Cris B.

Membru din 12/04/2020

0

2

Se numea Sarah - Tatiana de Rosnay

Se numea Sarah - Tatiana de Rosnay

O poveste uimitoare! M-a atras ceva la cartea asta de cand am vazut-o prima data. Parca tot misterul ei se cumula in titlu. Pe moment ce am inceput sa o citesc, nu-mi venea sa o mai las , abia asteptam sa revin de la serviciu sa continui poveste si sa descopar ce se mai intampla in carte. una dintre cele mai impresionante povesti despre terorile indurate de nazisti . Insa in aceasta carte trecutul se impleteste cu prezentul intr-un fel in care nu mi-as fi imaginat niciodata. Au trecut doua saptamani de cand am terminat-o si inca nu ma pot apuca de alta carte, gandul imi zboara tot la aceasta poveste care m-a marcat profund. Merita citita! O recomand cu drag, nu veti fi dezamagiti.

2024-04-08 10:02:26

0

DEA. Epicus brevis - Calin Dengel

DEA. Epicus brevis - Calin Dengel

Dea, Epicus brevis, minunat creata! M-a atras de la prima vedere. Bine gandita coperta care spune totul despre continut, o combinatie perfecta de alb si negru, clar si confuz, lumina si intuneric, bine si rau, fericire si tristete, bucurie si extraz, viata si moarte, credinta si dezamagire.... , apoi m-a uimit cuprinsul (bravo autorului pentru originalitate), in care capitolele sunt inlocuite de ,,tablete,,. In viata reala tabletele ne fac sa ne simtim mai bine, ne vindeca, insa aici prin intermediul lor , medicul/autorul ne poarta intr-o lume tridimensionala , in lumea viselor, in lumea reala si chiar si in lumea de dincolo. Picam impreuna in blestemul viselor in care subconstientul lucreaza din cauza fricilor ce ne domina zi de zi, insa nu trebuie sa uitam ca fiecare dintre noi suntem Dumnezei atotputernici ,incercati de soarta ,dar increzatori ca suntem capabili sa trecem prin furtuna, foc si lipsuri, capabili sa iertam, sa iubim apropiati , frati si parinti, sa ne depasim limitele , sa ne facem viata mai frumoasa ,astfel incat sa nu ne trezim cu scarba pentru o gura de apa si un dumicat , precum animalele care nu stiu decat de munca, nutret si adapost. Felicitari Calin Dengel!

2021-01-12 11:42:03

0