Membru din 26/09/2019

1

7

comentarii

Pasii iubirii - Petruta Petre

Pasii iubirii - Petruta Petre

Cu pasi repezi , cu pasi inceti, cu pasii tai, cu pasii mei sau poate pasii nostri alergam prin iubire, cautam fericire, uitam de maine si traim azi, ne rugam sa fie bine si plangem cand durerea vine , apoi din nou cu crezul in iubire pasim spre o alta oglinda a vietii ce ne cearta dar ne si iubeste , incercam sa fim ceea ce vrem in viata ce o traim dar oare este oglinda in care ne privim ? Scrisa cu iubire, cu teama si in acelasi timp cu dor de frumos, speranta de iubire, tristete pentru rautate, lipsa de sinceritate si totusi cu speranta ca pasii iubirii duc spre frumos si bine. Cititi si alinativa sufletul cu versuri culese din adancul inimii si asezate frumos pe hartie de un suflet bland Petruta Petre.

2020-04-28 02:13:06

0

Intamplari cu pusti Vol.3 - Petruta Petre

Inca sunt surprinsa cu cata neliniste a fost asteptat si acest volum minunat, scris cu dragoste pentru copii. Nici nu a ajuns bine acasa, abia a inceput sa rasfoiasca si acest volum si imediat aud „ Cand se va apuca doamna de scris si celalalt volum, ca eu il termin repede de citit ,atat de frumos scrie si stii parca m-ar cunoaste pe mine dar a scris alt nume ca sa nu stie nimeni ca sunt eu. Dar chiar ma stie doamna sau toti copii gandesc si fac nazbatii la fel ca mine?” Recomand cu drag si sunt convinsa ca aceasta carte va fi savurata de la prima pagina pana la ultima fara rugamintea stresanta„ te rog hai sa mai citim un capitol din nu stiu ce carte recomandata de la scoala”

2020-04-28 01:28:06

0

In numele iubirii - Petruta Petre

In numele iubirii - Petruta Petre

Cand dragostea in vers se schimba si versul este iubire, ce ai putea dori mai mult ca sa iti mangai sufletul si a ta gandire. Poezia este viata izvorata din dragoste ce curge neincetat in izvoare de intelegere, apreciere, respect si frumusete. Frumusete a sufletului ce scrie, frumusete a celor ce au rabdare sa scoata la lumina izvorul firav care se transforma intr-o mare de iubire prin aportul frumos al sufletelor ce citesc cu sete iubirea descrisa de Petruta Petre in volumul de poezie In numele iubirii.
Cine iubeste frumusetea vietii va citi cu siguranta fiecare vers scris cu iubire din iubire pentru iubire si va da nastere la o frumusetea care sta ascunsa in sufletul fiecaruia dintre noi ... Suntem nascuti ,traim si ne bucuram de viata IN NUMELE IUBIRII.
Multumesc pentru frumusetea versului, multumesc pentru frumusetea sufletului tau, multumesc pentru tot ce este frumos in gandirea ta.

2020-04-04 01:00:06

0

Intamplari cu pusti Vol.2 - Petruta Petre

Si revenind la Libris.Ro pentru a cumpara si Vol 2 la Intamplari cu pusti pentru ca cerinta unui copil devine lege mai ales cand dorinta inseamna cultura si dezvoltarea vocabularului, inceputul unei iubiri ce poate dura o viata . Si cum Petruta Petre stie exact ceea ce copii isi doresc sa citeasca, isi doresc sa se poata transpune in personajele citite ramane sa ii multumesc cu recunostinta pentru minunata ei Muza care aduce bucurie celor ce citesc.
Lasati copii sa isi citeasca nazdravaniile vazute de un suflet ce traieste in mijlocul lor.
Recomand cu drag

2020-04-03 11:00:06

0

El si ea, adica noi - Petruta Petre

El si ea, adica noi - Petruta Petre

Am terminat de citit cele , multe, multe pagini , 512, nu pot sa cred ca au fost atat de multe si totusi atat de putine. El si ea adica noi adica ei sunt minunati si noi vrem sa fim la fel. Vrei sa o cunosti pe ea , atunci numai trebuie sa vezi chipul celei ce a scris fiecare cuvant, fiecare pagina si o descoperi pe ea. Un suflet bland, un suflet cald care cu fiecare cuvant descrie ceea ce sufletul ei ii dicteaza, il creeaza pe el dupa cum il doreste. Se indragosteste la prima vedere si intra intr-un joc care il va termina exact dupa cum viseaza. Cand am inceput sa citesc cartea m-am indragostit si eu de el si am devenit ea si am trait fiecare sentiment pas cu pas, am zambit, am plans ,am visat frumos. Da, pot spune ca exista si real aceasta viata ,numai ca trebuie sa ai curajul sa gasesti iubirea care iti da fiori.
Este o poveste ireal de reala, este o poveste a cui vrea sa o traiasca , a cui intelege ca viata este atat de scurta incat merita sa traiesti la maxim iubirea.
El si ea adica noi un titlu simplu care te face sa te gandesti ce ar mai dori si cartea asta sa spuna? Si surpriza placuta vine dupa prima pagina citita si dorinta de a savura fiecare cuvant nu iti da voie sa o lasi din mana. Eu citesc in dum spre munca si de la munca spre casa si abia asteptam sa gasesc un loc liber sa ma pot transforma in ea sa traiesc fiecare sentiment descris. Este o iubire visata de toata lumea si chiar se poate trai , numai sa vrem si iubirea noastra sa aduca bucurie si fericire in viata celorlati .
Multumesc fata draga si sensibila care scrii asa de minunat.

2020-04-03 10:31:06

1