camelia spataru

Membru din 04/06/2020

0

3

Jurnalul unui Mag - Paulo Coelho

Jurnalul unui Mag - Paulo Coelho

Fantastica poveste despre redescoperirea sinelui.Calatoria este lunga si plina de propriile obstacole[remuscari,regrete,indoieli,gelozie,ura,invidie]toate adunate de-a lungul vietii.Acestea sunt marii dusmani ai viselor noastre,piedici in atingere telului in viata.Doar daca le indepartam definitiv ne vom bucura de frumusetea acestei calatorii,sufletul va fi plin de bucuria acestei lupte,gandurile vor fi curate,inima plina de iubire. Vom ajunge,schimbati total, la capatul calatoriei si nu vom renunta niciodata sa ne indeplinim visele.Trebuie sa continuam sa visam,altfel sufletul moare.

2024-02-11 05:49:47

0

Invingatorul este intotdeauna singur - Paulo Coelho

Am citit "Alchimistul" si mi-a placut foarte mult.Frumos scrisa si usor de citit,starneste multa curiozitate,ce drum,din multele deschise de destinul sau,alege Santiago cel perseverent si intelept?Si astfel am hotarat sa cumpar si alte carti scrise de Paulo Coelho.Personajelor din "Invingatorul este intotdeauna singur" le gasim usor corespondent in lumea reala,sunt credibile si tot ce li se intampla este verosimil.Mi-a placut foarte mult aceasta poveste,ridica intrebari pentru fiecare dintre noi:stim si putem sa apreciem ceea ce am obtinut de-a lungul vietii prin munca mai mult sau mai putin cinstita?stim si putem sa ne oprim din goana dupa avere /celebritate si sa ne luam un ragaz pentru a gusta viata?ce conteaza mai mult puterea/celebritatea/banii sau existenta alaturi de persoana iubita?Doar caracterele puternice reusesc sa faca alegerile corecte.Pentru mine ele sunt adevaratii invingatori si nu sunt niciodata singuri,au alaturi persoana potrivita.

2024-02-01 01:33:31

0

Sceptrul si sangele - Jean des Cars

Sceptrul si sangele - Jean des Cars

Foarte bine documentata si frumos scrisa.Explicatii detaliate despre personalitatea personajelor si a relatiilor dintre ele,astfel incat cititorul are o imagine completa a evenimentelor prezentate.O alegere excelenta pentru cei care sunt interesati de istorie.Usor de citit,am aflat lucruri noi si interesante.

2023-03-09 12:50:30

0