Cititorul 6389D9

Membru din 27/01/2023

0

2

Bungo Stray Dogs Vol.3 - Kafka Asagiri, Sango Harukawa

Tragica aventură a lui Atsushi, personajul principal, continuă în al treilea volum din seria „Bungo Stray Dogs”. Acest fragment din serie este deosebit prin faptul că sunt introduse noi personaje, sunt actualizate poveștile celor din volumul anterior și au loc interacțiuni neobișnuite între personaje la fel de neobișnuite. Luptele continuă să se intensifice, ceea ce îi oferă volumului un demers sprinten și captivează cititorul prin nota psihologică, violența fizică, dar și compasiunea protagonistului și motivațiile acestuia. Consider că acest volum aduce o nouă lumină asupra motivațiilor malefice contemporane, însă pătează granița dintre bine și rău prin deciziile și acțiunile intreprinse de personaje, dar este potrivit celor care caută o poveste vibrantă și captivantă.

2023-02-21 05:04:17

0

Bungo Stray Dogs Vol.2 - Kafka Asagiri, Sango Harukawa

Al doilea volum din seria „Bungo stray dogs” scris de Kafka Asagiri și ilustrat de Sango Harukawa continuă să ne conducă prin lumea întunecată a grupărilor ce comit ilegalități folosindu-se de violență și viclenie, pusă în contrast cu agenția eroului, care încearcă cu disperare să salveze situația. Acțiunea ce se desfășoară într-un ritm alert, luptele fulgerătoare și crimele de neiertat sunt acum parte din viața de zi cu zi a lui Atsushi, protagonistul. Acest volum este unul deosebit prin faptul că de data aceasta, Atsushi, neîndemânatic și la prima vedere, neputincios în fața forțelor răului are de făcut o alegere crucială, care privește viața sau moartea propriului său inamic. Momentul ne face să ne întrebăm dacă într-adevăr cei considerați „răi” au avut de ales sau dacă au fost chiar ei victime unui „rău” superior. „Bungo stray dogs” este o serie pe care o alegi atunci când vrei să simți adrenalină și suspans, efect inavitabil prezent în acest volum.

2023-02-17 07:23:11

0