madalinadf

Membru din 21/05/2019

3

2

Valuri, nisip, urme - Alexandru Patachi

Valuri, nisip, urme - Alexandru Patachi

Cartea "Valuri, nisip, urme" este ca o gură de aer proaspăt în literatura românească contemporană. În 120 de pagini foarte bine scrise, autorul Alexandru Patachi surprinde alegerile făcute de Emil, "un corporatist deziluzionat" și toate întorsăturile vieții lui din momentul în care decide să renunțe la tot și să plece într-o vacanță la malul Mării Negre. Consider că „Valuri, nisip, urme” este o poveste despre curaj, libertatea de a alege și evoluție. Personajul principal, însuși, parcurge un drum al maturizării și a descoperirii de sine, iar cartea este un impuls bine-venit pentru orice om care nu își găsește locul în propria viață. Pe parcursul acțiunii, sunt abordate diverse subiecte, din perspectiva personajului central, referitoare la societatea în care trăim : religie, căsătorie, credință și carieră. De asemenea, un plus este adus de faptul că există replici savuroase acompaniate de ironie și umor. Recomand această carte tuturor celor care au nevoie de un impuls spre a-și găsi fericirea, care aleargă prin viață și uită să mai și „respire”. (Recenzie completă pe )

2020-03-09 10:36:46

0

Realitatea visului - Razvan Marian

Realitatea visului - Razvan Marian

"Realitatea visului" este o carte carte merită citită de cât mai multă lume și pe care o recomand din tot sufletul, fiind o lectură destul de ușoară, care nu îți permite să o lași din mână, de la prima până la ultima pagină, plină de umor, cu replici tari și un limbaj lejer, colorat. Citind, veți experimenta o mulțime de stări, veți trăi cot la cot cu personajele și veți pătrunde într-o lume fabuloasă a viselor. Autorul a creat un Univers perfect, care prezintă pe larg toate părțile bune și mai puțin bune din viața unui tânăr care trece prin etapa maturizării. A fost conturată trecerea de la lumea reală la cea a viselor, evidențiindu-se gândurile, trăirile și ideile fiecărui personaj participant la desfășurarea evenimentelor, în special al personajului principal, narator al aproape tuturor capitolelor, Stanislav, un scriitor de douăzeci de ani, prin prisma căruia putem parcurge drumul continuu dintre realitate și vis. (Recenzie completă aici : )

2019-12-29 01:27:28

0