Cliveti Minodora

Membru din 12/01/2015

0

7

Elon Musk: Tesla, SpaceX si misiunea construirii unui viitor fantastic - Ashlee Vance

Elon Musk este , fara indoiala, un erou planetar: admirat, contestat,criticat, chemat in fata instantei de judecata,acesta ramane o mare personalitate prin ceea ce face si, mai ales, prin ceea ce viseaza sa faca pentru viitorul omenirii. Este o inspiratie pentru cei care gandesc in termeni de universalitate, de proiecte la nivel super macro, dar si un exemplu de munca apriga, continua, pentru gasirea de solutii, de raspunsuri la intrebari pe care prea putini oameni si le-au pus, inafara creatorilor de SF. Cartea prezinta un Elon Musk pe care sigur nu ti l-ai imaginat inainte de a o citi: omul imbracat intr-un tricou negru si blugi, care mananca putin ( dar ii plac dulciurile), care munceste non stop,care pastoreste o armata de IT isti intr-un mod care te face sa iti doresti sa il ai sef, care viseaza sa salveze pamantul si omenirea si nu se teme sa isi faca planuri concrete in acest scop,ignorand ,parca, problema duratei vietii omenesti. Pare ca a facut deja un pact cu..infinitul in realizarea scopului lui. Ce putem sa facem cand vedem ca exista un asemenea om, care, pe langa altii, care viseaza aceleasi lucruri, are si vointa si mijloacele de a le pune in practica? Sa citim aceasta carte, in primul rand!

2023-12-28 12:09:43

0

Ieri, azi, maine. Viata mea - Sophia Loren

Cine nu o cunoaste? Pana si cei foarte tineri,care nu i-au vazut filmele, au auzit despre ea. Este o mare actrita care se intampla sa fi fost extrem de atragatoare.Dar si cu mai putina frumusete, tot ar fi fost una dintre cele mai mari actrite ale lumii. Prestatiile ei din filmele italienesti, mai ales, sunt extraordinare,parteneriatul cu Marcello Mastroianni,de neegalat.Joaca pana la varste la care alte femei sunt doar bunici,roluri de femeie frumoasa, si e magnifica. Cartea descrie felul in care o fata frumoasa se arunca de foarte tanara in valtoarea plina de riscuri a lumii modei si filmului din nevoia de supravietuire a ei si a familiei ei,din care tatal lipseste. Reuseste prin munca, prin frumusetea ei exotica,dar si prin seriozitatea cu care abordeaza ideea de cuplu cu Carlo Ponti,cel care ii produce multe din filmele in care ea straluceste,prin talentul ei autentic. Castiga Oscarul pentru rolul din Ciocciara,in care face un rol extraordinar,joaca cu cele mai mari staruri ale filmului: Cary Grant, Marlon Brando, Gregory Peck,Richard Burton.Si ramane o femeie care isi doreste copii,care gateste ( scoate chiar si o carte de bucate ),care isi adora nepotii. Este o carte care merita citita mai ales pentru sinceritatea cu care o mare actrita isi deschide inima spunandu-si povestea,asa cum a fost.

2023-12-27 08:54:34

0

O femeie isi face un plan - Maye Musk

O femeie isi face un plan - Maye Musk

Este povestirea fara enfaza ( tinand seama de faptul ca este mama unei personalitati mondiale,omul cel mai bogat de pe pamant),cu sinceritate si simplitate a unei femei,care reuseste sa isi ia viata in maini si sa o traiasca pe cont propriu "ca un barbat", adica indraznind sa faca lucruri la care alte femei nici nu indraznesc sa gandeasca. Viata poate fi grea pentru o femeie maritata cu un barbat abuziv,dar multe, foarte multe femei indura orice de dragul aparentei si de frica criticii societatii. Ei, bine, ea, nu. E frumoasa,isi ingrijeste frumusetea,nu abandoneaza lupta in fata varstei (cate femei nu inceteaza sa se ingrijeasca dupa ce se casatoresc si fac copii, dupa 50 de ani, dupa ce ies la pensie etc..),face inca modelling la peste 60 de ani.E celebra pentru ea insasi, nu pentru ca e mama fiului ei. Cartea aceasta este o lectie pentru femei si barbati, deopotriva. O lectie despre a intelege ca viata este valoroasa,unica si merita sa lupti pentru a o trai demn si interesant.

2023-12-27 08:37:24

0

Vanatoarea de vulpi - Sven Nordqvist

Vanatoarea de vulpi - Sven Nordqvist

O noua carte a minunatului Sven Nordqvist,cuprinzand o noua lectie de viata: vulpea care a furat gaina trebuie omorata, sau nu? Vecinul lui Pettson e hotarat sa o omoare si cere sprijinul lui Pettson, care are si el gaini. Pettson alege, la sfatul lui Findus, alta cale: sa pacaleasca vulpea,sa o sperie si s-o alunge. Ideea , profunda,de a pacali o vicleana renumita cum este vulpea, da gres pana la urma,vecinul pornit pe ucis fiind el insusi speriat si alungat, in timp ce vulpea asista la harababura creata si ilustrata magnific de autor. Sunt cateva invataminte pe care copiii le pot retine, ceea ce se intampla in toate cartile lui Nordqvist: animalul salbatic slab si flamand trebuie privit cu compasiune, trebuie ajutat de om ca sa nu ajunga sa fure,iar rautatea si violenta nu dau niciodata rezultatul scontat.

2023-09-07 12:03:00

0

Cocosul lui Pettson - Sven Nordqvist

Cocosul lui Pettson - Sven Nordqvist

Carte minunata pentru copii si nu numai,poveste simpatica, desene exceptionale, o placere sa iti petreci o vreme cu nepotii sau copiii citind despre cei doi prieteni, Pettson si Findus..De fapt, este o poveste despre prietenia dintre fiintele vii, in general, pentru ca nu doar cele doua personaje principale conteaza, ci tot ce misca in jurul lor:soricei, melci, fluturi, ca sa nu mai vorbesc despre gaini si, de data aceasta, noul venit, cocosul, care a scapat datorita lui Pettson, de a face o baie extrem de fierbinte in oala de ciorba a vecinului.. Desenele sunt extrem de amuzante,se cer analizate cu mare atentie, detaliile pe care le descoperi alcatuind o poveste in povestea principala..Ce mai, o carte incantatoare!

2023-09-07 11:50:16

0

Noi Dacii - Traian Buzdugan

Noi Dacii - Traian Buzdugan

Excelent studiu despre istoria noastra veche.Scris inainte de '89,continand ( putine ) referiri obligatorii vremurilor,cartea dezvaluie aspecte nestiute si luari de pozitie ferme si documentate despre stramosii nostri si despre noi, urmasii acestora.

2023-03-06 11:54:47

0

Istoria celibatului - Elizabeth Abbott