DANISOARA

Membru din 14/02/2024

0

3

Sfantul - Maria Pastourmadzis

Sfantul - Maria Pastourmadzis

O carte incarcata de emotie si de invataminte. Este o carte despre iertare, sfintenie si iubire . Iti mangaie sufletul prin ceea ce transmite. Este o lectura usoara si care te indeamna sa vrei sa fii mai bun, mai tolerant si mai rabdator cu cei din jur. Autoarea are un stil propriu de a surprinde si a transmite emotii si sentimente ale personajelor din carte si face asta punand in valoarea credinta si iubirea in Dumnezeu .

2024-03-26 05:19:55

0

Iubeste-ma! - Maria Pastourmadzis

Iubeste-ma! - Maria Pastourmadzis

Sunt pur si simplu fascinata de cartile scrise de aceasta minunata autoare Maria Pastourmadzis . Iubeste-ma sau Sfantul Leprosilor este o prezentare plina de emotie si durere a perioadei in care lepra - o boala nemernica a nimicit o gramada de oameni si pentru ca era contagiosa cei imbolnaviti au fost dusi si izolati pe o insula din Grecia si anume Spinalonga . Cartea surprinde durerea, chinul, suferinta oamenilor si copiilor ce au trecut prin aceasta boala, majoritatea murind in izolare si neputinta, dar ajutati de credinta in Dumnezeu si de bunatatea si evlavia parintelui Hrissant Katsoulogiannakis . Acest parinte va sluji acolo pina in anul 1957 cand acel asa zis azil al leprosilor se inchide o data cu descoperirea vaccinului ce va pune capat acestei epidemii groaznice , dupa care ramane singur in Spinalonga pentru a ingriji mormintele celor ce isi dadusera sufletul acolo . Cartea te infioara de durere si suferinta dar in acelasi timp iti umple sufletul cu modul in care zugraveste singura putere ce invinge suferinta omului si anume iubirea in Dumnezeu .

2024-03-26 05:11:25

0

O musca in Sfantul Munte - Vasilis G. Frangopulos

O carte plina de invataminte si de iubirea lui Dumnezeu pentru toti oamenii. M-a cucerit de la primele pagini si nu am mai lasat-o pina cand nu am terminta sa o citesc . Cartea arata rabdarea lui Dumnezeu cu noi toti si cu cei care cred in el, si cu cei care se indoiesc de el si personajul central al cartii Iorgos cu hazul si necredinta lui in cele sfinte ajunge la final sa descopere ca tot ce traise in sfantul Munte fusese sub obladuirea Maicii Domnului si a lui Dumnezeu. Coplesit de bucuria vietii pe care o traise acolo la final el care ajunsese acolo plin de scepticism isi doreste sa se spovedeasca .

2024-03-26 05:02:38

0