Cititorul CCBC29

Membru din 02/08/2023

0

7

Traffic Secrets: The Underground Playbook for Filling Your Websites and Funnels with Your Dream Customers - Russell Brunson

Această carte este ceva mai puțin costisitoare decât căutarea în jur, cumpărăturile la vitrine, pentru cel mai bun loc pentru a cumpăra trafic. Dacă doriți să reușiți în canalele de clic și să fiți într-o zi pe scenă la evenimentul live cu 2 virgule. Este nevoie de muncă, iar Russ a defalcat asta literalmente pas cu pas, cuvânt cu cuvânt. Ascultă/Citește, apoi face o pauză, du-te să implementezi ceea ce îți spune el să faci. Dacă preferați să cheltuiți 600 de dolari pe trafic (până când se epuizează și trebuie să cumpărați mai mult), atunci, prin toate mijloacele, mergeți la el. Asta arată doar un ușor semn că este mai bine să luați calea ușoară. Nu! Luați calea grea.

2023-09-26 11:46:48

0

Getting To Yes

Getting To Yes

Aceasta este prima mea carte despre negociere și mi-a plăcut foarte mult. Foarte practica. Atinge concepte cheie. Este ca cele 5 limbi vii, dar pentru negociere. Pune lucrurile în perspectivă. Recomand oricui. Pentru afaceri, pentru vânzări, pentru cupluri căsătorite și părinți. Viața are negocieri peste tot și această carte vă va ajuta!

2023-09-26 11:41:41

0

Outwitting the Devil: The Complete Text, Reproduced from Napoleon Hill's Original Manuscript, Including Never-Before-Published Content - Napoleon Hill

La început, mă gândeam dacă să citesc sau nu Outwittting the Devil pentru că am citit mii de cărți despre formula succesului. De fapt, titlul m-a dezactivat crezând că ar avea o întorsătură religioasă și au manipulat scrierile lui Napoleon. Băiete, m-am înșelat! Trebuie să spun că multe, multe cărți sunt excelente, dar în timp, au tendința de a repeta același mesaj în moduri diferite. După părerea mea, aceasta este cea mai puternică carte scrisă vreodată pe această temă și una pe care o studiez aproape în fiecare zi de zile întregi. Odată ce am început să o citesc, am fost disperată să o citesc, în întregime. Apreciez atât de mult înțelepciunea lui Napoleon Hill și miile de ore ale cercetării sale și devorez această carte și acum am citit-o cu reputație.

2023-09-26 11:39:47

0

Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.com - Aaron Ross

Din punctul meu de vedere este una dintre cartile esentiale cand vine vorba de business. Informatiile din cartea aceasta in legatura cu modul in care sa iti cresti business-ul sunt de 100 de ori mai folositoare decat cele din multe carti de renume in care nu prea gasesti informatii utile , doar lucruri generale. Eu as recomanda cartea aceasta impreuna cu “ The sales accelerator formula “ si cred ca doar cu aceste 2 carti este destul pentru a invata cum sa iti cresti afacerea dar si cum sa iti cresti vanzarile si relatiile. As recomanda-o orocui. Sper ca acest review sa fie de folos.

2023-09-25 10:03:34

0

Pre-Suasion - Robert Cialdini

Pre-Suasion - Robert Cialdini

Dupa mine este una dintre cele mai bune carti cand vine vorba de persuasivitate. Sincer pentru mine este o alegere pe care nu o regret si o recomand oricui. Dupa mine as pune-o in aceeasi oala cu cartea Influence scrisa de acelasi autor si le consider cele mai relevante carti pentru acest subiect ( pe altele nu le-as lua pe langa aceste doua. Cel mai bine ar fi sa o incercati si voi daca va intereseaza acest subiect in lumea business-ului. Eu am aflat de ea de la Alex Hormozi unul dintre cei mai repevanti ( pentru mine ) din lumea business-ului.

2023-09-23 03:31:30

0

Eat That Frog: Get More of the Important Things Done - Today - Brian Tracy

Este una dintre cele mai bune carti pe care le-am citit vreodata. Te invata bazele time-managementului , cu multe actiuni utile pe care le poti face ca sa iti eficientizezi ziua si la lucru si in viata personala. E o carte usor de citit si o pot pune langa una dintre cartile mele preferate (How to win friends and influence people) in clasament. Cred ca doar prin simplul fapt ca citesti cartea si aplici ce zice in ea iti poate influenta in bine modul in care iti petreci si organizezi timpul. Cartea e scurta cu o actiune de facut dupa fiecare capitol si asa poti incet incet sa iti imbunatatesti modul in care faci anumite sarcini. Recomand tuturor.

2023-08-30 11:23:26

0

Eat That Frog!

Eat That Frog!

Titlul acestei cărți, Eat That Frog, provine din vechea zicală, atribuită lui Mark Twain, potrivit căreia „Dacă primul lucru pe care îl faci în fiecare dimineață este să mănânci o broască vie, poți trece ziua cu satisfacția de a ști acesta este probabil cel mai rău lucru pe care va trebui să-l faci toată ziua.” Broasca, desigur, este o metaforă pentru cea mai importantă sarcină a ta, care va produce cel mai valoros rezultat, de multe ori cel la care este cel mai probabil să amâni dacă nu o faci acum. După cum am menționat mai sus, aceasta este o carte despre a fi mai productiv, inclusiv despre cum să nu amânați. Dar aceasta nu este doar o carte despre gestionarea timpului sau productivitate (cum să faci mai multe), este o carte despre cum să alegi și să abordezi prioritățile (cum să faci cel mai important lucru mai întâi). Există multe cărți despre managementul timpului, dar nu multe despre cum să prioritizezi. Eat That Frog este unul dintre puținele.

2023-08-17 03:24:36

0