pentru-20% la ORICE*!

Cititorul E29930

Membru din 22/01/2024

1

3

Coroane gemene - Catherine Doyle, Katherine Webber

Coroane gemene ,aceasta carte este atât de alertă, atât de subtil scrisă încât să poți vedea personajele, să vrei să ai tăria lor de caracter ,să înveți că problema ta nu este unică în lume ,că sunt destui adolescenți care suferă din multe motive ,dar trebuie sa ai aceea capacitate de a surprinde personajele iar scriitura fix acest lucru face ,te îndeamnă sa vrei ,sa accepți și în același timp sa știi ca totul se poate cu magie sau nu .O carte minunata ,o carte atât de profunda în povețe (am preferat în loc de sfaturi sa folosesc povețe ) se încadreaza ca termen exact asa cum este .Admir și îmi doresc sa mai citesc un astfel de cărți din care oricând poți avea ceva de învățat, sau din care îți poți creea o mantră !!!

2024-02-14 01:39:39

1

Flacara de fier. Seria Empyrean Vol.2 - Rebecca Yarros

În acesta parte a Empyrean trebuie sa recunosc ,ca am tot sperat sa se elucideze secretul dintre personajele principale ,acum probabil ca cei ce au citit au fiecare câte un personaj sau personaje pe care le urmăresc, tota descrierea evenimentelor,amintirilor ,pe mine în primul rand m-au făcut sa iubesc dragonii ,credeti-ma caut în librarii tot ce a apărut ca scriitura despre și cu dragoni ,este atât de bine descris pana la detaliu încât apariția vol 2 a fost o placere deosebita ,pana și competițiile celor 4 echipe le-am trăit odată cu personajele, datorita scriiturii cu atât de mult suflet, detalii , întorsături de situații, aparții noi de personaje pe care le urăști la început dar treptat începi să le adori și te bucura ca le așezi alături de cum și tu vroiai citind cartea ca ele sa evolueze !!!

2024-02-14 01:28:12

0

Invocarea luminii. Seria Culorile Magiei Vol.3 - V. E. Schwab

Este continuarea a Culorilor magiei, o scriitura frumos împletită, te ține în supans,îți cauți personajele îndrăgite ,citind speri ca personajul /personajele tale vor apărea, iar satisfacția este uluitoare când ele apar sau nu ; este o serie care sincer am citit-o cu deosebita placere,se încadrează perfect în proiectul meu de a -mi bucura creierul puțin cât pot citi după o zi de muncă și o rupere de realitatea în care muncim și trăim, o retragere dacă vreți intr-o alta lume din care poți sa-ti tragi esența pt a doua zi în lumea reală! Recomand celor care vor sa se rupă cateva ore de problemele de zi cu zi !

2024-02-14 01:13:30

0