Ralu1996

Membru din 04/05/2021

1

3

Dimineata sufletelor - Sorin Oprea

Dimineata sufletelor - Sorin Oprea

Dimineața sufletelor nu mi-a înșelat așteptările, este o capodoperă care îți dezvăluie noi orizonturi și care, fără doar și poate, trebuie recitită pentru a-i demasca toate tainele. Descoperirea acestui roman reprezintă, pentru mine, o modalitate de a strânge comori în suflet!

2023-04-17 09:01:49

0

Frustrarile unei femei grase - Sorin Oprea

„Frustrările unei femei grase” este o carte vie, cu puteri vindecătoare, care îți demonstrează la fiecare pas faptul că mintea domină trupul, iar nu invers. Izvor nesecătuit de motivație, cartea îmbină perfect elementele romanului clasic cu cele de dezvoltare personală. Astfel, autorul reușește să îți odihnească psihicul și te îndeamnă la regăsirea de sine, la curaj și perseverență. Cu siguranță reprezintă un balsam pentru suflet nu doar pentru mine, ci pentru toate cititoarele, indiferent de greutate corporală, vârstă sau aspirații. „Frustrările unei femei grase” și-a găsit un loc aparte în sufletul meu! Am însă un regret: faptul că această carte s-a terminat mult prea repede. Aș fi vrut să fie nemuritoare! Totuși, Adelina poți fi tu, eu sau oricare altă femeie. Deci...povestea continuă!

2021-05-24 06:00:02

1

Dominic - Sorin Oprea

Dominic - Sorin Oprea

Autorul și personajul lui principal, Dominic, captivează încă de la prima pagină, acțiunea cuprinzând scene riscante, la limită, cu teme actuale. Treptat, tensiunea se acumulează, iar atmosfera devine din ce în ce mai încordată, fapt ce m-a determinat să pătrund tot mai mult în poveste și să citesc cartea pe nerăsuflate. Cu siguranță, cartea va fi îndrăgită de publicul interesat a descoperi un scriitor modern. Acesta, spre deosebire de alți scriitori contemporani care nu au reușit să mă șocheze, mi-a lăsat impresia că pot anticipa următoarea mișcare a personajelor, însă acțiunea a luat de fiecare dată o întorsătură neașteptată. Dialogurile între personaje, pline de subînțelesuri și pe alocuri amuzante, suspansul existent pe tot parcursul acțiunii și finalul poveștii te vor face să nu uiți această carte prea curând. Merită citită și recitită!

2021-05-04 06:00:01

0