Tamara Dinu

Membru din 29/01/2022

1

2

Actioneaza si gandeste ca o pisica - Stephane Garnier

Mă limitez oarecum doar la citate din această carte absolut delicioasa, tocmai pentru a va da imboldul necesar pentru a o citi ( deja am învățat ceva din comportamentul pisicilor��) . Și dacă ar fi să fac o asociere dintre carte și o culoare, ar fi roz! Iar daca ar fi să o compar cu o prăjitură, categoric ar fi mousse de ciocolată cu frișcă. Nu este o carte stufoasă și am citit-o foarte repede dar mi-a plăcut modul în care autorul face paralela între noi: oameni și pisici, aceste feline complexe în anumite privințe și simple în altele.“Să câștigi prietenia unei pisici este un lucru greu. Pisica este un animal filozofic, serios, liniștit, fidel obiceiurilor sale, adept al ordinii și al curățeniei și care nu-și dăruiește afecțiunea necugetat: vrea să-ți fie prieten -dacă meriți-, însă nu sclav.”“Pisica nu are nevoie sa miaune, sa sară peste tot sau să se dea în spectacol ca să se facă remarcată. Îi simți prezența de când intră intr-o încăpere. Nu are nevoie să se agite -charisma îi garantează că va fi remarcată.Cu discreția și personalitatea ei, atrage toate privirile, de fiecare dată când se plimba prin camera de zi. Pisica are clasa! Chiar mare clasa! Cine nu și-ar dori să exercite o asemenea fascinație?Oare ce anume face ea, încât emite atâtea vibrații pozitive, încât stârnește atât de multă admirație?Nimic. Pur si simplu ESTE.“Pisicile, femeile și marii criminali au ceva în comun: Reprezintă un ideal inaccesibil și au o capacitate de a se iubii pe sine care ne face să ne simțim atrași de ei” - Sigmund Freud

2022-02-16 12:00:21

1

Nerostit - Neil Abramson

Nerostit - Neil Abramson

“Nerostit” este o carte care te pune pe gânduri și dacă empatizezi cu animalele, poate ar fi mai bine să nu o citești sau să o citești conștient fiind că vor fi momente când lacrimile îți vor curge pe obraji, fără sa le poți opri, cand inima ta o să se strângă și o să îți urăști semenii pentru cât de meschini pot fii. Dincolo de subiectul abordat de autor, despre viață si moarte sau mai bine spus, viața privită de dincolo de moarte, ce m-a sensibilizat foarte mult, au fost suferințele la care sunt supuse animalele, pentru scopuri “nobile”, în cercetare. Autorul romanului, Neil Abramson este partener într-o mare firma de avocatură în Manhattan, unde are oportunitatea de a lucra pro-bono pentru drepturile animalelor, fiind si membru în Consilul de Administrați Lega. Și acum știm de ce această “Nerostit” este o carte care te pune pe gânduri și dacă empatizezi cu animalele, poate ar fi mai bine să nu o citești sau să o citești conștient fiind că vor fi momente când lacrimile îți vor curge pe obraji, fără sa le poți opri, cand inima ta o să se strângă și o să îți urăști semenii pentru cât de meschini pot fii. Dincolo de subiectul abordat de autor, despre viață si moarte sau mai bine spus, viața privită de dincolo de moarte, ce m-a sensibilizat foarte mult, au fost suferințele la care sunt supuse animalele, pentru scopuri “nobile”, în cercetare. Autorul romanului, Neil Abramson este partener într-o mare firma de avocatură în Manhattan, unde are oportunitatea de a lucra pro-bono pentru drepturile animalelor, fiind si membru în Consilul de Administrație al Fondului de Aparare Legala a Animalelor. Și acum știm de ce această carte. Și deși “Nerostit” te afectează emoțional, o recomand ca fiind o carte care merită citită. Mie mi-a luat doar doua zile să o citesc. Și deși “Nerostit” te afectează emoțional, o recomand ca fiind o carte care merită citită. Mie mi-a luat doar doua zile să o citesc.

2022-01-31 12:00:11

0