David Chesa

Membru din 21/07/2019

5

7

Culegere de matematica - Clasa 1 - 1000 exercitii si probleme - Adina Grigore

Excelent. Foarte incantata de carte. Zilnic il ajut pe fratele meu de clasa 1 sa faca exercițiile. Imi place cum este structurata cartea, gandita, conceputa. O recomand cu mare drag. Revin astazi, 28.03.2020 si va spun ca am facut aproape toata cartea, mai ales acum ca nu mergem la scoala. Merge dupa structura scolii, asa ca este usor de urmarit capitolele. Abea astept - eu mama - sa trecem la cartea de clasa a-2-a. RECOMAND

2020-06-17 08:17:37

0

Acolo unde canta racii - Delia Owens

Acolo unde canta racii - Delia Owens

O carte minunata, scrisa cu sensibilitate si talent, imi doream sa nu se mai termine. Personajele sunt descrise cu maiestrie, cititorul are sentimentul ca se afla pe plaja, linga Kya, hranind pescarusii. Admirabila munca traducatorului, felicitari. Recomand cu caldura!

2020-06-17 08:17:37

0

Limbajul corpului - Isabelle Duvernois

Limbajul corpului - Isabelle Duvernois

Mi-a placut super mult deoarece am invatat cate ceva despre limbajul nonverbal. Recomand cu caldura celor care sunt curiosi in arta psihologiei. Sigur aceasta carte va va deschide orizonturile.

2020-06-17 08:17:37

0

Casa bantuita - Shirley Jackson

Casa bantuita - Shirley Jackson

Cartea nu a reușit sa ma captiveze deloc. Mi se pare trasa de par, nu este cum ma așteptam. Văzând recenziile foarte bune ma așteptam să fie ceva waw, însă, citind am rămas dezamăgită. Secvente e care se voiau a fi horror, dar erau doar plictisitoare, personaje plate, glume expirate și un final la care eu chiar ma așteptam. Nu înțeleg coperta cărții. Dau doua stele doar pentru trăirile emoționale prin care trece personajul principal feminin, însă cartea ar merita 0 stele. Poate sunt eu prea mediocra și nu înțeleg cartea sau nu am suficienta imaginație pentru a vizualiza scenele horror din ea. Ori poate nu este de mine genul acesta..

2020-06-17 08:00:06

0

Harry Potter si Talismanele Mortii - J. K. Rowling

Am citit cartea imediat ce a aparut pe piata, mai intai in engleza si apoi in romana. Le recomand tuturor sa o citeasca inainte de a viziona cele doua filme, pentru ca tensiunea de pe fiecare pagina intrece orice imaginatie pentru un adevarat fan.

2020-06-16 09:00:06

0

Harry Potter si Pocalul de Foc - J. K. Rowling

Harry Potter si pocalul de foc" este cel de-al patrulea volum al seriei "Harry Potter" scrisa de J.K.Rowling. Cartea este publicata in aprilie 2017 la editura Arthur si este recomandata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 14 ani, chiar si 14+. Cartea a patra a seriei aduce o nota de actiune si in acelasi timp distractie in randul vrajitorilor de la Hogwarts. Mult mai animat spre deosebire de primele 3 volume, volumul cu numarul patru se axeaza pe Trimagiciada, o competitie ce ii vizeaza pe vrajitorii ce au peste saptesprezece ani. Competitia este un prilej bun pentru a aduce in poveste personaje noi. Vrajitori de la Hogwarts, Beauxbatons si Durnstrang ajung sa participe la "Turnirul celor 3 vrajitori", fiecare scoala desemnadu-si un concurent ales prin Pocalul de Foc. Harry are doar 14 ani, insa nu inceteaza sa socheze, fiind desemnat sa participe la Turnir. Cum este posibil? Nimeni nu stie, dar toata lumea il suspecteaza pe micul vrajitor de trisat. Ei cred ca acesta si-a pus numele in pocal. Consider ca acest volum aduce si mai multa actiune si dinamism. Probele la care sunt supusi concurentii, printre care si Harry, sunt destul de grele, iar conexiunea vrajitorului este din ce in ce mai mare cu Lordul Cap-de-Mort. Evolutia personajelor este una vizibila, iar relatia dintre Hermonie si Ron, care ii sunt alaturi lui Harry si de aceasta data, prinde contur.

2020-06-16 09:00:06

0

Exploratorul - Katherine Rundell

Exploratorul - Katherine Rundell

Sincer chiar dacă am fost oarecum obligat să citesc această carte fiind o temă la limba și literatura română...La început mi sa părut plictisitoare dar pe vreme ce înaintam în povestea cărți mi sa părut din ce în ce mai intresantă avnd o poveste de nota 10 și luând nota 10 ...Fiind o carte care am recitit-o și când a început carantina ajutândumă să trec peste clipe foarte plictisitore.

2020-06-16 08:47:35

0