Strujan Edith

Membru din 31/03/2019

0

2

Ucenicul lui Iisus Hristos - Sotirios Crotos

O carte care se ridică la nivelul manuscriselor de la Qumran, prin care arheologia a găsit încă o dovadă a veridicității cărților Bibliei. "Ucenicul lui Hristos - Sotirios Crotos" este un document de primă importanță, care ne îmbogățește cu trăirea unui martor ocular, și medic pe deasupra, legat de Persoana Mântuitorului. Ceea ce este și mai uluitor, este faptul că prima versiune a cărții a apărut printr-o româncă, înainte de Revoluția din 1989, adică practic fiind sortită eșecului din start. Azi ea există în engleză, sub titlul de "Jesus divine diary", însă este încă subapreciată. Chiar dacă Sotirios nu a luat parte la Cina cea de Taină și nu a înțeles pe deplin ce este Euharistia, a avut totuși parte de foarte multe revelații. Dincolo de potrivirile sau discrepanțele cu dogma Creștină oficială, în ceea ce au în comun principalele ei confesiuni, "Ucenicul lui Hristos - Sotirios Crotos" este un "must have" al oricărui căutător al Adevărului. Și chiar dacă credința simplă ne îndeamnă să ne limităm strict la ce e "sigur", în ocaziile când îndoiala ne dă târcoale (ceea ce și Sfinții au experimentat, începând chiar cu Sfântul Petru), ne prinde bine o voce suplimentară, care să readucă la suprafață convingerile noastre.

2024-04-06 11:16:37

0

Into Your Hands, Father: Abandoning Ourselves to the God Who Loves Us - Wilfred Stinissen

Cartea este la un preț foarte bun, a venit repede și este într-o condiție excelentă. Informația este prezentată cu caractere mari și în limbaj accesibil pentru un cunoscător de engleză de nivel B1. Subiectul se încadrează într-o selecție de valoare pentru formarea spirituală și pentru dezvoltarea personală. Includerea titlului și a autorului între cele prezente la Editura Libris o aduc la nivelul celor mai căutate edituri.

2023-10-11 10:44:40

0