Cri

Membru din 16/06/2014

0

5

Theodora Tenpenny si tabloul pierdut - Laura Marx Fitzgerald

Este o carte deosebita, atat pentru copiii de peste 10 ani, cat si pentru adulti. Este despre toleranta si daruire. Asa de tare m-a impresionat, incat am citit-o de doua ori. Este actuala si clasica, mereu valabila . Are aspecte moderne, dar, prin valoarile morale promovate, este si clasica. Iti pare rau ca o termini. Misterul se imbina armonios cu aventura. Este o carte deosebita cu accente detectiviste. Este despre cautare, prietenie, mister, suspans, fidelitate si spontaneitate. Iti pune mintea la treaba in cautarea raspunsului la dilemele personajelor in stilul lui Sherlock. O potrivita lectura de vacanta, dar si una cu aspect pedagogic si didactic. Ca profesor o recomand elevilor la clasele de gimnaziu.

2023-11-29 07:30:58

0

Imbratisatoarea - Laura Grunberg

Imbratisatoarea - Laura Grunberg

Recomand cu caldura aceasta carte deosebita, potrivita atat pentru copiii de peste 10 ani, cat si pentru adulti. Este despre imbratisari, reprimate, daruite, primite si nu numai. Este despre bunatate, generozitate, iubire, devotament si daruire. O consider la feld e reusita si pe ,,Improvesti,, de aceeasi autoare. Are aspecte moderne, dar, prin valoarile morale promovate, este si clasica. Iti pare rau ca o termini. Abordarea este altfel, noua, inedita. Caldura, stilul accesibil la nivel de limbaj si tipul intamplarilor se preteaza excelent pentru gustul unui pasinonat de lectura de 10-12 ani. Ca profesor si ca parinte o recomand oricui.

2023-11-27 09:08:23

0

Misterele de la Casa de Iarna - Ben Guterson

Mister....mister....mister. Este o carte deosebita, atat pentru copiii de peste 10 ani, cat si pentru adulti. Este despre cautare, prietenie, mister, suspans, fidelitate si spontaneitate. Este actuala si clasica, mereu valabila vremurilor noastre. Iti pune mintea la treaba in cautarea raspunsului la dilemele personajelor. Are aspecte moderne, dar, prin valoarile morale promovate, este si clasica. Si, cum este iarna si cititul este principala activitate a pasionatului de lectura, ce poate fi mai oportun decat sa parcurgi o aventura plina de mister ce are loc...iarna. Ia o cana de ceai si stai sa citesti ce iti mai rezerva Casa de iarna. Ca profesor si ca parinte o recomand oricui.

2023-11-27 09:02:06

0

Secretele Casei de Iarna - Ben Guterson

Secretele Casei de Iarna - Ben Guterson

2023-11-26 10:19:00

0

Invatatorii de Grija. Rocky - Alex Donovici

Este o carte deosebita, atat pentru copiii de peste 10 ani, cat si pentru adulti. Este despre bunatate, generozitate, iubire, devotament si daruire. Asa de tare m-a impresionat, incat eram sigura si o asteptam pe urmatoarea. Alex Donovici stie sa se coboare la nivelul copiilor, dar scrie si pentru adulti. Este actuala si clasica, mereu valabila vremurilor noastre. Are aspecte moderne, dar, prin valoarile morale promovate, este si clasica. Iti pare rau ca o termini. Caldura, stilul accesibil la nivel de limbaj si tipul intamplarilor se preteaza excelent pentru gustul unui pasinonat de lectura de 10-12 ani. Ca profesor si ca parinte o recomand oricui.

2023-11-26 10:12:36

0