoasă și ușor de digerat.

2020-03-31 06:53:23

0

Totul se termina cu noi - Colleen Hoover

Colleen Hoover este una dintre autoarele mele preferate și savurez cu plăcere orice lectură semnată de ea. Colleen a devenit pentru mine ca un drog în ale lecturii de când am citit Ugly Love. Atunci am știut că orice poveste pictată de ea îmi va plăcea fără doar și poate.
Ne introduce în povestea lui Lily, personajul principal care, și-a petrecut copilăria și adolescența văzând cum se derulează același film urât care îi avea în prim plan pe părinții săi. Tatăl său era un om important și impunător care nu a prea știut cum să fie tată. Atenția lui pentru Lily era undeva la zero iar pentru mama fetei, soția acestuia, atenția lui se oprea la scandaluri, violuri și bătăi.
Ca un bonus vă spun că acțiunea nu se învârte doar în jurul acestor personaje ci în peisaj apare și Atlas, prima iubire a lui Llily, un tip care chiar cunoaște noțiunea de sacrificiu și iubire eternă. Povestea celor doi este mai mult decât magică, este fabuloasă.
În concluzie, Totul se termină cu noi este despre a pune capăt lucrurilor care ne rănesc, care ne îngrădesc libertatea, este despre curajul de a alege corect și de a lupta. Totul se termină cu noi este primul roman tip lecție al autoarei și i-a ieșit al naibii de bine.

2020-03-30 12:00:06

0